SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja? En hoelang duurt dat?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat introvertheid iets is waar je overheen groeit.
Dat leer je maskeren.
Heb je het nu over mij of over de Zweden?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik draag deze post graag aan als bewijs dat ik niet altijd het fetisjprobleem ben hier.
Dat leren maskeren? Hangt af van hoe zwaar je lepra is.quote:
gaat weer vriezen volgende weekquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het wordt in deze tijd sowieso snel koeler, geen zwoele nachten nu
Ja.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij of over de Zweden?
Nah, je leert beter met situaties omgaan, maar in de basis verandert dat echt niet hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:12 schreef mschol het volgende:
je zal naarmate je ouder wordt ook gewoon anders worden qua karakter, dus "eroverheen groeien" zal in zekere mate echt wel kunnen..
[..]
gaat weer vriezen volgende week
Precies. Je blijft jezelf hopelijk gewoon ontwikkelen als persoon right?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:12 schreef mschol het volgende:
je zal naarmate je ouder wordt ook gewoon anders worden qua karakter, dus "eroverheen groeien" zal in zekere mate echt wel kunnen..
[..]
gaat weer vriezen volgende week
Oh, dan duurt het nog wel tot de volgende totale zonsverduistering in Nederland.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat leren maskeren? Hangt af van hoe zwaar je lepra is.
schijnt nachtvorst te komenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. Je blijft jezelf hopelijk gewoon ontwikkelen als persoon right?
Vriezen volgende week? Please no.
Zolang het overdag maar gewoon 10+ blijftquote:
Ik ben ook te koop bij de Ikeaquote:
quote:Onmogelijk in elkaar te zetten
quote:Handig voor in de keuken
quote:Gammel en niet praktisch
quote:Niet stevig Maar ja je kunt er wat in doen
quote:Valt letterlijk uit elkaar
quote:is vrij snel op te vouwen, mooi,
Als ge et nie meer wit, gebruikte pur of kitquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat leren maskeren? Hangt af van hoe zwaar je lepra is.
Ik heb nooit issues met ikea, ideaal vind ik het.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook te koop bij de IkeaLeuk om die reviews te lezen
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Pool in 'n blikske.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ge et nie meer wit, gebruikte pur of kit
Ikea is top als je iets in elkaar zet en nooit meer uit elkaar haaltquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nooit issues met ikea, ideaal vind ik het.
Ik ook niet, maar dit gaat over het product dat mijn naam draagtquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nooit issues met ikea, ideaal vind ik het.
Dat durf ik ook te stellenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik durf te stellen dat kwiwi behoorlijk leuk is.
Het is alleen een handicap omdat je zo’n last hebt van extravertenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Introvertheid is voor die mensjes vaak zelf een fikse handicap en daar hebben ze dan ook wel een punt mee.
Ikea is leuk en een uitkomst als je armlastig bent.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ikea is top als je iets in elkaar zet en nooit meer uit elkaar haalt
yeah!!quote:
Deels oneens. Mijn bed is een keer uit elkaar geweest en daarna weer in elkaar gezet. En heeft het nog een kleine 10 jaar volgehouden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ikea is top als je iets in elkaar zet en nooit meer uit elkaar haalt
Ahquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit gaat over het product dat mijn naam draagt
Oké Ögonlocksmalquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een Fokker.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
Vet irritant ook. Hedwig boeit die kat niks (tot hij te dichtbij komt), ze doet lekker haar ding en negeert hem verder maar die kater laat haar niet met rust.
quote:
De één z'n verloren stad, is de ander z'n mooie foto.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ziet er ook een beetje uit alsof ze Basel genuked hebben
quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
Ik heb vanmiddag een kat iets te hard laten schrikken die op mn tafel zat en al de hele tijd achter Hedwig aan zat (een niet gecastreerde kater). Nu kan ik de tafel weer lakken. Dit is niet de enige plek.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De één z'n verloren stad, is de ander z'n mooie foto.
En watvoor product is grŊmbøl?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker hoorquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:36 schreef Nizno het volgende:
sjow... de laatste twee gekookte eitjes ook naar binnen gestouwd.
4 eieren gehad vandaag. WHOPPA
Ik had net ook 2 gekookte eitjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:36 schreef Nizno het volgende:
sjow... de laatste twee gekookte eitjes ook naar binnen gestouwd.
4 eieren gehad vandaag. WHOPPA
tsja, neukseizoen he, dan doen dieren dat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
Vet irritant ook. Hedwig boeit die kat niks (tot hij te dichtbij komt), ze doet lekker haar ding en negeert hem verder maar die kater laat haar niet met rust.
Ahja, klinkt logischquote:
ik had twee bij de macaroni en net nog twee... omdat het kanquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had net ook 2 gekookte eitjes
Komt wel dichtbij zo
met ei?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
Ik was vandaag bij een vriendin te lunchen
Met nog een andere vriendin
Ze had allemaal lekkere dingetjes gemaakt
Ja bij vriendin thuis zitten steeds 2 seksende duiven in de tuinquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsja, neukseizoen he, dan doen dieren dat.
Ik weet niet of ee ergens ei in zatquote:
klinkt als een zeer vervelende lunchdatequote:Op zaterdag 5 april 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of ee ergens ei in zat
Ze had kaasscones, bagels met allerlei smeerseltjes, pastinaaksoep, pecantaartje, ruby chocola met marshmallows en chili, pure chocola met noten..
Absoluutquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt als een zeer vervelende lunchdate
Vliegende ratten zijn het.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bij vriendin thuis zitten steeds 2 seksende duiven in de tuin
seksende rattenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vliegende ratten zijn het.
Seksende vliegende rattenquote:
ik heb zo'n medelijden met je dat je dat hebt moeten doorstaan. hopelijk kom je over dat trauma heenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
Ze had ook een paar smeerseltjes, crčme ofzo? Eentje met amandel, eentje met pistache, en eentje van limoen. En die smaakten heel sterk, je had maar een mini beetje nodig maar het was echt heel lekker
ja duivengeneuk weet ik het. Ik vroeg er niet om.quote:
Die hadden met se postduif moeten komen maar die waren druk aan het seksenquote:
Ja dank je. Moet echt ff bijkomen van de lekkere hapjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb zo'n medelijden met je dat je dat hebt moeten doorstaan. hopelijk kom je over dat trauma heen
quote:
Ohquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja duivengeneuk weet ik het. Ik vroeg er niet om.
Jij begon over neukseizoen bij dierenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja duivengeneuk weet ik het. Ik vroeg er niet om.
Och jee gebeurt er weer iets wat je niet aan staat?quote:
nee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee gebeurt er weer iets wat je niet aan staat?
Is het ook EBU neukseizoen?quote:
denk t welquote:
Ettoooooquote:
Was een slechte een april grapquote:
oh ehm. Okequote:Op zaterdag 5 april 2025 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee.
jullie hebben het over neuken dus ik denk ik doe de neuk even op zn engels
Ik heb dequote:Op zaterdag 5 april 2025 21:07 schreef essnhills het volgende:
Even een kopje thee met een blokje pure chocola
quote:
Voor seksende vliegende ratten?quote:
Ik sla even over.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor seksende vliegende ratten?
Hoeft voor mij ook niet zoquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:14 schreef Koen66 het volgende:
Vanmiddag ook wat eenden bezig gezien, complete gangbang
quote:
Dat was toch gisterenquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:15 schreef Grotetijd het volgende:
Net heerlijk gedoucht. Zo lekker op de bank naar die RLS van Gerard Joling kijkenGuilty Pleasure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |