Deels oneens. Mijn bed is een keer uit elkaar geweest en daarna weer in elkaar gezet. En heeft het nog een kleine 10 jaar volgehouden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ikea is top als je iets in elkaar zet en nooit meer uit elkaar haalt
Ahquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit gaat over het product dat mijn naam draagt
Oké Ögonlocksmalquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een Fokker.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
Vet irritant ook. Hedwig boeit die kat niks (tot hij te dichtbij komt), ze doet lekker haar ding en negeert hem verder maar die kater laat haar niet met rust.
quote:
De één z'n verloren stad, is de ander z'n mooie foto.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ziet er ook een beetje uit alsof ze Basel genuked hebben
quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
Ik heb vanmiddag een kat iets te hard laten schrikken die op mn tafel zat en al de hele tijd achter Hedwig aan zat (een niet gecastreerde kater). Nu kan ik de tafel weer lakken. Dit is niet de enige plek.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De één z'n verloren stad, is de ander z'n mooie foto.
En watvoor product is gr½mbøl?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker hoorquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:36 schreef Nizno het volgende:
sjow... de laatste twee gekookte eitjes ook naar binnen gestouwd.
4 eieren gehad vandaag. WHOPPA
Ik had net ook 2 gekookte eitjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:36 schreef Nizno het volgende:
sjow... de laatste twee gekookte eitjes ook naar binnen gestouwd.
4 eieren gehad vandaag. WHOPPA
tsja, neukseizoen he, dan doen dieren dat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
Vet irritant ook. Hedwig boeit die kat niks (tot hij te dichtbij komt), ze doet lekker haar ding en negeert hem verder maar die kater laat haar niet met rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |