SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja? En hoelang duurt dat?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat introvertheid iets is waar je overheen groeit.
Dat leer je maskeren.
Heb je het nu over mij of over de Zweden?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik draag deze post graag aan als bewijs dat ik niet altijd het fetisjprobleem ben hier.
Dat leren maskeren? Hangt af van hoe zwaar je lepra is.quote:
gaat weer vriezen volgende weekquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het wordt in deze tijd sowieso snel koeler, geen zwoele nachten nu
Ja.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij of over de Zweden?
Nah, je leert beter met situaties omgaan, maar in de basis verandert dat echt niet hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:12 schreef mschol het volgende:
je zal naarmate je ouder wordt ook gewoon anders worden qua karakter, dus "eroverheen groeien" zal in zekere mate echt wel kunnen..
[..]
gaat weer vriezen volgende week
Precies. Je blijft jezelf hopelijk gewoon ontwikkelen als persoon right?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:12 schreef mschol het volgende:
je zal naarmate je ouder wordt ook gewoon anders worden qua karakter, dus "eroverheen groeien" zal in zekere mate echt wel kunnen..
[..]
gaat weer vriezen volgende week
Oh, dan duurt het nog wel tot de volgende totale zonsverduistering in Nederland.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat leren maskeren? Hangt af van hoe zwaar je lepra is.
schijnt nachtvorst te komenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. Je blijft jezelf hopelijk gewoon ontwikkelen als persoon right?
Vriezen volgende week? Please no.
Zolang het overdag maar gewoon 10+ blijftquote:
Ik ben ook te koop bij de Ikeaquote:
quote:Onmogelijk in elkaar te zetten
quote:Handig voor in de keuken
quote:Gammel en niet praktisch
quote:Niet stevig Maar ja je kunt er wat in doen
quote:Valt letterlijk uit elkaar
quote:is vrij snel op te vouwen, mooi,
Als ge et nie meer wit, gebruikte pur of kitquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat leren maskeren? Hangt af van hoe zwaar je lepra is.
Ik heb nooit issues met ikea, ideaal vind ik het.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook te koop bij de IkeaLeuk om die reviews te lezen
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Pool in 'n blikske.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ge et nie meer wit, gebruikte pur of kit
Ikea is top als je iets in elkaar zet en nooit meer uit elkaar haaltquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nooit issues met ikea, ideaal vind ik het.
Ik ook niet, maar dit gaat over het product dat mijn naam draagtquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nooit issues met ikea, ideaal vind ik het.
Dat durf ik ook te stellenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik durf te stellen dat kwiwi behoorlijk leuk is.
Het is alleen een handicap omdat je zo’n last hebt van extravertenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Introvertheid is voor die mensjes vaak zelf een fikse handicap en daar hebben ze dan ook wel een punt mee.
Ikea is leuk en een uitkomst als je armlastig bent.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ikea is top als je iets in elkaar zet en nooit meer uit elkaar haalt
yeah!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |