Welke kleur? En hoeveel heb je er?quote:Op zondag 6 april 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou ga ik eerst mijn sokken aantrekken!
Het blijft me verbazen hoe je je ritme uren kan verschuiven in het weekend zonder problemenquote:Op zondag 6 april 2025 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben er nog vroeger bij dan gisterenTerwijl het gisteravond best laat geworden was en zo. Vrijdag blijkbaar nogal kapot na werkweek.
We moeten de iPhone toch gaan boycotten tegenwoordig?quote:Op zondag 6 april 2025 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon livephoto dat iphones al tig jaar hebben, eigenlijk een soort veredelde burstmode waar die dan de beste foto uit kiest
Beetje echte kerel is gewoon dezelfde rots na 3 of 7 uur slaap.quote:Op zondag 6 april 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoe je je ritme uren kan verschuiven in het weekend zonder problemen
Ben benieuwd hoe vrijwillig die 'sprong' wasquote:Een kop-staartbotsing heeft afgelopen nacht rond 01.45 uur in Rotterdam geleid tot een ruzie op de snelweg. Ter hoogte van de Giessenbrug op de A20 botsten twee auto's op elkaar. De inzittenden van de achterste auto kregen vervolgens ruzie met elkaar.
Een van hen sprong van het viaduct. Hij is met spoed naar het ziekenhuis gebracht, mogelijk met een slagaderlijke bloeding. De automobiliste in de voorste auto is nagekeken door ambulancepersoneel.
https://nos.nl/artikel/25(...)-ruzie-op-de-snelweg
Wit. Twee. Deze.quote:Op zondag 6 april 2025 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke kleur? En hoeveel heb je er?
Ja mij ook weleensquote:Op zondag 6 april 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoe je je ritme uren kan verschuiven in het weekend zonder problemen
En uit de foto's blijkt dat ie ook wel behoorlijk z'n best heeft moeten doen om überhaupt over het hek te komen.quote:Op zondag 6 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe vrijwillig die 'sprong' was
Er zal waarschijnlijk wel een ruimhartige hoeveelheid geestverruimende substanties aan te pas gekomen zijnquote:Op zondag 6 april 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En uit de foto's blijkt dat ie ook wel behoorlijk z'n best heeft moeten doen om überhaupt over het hek te komen.
misschien bang dat hij geduwd zou worden?quote:Op zondag 6 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dacht ie snel over de vangrail te kunnen springen om weg te rennen. Er was alleen geen berm.quote:Op zondag 6 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 6 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Hoe bedoel jequote:Op zondag 6 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou daar vind ik het eigenlijk geen weer voor.quote:
Altijd weer voor chocomelquote:Op zondag 6 april 2025 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar vind ik het eigenlijk geen weer voor.
Mijn kat is op een missie om alle vlinders te vermoorden dus hij moet toch iets.quote:Op zondag 6 april 2025 11:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Van een vlinder naar een tijgerin is wel een hele grote transformatie
Etto Krokettoquote:
Ja, het is best koud buiten.quote:Op zondag 6 april 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
Het ziet er lekker warm uit buiten maar het valt wel een beetje tegen hoor.
quote:Op zondag 6 april 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat is op een missie om alle vlinders te vermoorden dus hij moet toch iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |