Er zullen er nog vast meer volgen af en toe en dan blijf ik ze gewoon plaatsenquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:23 schreef freaky40 het volgende:
Die politiek getinte posts van ene meneer van Ballegooy kun je beter achterwege laten in het vervolg....Wegens: niet interessant en bovendien niet relevant. B.v.d.
Topquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zullen er nog vast meer volgen af en toe en dan blijf ik ze gewoon plaatsen
1 2 3 | <?php ?> |
Gaan we op de persoon spelen ja?!quote:
Er wordt hier niet alleen maar gepost wat jij wil, hou er gewoon mee op.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:23 schreef freaky40 het volgende:
Die politiek getinte posts van ene meneer van Ballegooy kun je beter achterwege laten in het vervolg....Wegens: niet interessant en bovendien niet relevant. B.v.d.
Bassie , toch een van de leukste deelnemers uit die tijd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:07 schreef pullup het volgende:
En dit is ook wel grappig, dacht dat die in verschillende Utopias zaten
[ afbeelding ]
Hij zat we inquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:05 schreef pullup het volgende:
En die bouwer Eric zat ook in Uto2 volgens mij
[ afbeelding ]
Klinkt meer als: Dat de huur onbetaalbaar is voor hem.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:18 schreef pullup het volgende:
Voor als je het met Tsjoekie denkt te kunnen uithouden
[ afbeelding ]
Ik kan niet echt zeggen dat het gebit zo mooi is opgeknapt? Oké aanzien wel beter dan het eerder was maar euhmm die 2 ondertanden zijn hoger dan de rest en die voortanden met hoektanden staan ook heel anders dan haar kiezen, vind dat tandvlees er ook zo vreemd uit zien? Ik zou bijna hardop zeggen, oké ik mompel het zachtjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |