Ik haal hem even het topic inquote:Op maandag 7 april 2025 21:07 schreef missmistreated het volgende:
Lijkt wel op Jane (BB), degene met Huub.
Goed om te weten hoe ze er over 20 jaar uitziet.quote:Op zondag 13 april 2025 09:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die hontquote:Op maandag 14 april 2025 22:01 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel een van de acceptabelere soorten honden jaquote:
Ruud doet het wel goed met zijn beestjes! Respectquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een van de acceptabelere soorten honden ja![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuke vriendin heeft hij trouwens. (ik ga er vanuit dat zij zijn vriendin isquote:Op woensdag 16 april 2025 11:19 schreef Kanaroe het volgende:
Een livestream op de beestenbende van Ruud lijkt mij wel wat
Word je blij van
MandyLarissa, dat staat er vaak bij, dan zal wel zo hetenquote:Op woensdag 16 april 2025 11:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuke vriendin heeft hij trouwens. (ik ga er vanuit dat zij zijn vriendin is![]()
In begin dacht ik dat het Rowena was![]()
Zij heeft ook een eigen insta en volgens mij zijn zij een setje , een leuk setjequote:Op woensdag 16 april 2025 13:50 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
MandyLarissa, dat staat er vaak bij, dan zal wel zo heten![]()
Ja, ze heeft wel iets weg van Rowena inderdaad!
Leuk stel lijkt mijquote:Op woensdag 16 april 2025 13:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij heeft ook een eigen insta en volgens mij zijn zij een setje , een leuk setje
Ik word er ook erg blij vanquote:Op woensdag 16 april 2025 13:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk stel lijkt mij
Ik heb zelf geen instagram e.d. dus ik ben @:pullup eeuwig dankbaar voor al het moois
Ik houd het mooi vol alhoewel ze allemaal wat saaier zijn gewordenquote:Op woensdag 16 april 2025 13:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk stel lijkt mij
Ik heb zelf geen instagram e.d. dus ik ben @:pullup eeuwig dankbaar voor al het moois
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |