Pfffquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn niet echt vallendesterren he dat weet je
Het zijn tranen van stervende planeten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn niet echt vallendesterren he dat weet je
Janken allemaal om mislukte karbonaadjes van zelfverklaard BBQgod Lospedoquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn tranen van stervende planeten.
De dag erna schaakte je Cali?quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet teveel verwachtingen hebben heeft hier wel geholpen.
Ik verwacht niets van mensen an sich. Ik doe gewoon m'n ding en maak een praatje af en toe. Maar het levert al een goede vijf jaar niets meer op. Dat was vroeger niet zo. Iets is er ooit gebroken, en nu moeten mensen me niet meer. En ik weet niet wat het is.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet teveel verwachtingen hebben heeft hier wel geholpen.
Weljoh gisteren was je nog eigenlijk enorm gewaardeerdquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
nu moeten mensen me niet meer. En ik weet niet wat het is.
reputatie in R&P.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik door mijn reputatie in R&P
Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reputatie in R&P.
Think about it for a second.
James Brownquote:
20 jaar terug live gezienquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, klinkt logisch
Eentje die spettert en sputtert maar met een beetje gepruttel alsnog het gewoon doet?
Ja, als collega. Vanwege het werk dat ik aflever. In een groepje collega's die na het werk even een biertje gaan doen. Maar meer dan dat gaat daar echt niet van komen. Wat overigens prima is. Ik was al lang blij dat ze blijkbaar niet stiekem geen zin me hadden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weljoh gisteren was je nog eigenlijk enorm gewaardeerd![]()
Ik denk niet dat ik op het moment de treinreis van meer dan zes uur en dan weer terug ga trekken helaas. Maar dank je.quote:En vorig jaar ging je nog lekker met ons eten in KeulenJe mag dit jaar ook wel naar Hannover komen maar we gaan helaas niet uitgebreid eten want Deutsche Bahn en zo
Moest je daarom ook meteen uit de groepsapp?quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kom wel weer terug als ik me beter voel, want hier schiet ook niemand iets mee op.
een KSC groepsapp?quote:Op zondag 6 april 2025 00:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moest je daarom ook meteen uit de groepsapp?ik een hele reply typen, is meneer al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |