Ik had gedacht/verwacht dat het om een tand uit haar bovenkaak zou gaan omdat die ook zo lijken te verlopen/ los te zitten maar het gaat om haar onderkaakquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:17 schreef pullup het volgende:
Bats gaat de grens over naar Macedonie waar je blijkbaar goedkoop als dental tourist naar de tandarts kan om een losse tand te vervangen door een kroon
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Lol ik had dat filmpje nog niet afgekekenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik had gedacht/verwacht dat het om een tand uit haar bovenkaak zou gaan omdat die ook zo lijken te verlopen/ los te zitten maar het gaat om haar onderkaak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol ik had dat filmpje nog niet afgekeken
Een kroon plaatsen lijkt mij lastig als die tand in z'n geheel is getrokken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:17 schreef pullup het volgende:
Bats gaat de grens over naar Macedonie waar je blijkbaar goedkoop als dental tourist naar de tandarts kan om een losse tand te vervangen door een kroon
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat doet hij eigenlijk dat hij zoveel dieren kan onderhouden vraag ik mij steeds af.quote:
Volgens mij nog steeds een verhuisbedrijfquote:Op zondag 3 maart 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doet hij eigenlijk dat hij zoveel dieren kan onderhouden vraag ik mij steeds af.
O, dat wist ik niet. Het kost nogal wat om die beesten te verzorgen lijkt mij,quote:Op zondag 3 maart 2024 07:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds een verhuisbedrijf
Hij weigert in ieder geval donaties ervoor aan te nemenquote:Op zondag 3 maart 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Het kost nogal wat om die beesten te verzorgen lijkt mij,
O echt, nou dan zal hij het wel makkelijk kunnen betalen neem ik aanquote:Op zondag 3 maart 2024 07:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij weigert in ieder geval donaties ervoor aan te nemen
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een kroon plaatsen lijkt mij lastig als die tand in z'n geheel is getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |