SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja? En hoelang duurt dat?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat introvertheid iets is waar je overheen groeit.
Dat leer je maskeren.
Heb je het nu over mij of over de Zweden?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik draag deze post graag aan als bewijs dat ik niet altijd het fetisjprobleem ben hier.
Dat leren maskeren? Hangt af van hoe zwaar je lepra is.quote:
gaat weer vriezen volgende weekquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het wordt in deze tijd sowieso snel koeler, geen zwoele nachten nu
Ja.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij of over de Zweden?
Nah, je leert beter met situaties omgaan, maar in de basis verandert dat echt niet hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:12 schreef mschol het volgende:
je zal naarmate je ouder wordt ook gewoon anders worden qua karakter, dus "eroverheen groeien" zal in zekere mate echt wel kunnen..
[..]
gaat weer vriezen volgende week
Precies. Je blijft jezelf hopelijk gewoon ontwikkelen als persoon right?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:12 schreef mschol het volgende:
je zal naarmate je ouder wordt ook gewoon anders worden qua karakter, dus "eroverheen groeien" zal in zekere mate echt wel kunnen..
[..]
gaat weer vriezen volgende week
Oh, dan duurt het nog wel tot de volgende totale zonsverduistering in Nederland.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat leren maskeren? Hangt af van hoe zwaar je lepra is.
schijnt nachtvorst te komenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. Je blijft jezelf hopelijk gewoon ontwikkelen als persoon right?
Vriezen volgende week? Please no.
Zolang het overdag maar gewoon 10+ blijftquote:
Ik ben ook te koop bij de Ikeaquote:
quote:Onmogelijk in elkaar te zetten
quote:Handig voor in de keuken
quote:Gammel en niet praktisch
quote:Niet stevig Maar ja je kunt er wat in doen
quote:Valt letterlijk uit elkaar
quote:is vrij snel op te vouwen, mooi,
Als ge et nie meer wit, gebruikte pur of kitquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat leren maskeren? Hangt af van hoe zwaar je lepra is.
Ik heb nooit issues met ikea, ideaal vind ik het.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook te koop bij de IkeaLeuk om die reviews te lezen
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Pool in 'n blikske.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ge et nie meer wit, gebruikte pur of kit
Ikea is top als je iets in elkaar zet en nooit meer uit elkaar haaltquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nooit issues met ikea, ideaal vind ik het.
Ik ook niet, maar dit gaat over het product dat mijn naam draagtquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nooit issues met ikea, ideaal vind ik het.
Dat durf ik ook te stellenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik durf te stellen dat kwiwi behoorlijk leuk is.
Het is alleen een handicap omdat je zo’n last hebt van extravertenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Introvertheid is voor die mensjes vaak zelf een fikse handicap en daar hebben ze dan ook wel een punt mee.
Ikea is leuk en een uitkomst als je armlastig bent.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ikea is top als je iets in elkaar zet en nooit meer uit elkaar haalt
yeah!!quote:
Deels oneens. Mijn bed is een keer uit elkaar geweest en daarna weer in elkaar gezet. En heeft het nog een kleine 10 jaar volgehouden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ikea is top als je iets in elkaar zet en nooit meer uit elkaar haalt
Ahquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit gaat over het product dat mijn naam draagt
Oké Ögonlocksmalquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een Fokker.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
Vet irritant ook. Hedwig boeit die kat niks (tot hij te dichtbij komt), ze doet lekker haar ding en negeert hem verder maar die kater laat haar niet met rust.
quote:
De één z'n verloren stad, is de ander z'n mooie foto.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ziet er ook een beetje uit alsof ze Basel genuked hebben
quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
Ik heb vanmiddag een kat iets te hard laten schrikken die op mn tafel zat en al de hele tijd achter Hedwig aan zat (een niet gecastreerde kater). Nu kan ik de tafel weer lakken. Dit is niet de enige plek.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De één z'n verloren stad, is de ander z'n mooie foto.
En watvoor product is grŊmbøl?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker hoorquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:36 schreef Nizno het volgende:
sjow... de laatste twee gekookte eitjes ook naar binnen gestouwd.
4 eieren gehad vandaag. WHOPPA
Ik had net ook 2 gekookte eitjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:36 schreef Nizno het volgende:
sjow... de laatste twee gekookte eitjes ook naar binnen gestouwd.
4 eieren gehad vandaag. WHOPPA
tsja, neukseizoen he, dan doen dieren dat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
Vet irritant ook. Hedwig boeit die kat niks (tot hij te dichtbij komt), ze doet lekker haar ding en negeert hem verder maar die kater laat haar niet met rust.
Ahja, klinkt logischquote:
ik had twee bij de macaroni en net nog twee... omdat het kanquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had net ook 2 gekookte eitjes
Komt wel dichtbij zo
met ei?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
Ik was vandaag bij een vriendin te lunchen
Met nog een andere vriendin
Ze had allemaal lekkere dingetjes gemaakt
Ja bij vriendin thuis zitten steeds 2 seksende duiven in de tuinquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsja, neukseizoen he, dan doen dieren dat.
Ik weet niet of ee ergens ei in zatquote:
klinkt als een zeer vervelende lunchdatequote:Op zaterdag 5 april 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of ee ergens ei in zat
Ze had kaasscones, bagels met allerlei smeerseltjes, pastinaaksoep, pecantaartje, ruby chocola met marshmallows en chili, pure chocola met noten..
Absoluutquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt als een zeer vervelende lunchdate
Vliegende ratten zijn het.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bij vriendin thuis zitten steeds 2 seksende duiven in de tuin
seksende rattenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vliegende ratten zijn het.
Seksende vliegende rattenquote:
ik heb zo'n medelijden met je dat je dat hebt moeten doorstaan. hopelijk kom je over dat trauma heenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
Ze had ook een paar smeerseltjes, crčme ofzo? Eentje met amandel, eentje met pistache, en eentje van limoen. En die smaakten heel sterk, je had maar een mini beetje nodig maar het was echt heel lekker
ja duivengeneuk weet ik het. Ik vroeg er niet om.quote:
Die hadden met se postduif moeten komen maar die waren druk aan het seksenquote:
Ja dank je. Moet echt ff bijkomen van de lekkere hapjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb zo'n medelijden met je dat je dat hebt moeten doorstaan. hopelijk kom je over dat trauma heen
quote:
Ohquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja duivengeneuk weet ik het. Ik vroeg er niet om.
Jij begon over neukseizoen bij dierenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja duivengeneuk weet ik het. Ik vroeg er niet om.
Och jee gebeurt er weer iets wat je niet aan staat?quote:
nee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee gebeurt er weer iets wat je niet aan staat?
Is het ook EBU neukseizoen?quote:
denk t welquote:
Ettoooooquote:
Was een slechte een april grapquote:
oh ehm. Okequote:Op zaterdag 5 april 2025 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee.
jullie hebben het over neuken dus ik denk ik doe de neuk even op zn engels
Ik heb dequote:Op zaterdag 5 april 2025 21:07 schreef essnhills het volgende:
Even een kopje thee met een blokje pure chocola
quote:
Voor seksende vliegende ratten?quote:
Ik sla even over.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor seksende vliegende ratten?
Hoeft voor mij ook niet zoquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:14 schreef Koen66 het volgende:
Vanmiddag ook wat eenden bezig gezien, complete gangbang
quote:
Dat was toch gisterenquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:15 schreef Grotetijd het volgende:
Net heerlijk gedoucht. Zo lekker op de bank naar die RLS van Gerard Joling kijkenGuilty Pleasure.
Dat is correct, maar gisteren was ik niet thuisquote:
Klinkt als een kat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Mijn huis is alleen nog maar een slaap en eetplek voor Hedwig.
Wat waren de hints?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:28 schreef Crack_ het volgende:
Nou, ben niet afgewezen. Denk dat hij ook niet durfde eigenlijk, want de hint was echt teringduidelijk maar ik pakte hem niet en hij mijn nog overduidelijke hint daarna nog niet![]()
Je had een date?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:28 schreef Crack_ het volgende:
Nou, ben niet afgewezen. Denk dat hij ook niet durfde eigenlijk, want de hint was echt teringduidelijk maar ik pakte hem niet en hij mijn nog overduidelijke hint daarna nog niet![]()
Dus nu? Remise? Verlengen? Strafschoppen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:28 schreef Crack_ het volgende:
'misschien als we meeten dan dit'quote:
Nee, nog geen eens. Een afspraak voor een date?quote:
Denk dat ik die hint wel opgepakt zou hebben. Misschien.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'misschien als we meeten dan dit'
'haha ja als we meeten dan wil ik alvast'
'maar een manier om er achter te komen'
'haha ja'![]()
En nu een week twijfelen of ik dit wel wil en dan toch gaanquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus nu? Remise? Verlengen? Strafschoppen?
eerst even kijken of hij op je gaat wachtenquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En nu een week twijfelen of ik dit wel wil en dan toch gaan
Ohja, straks is alles nepquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst even kijken of hij op je gaat wachten
Hmmmm matig wel. Waar had je je pre-date vandaan?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'misschien als we meeten dan dit'
'haha ja als we meeten dan wil ik alvast'
'maar een manier om er achter te komen'
'haha ja'![]()
[..]
Nee, nog geen eens. Een afspraak voor een date?
Zon oude vent met een wandelstok.quote:
een datingappquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm matig wel. Waar had je je pre-date vandaan?
'zijn wel mijn fotos... van 30 jaar geleden'quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zon oude vent met een wandelstok.
Zijn wel leuke gesprekken mee te voeren, oude mensen hebben vaak al veel meegemaaktquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zon oude vent met een wandelstok.
Wij zijn nog van de oude stempel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar de periode voor de echte date?
Ik weet niet wat makkelijker isquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij zijn nog van de oude stempel.
Wist niet dat we hier ook per letter betaalden, zoals vroeger bij het smsen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:51 schreef Grotetijd het volgende:
Misschien dat ze eerst lang hebben gebeld/videobeld? Zoiets zou ik wel een "pre-date" noemen, zeker als het vlak voor de daadwerkelijke date is en je elkaar al "ff" spreekt
Net als bij honden wellicht, beetje aan elkanders arie ruiken?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar de periode voor de echte date?
Dat is de eerste date toch?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als bij honden wellicht, beetje aan elkanders arie ruiken?
ik heb T geZquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat we hier ook per letter betaalden, zoals vroeger bij het smsen.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat we hier ook per letter betaalden, zoals vroeger bij het smsen.
Noem je kwiwi en mij nu bejaard?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:56 schreef Crack_ het volgende:
inb4 'in het bejaardentehuis', zijn meestal niet mn types
Ik vind het zo zielig dat je de rest van de letters niet kunt betalen, dat ik ze je cadeau ga doen.quote:
Ehm, neee..?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noem je kwiwi en mij nu bejaard?
Als wij samen in een bejaardentehuis zouden zitten, zou het wel een prachtige tuin hebben trouwensquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noem je kwiwi en mij nu bejaard?
Nee dat zeg ik niet hoorquote:
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als wij samen in een bejaardentehuis zouden zitten, zou het wel een prachtige tuin hebben trouwens
Zitten US en ik wel aan de overkant van de straat in het andere bejaardenhuis te statler-en-waldorfenquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als wij samen in een bejaardentehuis zouden zitten, zou het wel een prachtige tuin hebben trouwens
Gewoon Foqueville irl dus.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zitten US en ik wel aan de overkant van de straat in het andere bejaardenhuis te statler-en-waldorfen
Dat doe je ook met bekendenquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet hoorHet idee klinkt op zich logisch, maar je neemt wel een risico. Ik hoop dat het goed afloopt
Hier zitten mensen serieus met smart op te wachten, ik denk dat we zelfs dikke entree kunnen vragen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zitten US en ik wel aan de overkant van de straat in het andere bejaardenhuis te statler-en-waldorfen
Zou naar de show komenquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zitten mensen serieus met smart op te wachten, ik denk dat we zelfs dikke entree kunnen vragen.
eerste twee weken gratis en als ze verslaafd zijn vet uitmelken till the end of timequote:Op zaterdag 5 april 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zitten mensen serieus met smart op te wachten, ik denk dat we zelfs dikke entree kunnen vragen.
Wij samen koken, ik lauwe carpaccio uit de magnetron en jij lekker schrapen met een vork in de pan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerste twee weken gratis en als ze verslaafd zijn vet uitmelken till the end of time
nog een bot mes erbij en het is compleet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij samen koken, ik lauwe carpaccio uit de magnetron en jij lekker schrapen met een vork in de pan.
ja en dat ik dan doe alsof ik met carpaccio aan de gang was en waarom het allemaal in de fik gegaan is geen ideequote:Op zaterdag 5 april 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij samen koken, ik lauwe carpaccio uit de magnetron en jij lekker schrapen met een vork in de pan.
Wij mogen de moestuin vast bijhouden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Zou me prima vermaken in het foqueville bejaardentehuis
"Nee dat was de andijvie Karen. Die moest blijven staanquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij mogen de moestuin vast bijhouden.
was inderdaad gemaakt met heeet waterquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig dat je de rest van de letters niet kunt betalen, dat ik ze je cadeau ga doen.
h e e e t
wat is dat?quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vorig jaar op vakantie wel veel kitchen gardens gezien. Gaat me hier in de stad niet lukken helaas.
De wat groter opgezette moestuinen. Vaak bij een estate waar ze dan ergens beetje uit het zicht lagen zodat de bedienden konden tuinieren en kokenquote:
ja bejaardes hebben toch tijd zat en zo kunnen ze zwart wat bij beunenquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De wat groter opgezette moestuinen. Vaak bij een estate waar ze dan ergens beetje uit het zicht lagen zodat de bedienden konden tuinieren en koken
Je bent nog jong. Je kunt best om 7 uur even opstaan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Kutzooi. Onze allergrootste concurrent pakt gewoon bijna de ontslagen nummer 1, een ander pakt de nummer 2, waardoor wij in groot gevaar voor degradatie zijn gekomen en wij treffen een gigantisch gemotiveerd team die gewoon een tandje te veel was, terwijl we die de vorige keer wel wonnen.
Lekkere dag zo
@:ESF1Gamer ik meld me hierbij af voor morgenochtend. Volledige focus gaat naar de beslissende wedstrijd van volgende week
Niet teveel verwachtingen hebben heeft hier wel geholpen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
De dag begon vrij goed, maar ik zit er nu mentaal wel een beetje doorheen. Ik krijg steeds meer het idee dat zelfs de mensen die mij wel mogen dat het liefst vanaf een afstandje doen. Zelfs als ik me goed voel. Want dat mensen mij nu niet moeten in zo'n bui snap ik ook best.
Misschien moet ik de hoop op vriendschappen en relaties maar het raam uit keilen.
Ik kan het hebben ja, maar er is een reden dat topsporters dat absoluut niet doenquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent nog jong. Je kunt best om 7 uur even opstaan.
Zullen er filmavondjes zijn? Is er een boekenclub?quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Zou me prima vermaken in het foqueville bejaardentehuis
We hebben ook verwarmde po's, verschoningsruimtes, dagelijks groentesoep, op zondagmiddag bingo en op woensdagen spelen we twister in de eetzaal.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen er filmavondjes zijn? Is er een boekenclub?
Staat er op woensdag een ambulance op stand-by?quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben ook verwarmde po's, verschoningsruimtes, dagelijks groentesoep, op zondagmiddag bingo en op woensdagen spelen we twister in de eetzaal.
zijn niet echt vallendesterren he dat weet jequote:Op zaterdag 5 april 2025 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah wat helder, sta 5 min buiten en al 2 vallende sterren gezien
Pfffquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn niet echt vallendesterren he dat weet je
Het zijn tranen van stervende planeten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn niet echt vallendesterren he dat weet je
Janken allemaal om mislukte karbonaadjes van zelfverklaard BBQgod Lospedoquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn tranen van stervende planeten.
De dag erna schaakte je Cali?quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet teveel verwachtingen hebben heeft hier wel geholpen.
Ik verwacht niets van mensen an sich. Ik doe gewoon m'n ding en maak een praatje af en toe. Maar het levert al een goede vijf jaar niets meer op. Dat was vroeger niet zo. Iets is er ooit gebroken, en nu moeten mensen me niet meer. En ik weet niet wat het is.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet teveel verwachtingen hebben heeft hier wel geholpen.
Weljoh gisteren was je nog eigenlijk enorm gewaardeerdquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
nu moeten mensen me niet meer. En ik weet niet wat het is.
reputatie in R&P.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik door mijn reputatie in R&P
Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reputatie in R&P.
Think about it for a second.
James Brownquote:
20 jaar terug live gezienquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, klinkt logisch
Eentje die spettert en sputtert maar met een beetje gepruttel alsnog het gewoon doet?
Ja, als collega. Vanwege het werk dat ik aflever. In een groepje collega's die na het werk even een biertje gaan doen. Maar meer dan dat gaat daar echt niet van komen. Wat overigens prima is. Ik was al lang blij dat ze blijkbaar niet stiekem geen zin me hadden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weljoh gisteren was je nog eigenlijk enorm gewaardeerd![]()
Ik denk niet dat ik op het moment de treinreis van meer dan zes uur en dan weer terug ga trekken helaas. Maar dank je.quote:En vorig jaar ging je nog lekker met ons eten in KeulenJe mag dit jaar ook wel naar Hannover komen maar we gaan helaas niet uitgebreid eten want Deutsche Bahn en zo
Moest je daarom ook meteen uit de groepsapp?quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kom wel weer terug als ik me beter voel, want hier schiet ook niemand iets mee op.
een KSC groepsapp?quote:Op zondag 6 april 2025 00:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moest je daarom ook meteen uit de groepsapp?ik een hele reply typen, is meneer al weg
Werkt een heel blok ook?quote:
Hier is er altijd een vogel die uitbundig aan het fluiten is iedere morgen. Is nu ook alweer bezig.quote:Op zondag 6 april 2025 06:46 schreef Karzai het volgende:
Het wordt alweer licht, ik blijf nog maar liggen, straks naar vroege vogels luisteren. Misschien slaap ik dan ook nog even. Verder geen wilde plannen vandaag
Hier staan twee schapen tegen elkaar te blatenquote:Op zondag 6 april 2025 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is er altijd een vogel die uitbundig aan het fluiten is iedere morgen. Is nu ook alweer bezig.
quote:
Ik schijn er goed aan gedaan te hebben om lekker uit te slapen.quote:
Laatkomer.quote:Op zondag 6 april 2025 08:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik schijn er goed aan gedaan te hebben om lekker uit te slapen.
Ik ga nu beginnen
Ik heb ook geen wekker gezet, zit pas bij rondje 8quote:Op zondag 6 april 2025 08:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik schijn er goed aan gedaan te hebben om lekker uit te slapen.
Ik ga nu beginnen
Nee ben er even uitgegaan. Snel een kaas croissant, een paar aardbeien en plakjes spianata romana gegeten.quote:
quote:Op zondag 6 april 2025 08:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee ben er even uitgegaan. Snel een kaas croissant, een paar aardbeien en plakjes spianata romana gegeten.
Nu weer terug gegaan
Koudekatquote:Op zondag 6 april 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik had het al zo fris, maar het is gewoon maar 3 graden geweest vannacht.
Verkeerde topicquote:
Uitgetelde eerderquote:
Ik was er gewoonquote:
Tjaquote:Tijdens de demonstratie van Extinction Rebellion (XR) is vanmiddag een bestelbusje door een haag van betogers gedrongen. Op beelden is te zien dat de demonstranten de weg proberen te blokkeren. Het busje mindert wel vaart, maar dwingt de mensen toch opzij te stappen.
Je kunt natuurlijk ook gewoon kijken zonder telefoon of laptop ernaastquote:Op zondag 6 april 2025 09:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mezelf gespoilerd
Ik haat uitgesteld kijken
Het ding met F1 is dat er soms even niets gebeurt, en dan is mijn concentratieboog toch net niet groot genoegquote:Op zondag 6 april 2025 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon kijken zonder telefoon of laptop ernaast
Vroeger ging je dan even wat te drinken of eten pakkenquote:Op zondag 6 april 2025 09:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding met F1 is dat er soms even niets gebeurt, en dan is mijn concentratieboog toch net niet groot genoeg
Genoeg om naar een site te browsen waar je gewoon weet dat het het eerste is wat je ziet.
Heb ik net al gedaanquote:Op zondag 6 april 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vroeger ging je dan even wat te drinken of eten pakken
Ik ga er morgen wel weer mee verder.quote:Op zondag 6 april 2025 08:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan je lekker verder met de tuin vandaag
Gisteren tijdens het fietsen allemaal lammetjes gezien.quote:Op zondag 6 april 2025 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier staan twee schapen tegen elkaar te blaten
Dat podium voor Lawson was wel wat onverwachtquote:Op zondag 6 april 2025 09:09 schreef Nattekat het volgende:
Nu vooral duimen dat het niet te spannend wordt
Live foto's? Kun je uitzetten.quote:Op zondag 6 april 2025 09:22 schreef Ama het volgende:
Mijn telefoon maakt steeds bewegende foto's (Samsung telefoon). Waarom?
Eerste paar keer dat ik dat zag had ik het idee dat ik half aan het trippen was maar het is echt zo.
Waar was je in het F1 Live topicquote:Op zondag 6 april 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Die Qatar Airways reclame in de laatste chicane is nep
Een bewegende foto is dat niet gewoon een filmpje?quote:Op zondag 6 april 2025 09:22 schreef Ama het volgende:
Mijn telefoon maakt steeds bewegende foto's (Samsung telefoon). Waarom?
Eerste paar keer dat ik dat zag had ik het idee dat ik half aan het trippen was maar het is echt zo.
Dan beweegt hij echt een seconde ofzo.quote:Op zondag 6 april 2025 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een bewegende foto is dat niet gewoon een filmpje?
Gewoon livephoto dat iphones al tig jaar hebben, eigenlijk een soort veredelde burstmode waar die dan de beste foto uit kiestquote:Op zondag 6 april 2025 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een bewegende foto is dat niet gewoon een filmpje?
Klinkt als iets dat niemand nodig heeft.quote:Op zondag 6 april 2025 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon livephoto dat iphones al tig jaar hebben, eigenlijk een soort veredelde burstmode waar die dan de beste foto uit kiest
Oh ik vind het soms wel handig, kun je ook gelijk filmpjes makenquote:Op zondag 6 april 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat niemand nodig heeft.
Daar heb ik de video functie voor.quote:Op zondag 6 april 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vind het soms wel handig, kun je ook gelijk filmpjes maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet als je liever een foto wilt maken van iets bewegendquote:Op zondag 6 april 2025 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik de video functie voor.
Welke kleur? En hoeveel heb je er?quote:Op zondag 6 april 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou ga ik eerst mijn sokken aantrekken!
Het blijft me verbazen hoe je je ritme uren kan verschuiven in het weekend zonder problemenquote:Op zondag 6 april 2025 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben er nog vroeger bij dan gisterenTerwijl het gisteravond best laat geworden was en zo. Vrijdag blijkbaar nogal kapot na werkweek.
We moeten de iPhone toch gaan boycotten tegenwoordig?quote:Op zondag 6 april 2025 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon livephoto dat iphones al tig jaar hebben, eigenlijk een soort veredelde burstmode waar die dan de beste foto uit kiest
Beetje echte kerel is gewoon dezelfde rots na 3 of 7 uur slaap.quote:Op zondag 6 april 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoe je je ritme uren kan verschuiven in het weekend zonder problemen
Ben benieuwd hoe vrijwillig die 'sprong' wasquote:Een kop-staartbotsing heeft afgelopen nacht rond 01.45 uur in Rotterdam geleid tot een ruzie op de snelweg. Ter hoogte van de Giessenbrug op de A20 botsten twee auto's op elkaar. De inzittenden van de achterste auto kregen vervolgens ruzie met elkaar.
Een van hen sprong van het viaduct. Hij is met spoed naar het ziekenhuis gebracht, mogelijk met een slagaderlijke bloeding. De automobiliste in de voorste auto is nagekeken door ambulancepersoneel.
https://nos.nl/artikel/25(...)-ruzie-op-de-snelweg
Wit. Twee. Deze.quote:Op zondag 6 april 2025 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke kleur? En hoeveel heb je er?
Ja mij ook weleensquote:Op zondag 6 april 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoe je je ritme uren kan verschuiven in het weekend zonder problemen
En uit de foto's blijkt dat ie ook wel behoorlijk z'n best heeft moeten doen om überhaupt over het hek te komen.quote:Op zondag 6 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe vrijwillig die 'sprong' was
Er zal waarschijnlijk wel een ruimhartige hoeveelheid geestverruimende substanties aan te pas gekomen zijnquote:Op zondag 6 april 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En uit de foto's blijkt dat ie ook wel behoorlijk z'n best heeft moeten doen om überhaupt over het hek te komen.
misschien bang dat hij geduwd zou worden?quote:Op zondag 6 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dacht ie snel over de vangrail te kunnen springen om weg te rennen. Er was alleen geen berm.quote:Op zondag 6 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 6 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Hoe bedoel jequote:Op zondag 6 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou daar vind ik het eigenlijk geen weer voor.quote:
Altijd weer voor chocomelquote:Op zondag 6 april 2025 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar vind ik het eigenlijk geen weer voor.
Mijn kat is op een missie om alle vlinders te vermoorden dus hij moet toch iets.quote:Op zondag 6 april 2025 11:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Van een vlinder naar een tijgerin is wel een hele grote transformatie
Etto Krokettoquote:
Ja, het is best koud buiten.quote:Op zondag 6 april 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
Het ziet er lekker warm uit buiten maar het valt wel een beetje tegen hoor.
quote:Op zondag 6 april 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat is op een missie om alle vlinders te vermoorden dus hij moet toch iets.
Dat ie niet gesprongen is maar iemand hem er overheen geflikkerd heeftquote:
quote:Op zondag 6 april 2025 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ie niet gesprongen is maar iemand hem er overheen geflikkerd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |