Iets jeugdiger weerquote:Op zondag 21 januari 2024 11:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Wauw, ze lijkt op een knappe veertiger
Formatbewaking, meestal voor de internationale The Voice.quote:
Oke, dank je welquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Formatbewaking, meestal voor de internationale The Voice.
Er mogen zonder toestemming geen wijzigingen in het programma worden aangebracht.
Huub zat in de DGK niet in Utopiaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:09 schreef bloempjuh het volgende:
Is Huub de enige ex-Utopiaan die écht succesvol is nu? Ik bedoel.. de rest influence't een beetje en heeft hier en daar een cameo (Bjorn), maar Huub lijkt echt constant de wereld rond te reizen voor werk?
Oh ja. Duhquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Huub zat in de DGK niet in UtopiaIk weet alleen dat Bjorn (noceaannnn
) iets bij een sportzender doet voor de rest weet ik van niemand dat ze echt doorgebroken zijn
Dat jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
) iets bij een sportzender doet voor de rest weet ik van niemand dat ze echt doorgebroken zijn
Hij was wel eindredacteur van Utopia in de eerste periode (eerste 2 jaren meen ik), later werd hij bij ITV werkzaam en doet nog steeds hetzelfde tot op de dag van vandaag.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
hahahah, creepy!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |