SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
De wind was te sterk voor mij dus kon niet kitesurfen![]()
[ afbeelding ]
Wel een mooie lucht.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
De wind was te sterk voor mij dus kon niet kitesurfen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe dit ding naar binnen is gegaan. Mijn slaapkamerraam staat op een kier, daar komen ze nooit doorheen normaal.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is die door je hor gevlogen?
Onderschat nooit een mug.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe dit ding naar binnen is gegaan. Mijn slaapkamerraam staat op een kier, daar komen ze nooit doorheen normaal.
Het enige wat ik kan bedenken is dat dit ding al sinds zondag in mijn huis aanwezig was, maar het lijkt me echt gigantisch onwaarschijnlijk dat ie nu pas in m'n slaapkamer gekomen is in dat geval.
Heeft gewoon overwinterd bij je.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe dit ding naar binnen is gegaan. Mijn slaapkamerraam staat op een kier, daar komen ze nooit doorheen normaal.
Het enige wat ik kan bedenken is dat dit ding al sinds zondag in mijn huis aanwezig was, maar het lijkt me echt gigantisch onwaarschijnlijk dat ie nu pas in m'n slaapkamer gekomen is in dat geval.
Dat zeg ik ook nietquote:
Net zoals die ene die ik dood op mijn vensterbank vond zaterdagquote:Op donderdag 3 april 2025 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft gewoon overwinterd bij je.
Zondag gaat mijn hor er komenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onderschat nooit een mug.
quote:
Mooi zoquote:
Is gewoon gezellig, muggen in huis.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Als ik ooit een eigen huis kan bemachtigen, ga ik absoluut naar binnen slaande ramen fiksen zodat er een fatsoenlijk hor voor kan
Jij hebt katten die daar wat aan doenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Is gewoon gezellig, muggen in huis.Gratis huisdieren.
Lolnee.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn katten vangen ze toch welquote:Op donderdag 3 april 2025 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Doen ze wat voor de kostquote:
Jezelf quotenquote:
Ze zijn weg!quote:
Feestje!quote:
ze zijn ook zo lekker knuffelbaar.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze komen zomaar naar je toe en komen op je zittenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze zijn ook zo lekker knuffelbaar.
ja en het prikken is gewoon een uiting van dat ze met je willen spelenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komen zomaar naar je toe en komen op je zitten
Dit kan ook over mn kat gaan.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komen zomaar naar je toe en komen op je zitten
Echt he. Ik draaide helemaal door johquote:Op donderdag 3 april 2025 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je een ESTA aanvragen. *ril*
Daar is het te lekker weer voor en niet des FOK!squote:Op donderdag 3 april 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Nou zaterdag gaan we de tuin even aanpakken.
Zaterdag valt wel mee?quote:Op donderdag 3 april 2025 11:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar is het te lekker weer voor en niet des FOK!s
Beetje bijgekomen?quote:Op donderdag 3 april 2025 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt he. Ik draaide helemaal door joh
Ligt eraan.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die komt niet zo makkelijk je huis in.
Aan de ene kant willen ze meer banden met de EU aan halen aan de andere kant doen ze dit soort dingen....quote:Op donderdag 3 april 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Visum om naar Engeland te mogen, ze zijn echt niet goed daar
Zullen de (Noord-)Ieren leuk vinden.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Visum om naar Engeland te mogen, ze zijn echt niet goed daar
Wat precies?quote:Op donderdag 3 april 2025 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan het vanavond weer proberen.
Halloquote:
Ben nog ruim op tijdquote:
Lekker in de tuin chillen en genieten van het mooie weer.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoi
Wat hoopt jouw de dag te brengen?
#theevraag
TT is een eerbetoon aan de mug die mij tot 4:00 wakker heeft gehoudenquote:Op donderdag 3 april 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
Oh de TT is Moekat
Ik las eerst @:moeraskat
Dus eigenlijk mugkat.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
TT is een eerbetoon aan de mug die mij tot 4:00 wakker heeft gehouden
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een elektrische vliegenmepper op mijn slaapkamer voor zulke gevallenquote:Op donderdag 3 april 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pa en ma hun visum voor Engeland regelenquote:
quote:
Echt duidelijk zijn ze daar niet over.quote:
Oh jammer. Ik dacht dat het wel een populair evenement was.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt duidelijk zijn ze daar niet over.
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mogelijke problemen van buitenaf?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
hopelijk krijg je je geld terugquote:Op donderdag 3 april 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is heerlijk buitenquote:
#liefdagboekquote:Op donderdag 3 april 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Ik zit nu voor het eerst even een tijdje op zo'n stoel maar zit ook echt lekker.
Hoezo zij vroeg gisteren iets over deze stoelen dus ik zeg dit even.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zeggen ze in de mailquote:Op donderdag 3 april 2025 12:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mogelijke problemen van buitenaf?
Ja, dat hebben ze in de mail beloofdquote:Op donderdag 3 april 2025 12:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hopelijk krijg je je geld terug
Waarom staat daar het woordje "uit"?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Prima weertje wel om mijn uitgewassen beddengoed buiten te hangen.
uitgekookt en verwassenquote:
Uitermate vreemd dat hij uitgerekend zo moet uitweiden over het toevoegen van uit. Ik kan er niet over uit.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik veel. Je begrijpt toch wat ik zeg?
Nee. ik weet wat gewassen beddengoed is.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik veel. Je begrijpt toch wat ik zeg?
Uitstekende uitreactie.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uitermate vreemd dat hij uitgerekend zo moet uitweiden over het toevoegen van uit. Ik kan er niet over uit.
Dit zijn denk ik de uitwassen van de Nederlandse taalquote:Op donderdag 3 april 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. ik weet wat gewassen beddengoed is.
Omdat de uiterlijke vertoning van de uiteindelijk geplaatste zin uiterst vreemd geuit wordt. Over en uit.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uitermate vreemd dat hij uitgerekend zo moet uitweiden over het toevoegen van uit. Ik kan er niet over uit.
Oke ga even lekker moeilijk doen.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. ik weet wat gewassen beddengoed is.
Ik vond het wel uitmuntendquote:
Hmm, ik denk dat we dit nog even verder moeten uitpraten eigenlijk. Tot het uiterste gaan zodat iedereen zijn mening hierover heeft uitgesproken.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat de uiterlijke vertoning van de uiteindelijk geplaatste zin uiterst vreemd geuit wordt. Over en uit.
Leef je uit!quote:
Een kleine?quote:
Doe niet zo gemeenquote:
Dat kan niet, want de zin alles is stom sluit uit dat er uberhaupt nog iets is dat leuk is.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan ga je naar een plek waar alles leuk is
Lulquote:
Waar en wanneer?quote:Op donderdag 3 april 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar gisteren kreeg ik een mailtje van het muziek gebouw. Anneke van Giersbergen geeft er weer een show. Vandaag is de presale begonnen en als "fan"/iemand die haar al vaker (daar) heeft gezien mocht er aan meedoen. Dus zit ik straks weer daar en op de eerste rij![]()
Ze gaat overigens een ode brengen aan Ierse (pop)muziek.
Volgens mij wel.quote:
Gelukkig is jouw mening niet een vaste waarheid. Dan moet je toch maar het beste ervan makenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan niet, want de zin alles is stom sluit uit dat er uberhaupt nog iets is dat leuk is.
quote:
Jamaar, dat is ook maar jouw meningquote:Op donderdag 3 april 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan niet, want de zin alles is stom sluit uit dat er uberhaupt nog iets is dat leuk is.
Gedurfd dit.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening niet een vaste waarheid.
Gelukkig is dat maar fictie.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
in ieniminimuisland geldt er maar 1 waarheid en dat is de mening van ieniminimuis
EIndhoven in december. Ze zal ook vast wel elders in het land optreden..quote:
Uhm ik leef in ieminimuisland. Dus ik weet niet wat jij nou weer voor een onzin loopt te verkopenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig is dat maar fictie.
Dan houd ik even in de gaten of ze in Leeuwarden of Groningen gaat optreden.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
EIndhoven in december. Ze zal ook vast wel elders in het land optreden..
Wij kijken wat verder buiten de grenzen van het ienieminie stukje land dat jij bezitquote:Op donderdag 3 april 2025 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik leef in ieminimuisland. Dus ik weet niet wat jij nou weer voor een onzin loopt te verkopen
Schandelijkquote:Op donderdag 3 april 2025 13:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wij kijken wat verder buiten de grenzen van het ienieminie stukje land dat jij bezit
We stappen er ook zo overheenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wij kijken wat verder buiten de grenzen van het ienieminie stukje land dat jij bezit
Kieeeepquote:Op donderdag 3 april 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
Ik was even boven, raam op de kierkiepstand zetten.
En precies op dat moment gaat ineens de rookmelder boven af
Bakkes stinkjongquote:Op donderdag 3 april 2025 13:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Dolfinarium in de fout: 'Walrus moet schudden zodat vet blubbert' - https://nos.nl/l/2562202
Ze mogen wel wat liever zijn voor @:dud0r
@:haags
quote:
Kieeeeeeeeepraamquote:
Morgen op dit tijdstip heb ik VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Lekker. Nog leuke plannen?quote:Op donderdag 3 april 2025 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen op dit tijdstip heb ik VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Voor een weekje
Lekkerquote:Op donderdag 3 april 2025 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen op dit tijdstip heb ik VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Voor een weekje
Vandaagquote:
Ha! Dat dacht ik ook alquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
Ik ben de eigenaar van 3 stenen.
2 in mn galblaas en 1 in mn nier
nee klaagkat die weer eens klaagt dat hij moe isquote:
Museum in Zwolle en Ouwehands Dierenparkquote:
van die twee in de galblaas heb ik dus al vanaf eind november steeds die klachten van overgeven/raar benauwdig gevoelquote:
Ah, nat poesjequote:Op donderdag 3 april 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee klaagkat die weer eens klaagt dat hij moe is
Ach gelukkig woon je niet Amerika. Dan kon je nu nog 2 banen erbij nemen zodat je het ooit hebt afbetaald.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:00 schreef Nizno het volgende:
en dus nieuwe doorverwijzing naar het ziekenhuis.
Als mn eigen risico nog niet op was door die echo is het straks wel door de operatie
Ja, hier welquote:
Hmmquote:Op donderdag 3 april 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
van die twee in de galblaas heb ik dus al vanaf eind november steeds die klachten van overgeven/raar benauwdig gevoel
die van de nier heb ik geen last van. Althans huisarts gaat er niet vanuit dat dat de veroorzaker is van mn klachten
dat hoop ik ookquote:Op donderdag 3 april 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Hopelijk is dat het dan en heb je daarna geen last meer
Beterschapquote:Op donderdag 3 april 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
Enig idee hoe snel je daar dan terexht kunt?quote:
Och Nizno tochquote:Op donderdag 3 april 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
Oef.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:00 schreef Nizno het volgende:
en dus nieuwe doorverwijzing naar het ziekenhuis.
Als mn eigen risico nog niet op was door die echo is het straks wel door de operatie
in de verwijslink die ik in de mail heb staat dat de verwijstijd 8 dagen is.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Enig idee hoe snel je daar dan terexht kunt?
ja nee zo'n gelukkige ben ik nietquote:Op donderdag 3 april 2025 14:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oef.
Ik ben eigen risico elk jaar kwijt door dure medicatie, dus alles wat daarna komt is bonus.
Oh dat js wel heel snel alquote:Op donderdag 3 april 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de verwijslink die ik in de mail heb staat dat de verwijstijd 8 dagen is.
in dichtstbijzijnde ziekenhuis was dat langer geweest
Al jarenlang chronisch ziek, dus is de eigen risico snel op.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee zo'n gelukkige ben ik niet
ik heb normaal geen nota's van eigen risico. als ik al een keer medicatie heb wordt dat niet eens ingediend bij de verzekeraar
nee joh valt niets te duimen, que sera seraquote:
Toch duim ik voor je want spoedig herstelquote:Op donderdag 3 april 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh valt niets te duimen, que sera sera
ik ben wel Gronings ziek maar niet chronisch iddquote:Op donderdag 3 april 2025 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Al jarenlang chronisch ziek, dus is de eigen risico snel op.
Al 2 jaar kost ik de zorgverzekeraar meer geld, dan wat ik aan premie betaal
relativeren kun je leren... blij dat het bij mij twee steentjes zijnquote:Op donderdag 3 april 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
Gewoon net zoals ik iets krijgen waarvoor geen behandeling is. Dan gebruik je ook geen eigen risico
*Abonneer hier voor meer bespaartips
Ik zou ook ziek worden van Groningen jaquote:Op donderdag 3 april 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben wel Gronings ziek maar niet chronisch idd
Gelukkig is het nog niet zoals in Amerika.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest gvd nog 500 bijbetalen ook boven op het eigen risico
potverdriedubbeltjes dat is vervelend voor jequote:Op donderdag 3 april 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Welk ziekenhuis ga je nu heen?quote:Op donderdag 3 april 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de verwijslink die ik in de mail heb staat dat de verwijstijd 8 dagen is.
in dichtstbijzijnde ziekenhuis was dat langer geweest
Assenquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Het waren wel meer dan drie dubbeltjes.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
potverdriedubbeltjes dat is vervelend voor je
TTquote:
als je nog echte oude dubbeltjes hebt.. die zijn wel wat waardquote:Op donderdag 3 april 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het waren wel meer dan drie dubbeltjes.
WZAquote:
Nee het was ¤500, geen 30 centquote:Op donderdag 3 april 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
potverdriedubbeltjes dat is vervelend voor je
15 minuten treinen vanuit groningen.quote:
Oh ik loop weer eens achterquote:Op donderdag 3 april 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het waren wel meer dan drie dubbeltjes.
mI2quote:
ja fietsend vanaf mijn huis 20minquote:Op donderdag 3 april 2025 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
15 minuten treinen vanuit groningen.
Staarquote:
Groot parkeerterreinquote:
Zou ik even moeten zoeken.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je nog echte oude dubbeltjes hebt.. die zijn wel wat waard
*Tapet luctors ogen dichtquote:
gewoon dicht doen...quote:
of ongewoon door ess dicht laten tapenquote:
quote:
Nou nou, zo rigoureus.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 14:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
of ongewoon door ess dicht laten tapen
[..]
quote:
Precies! Rigoreus geforceerd ogen laten rusten.quote:
dat is de tweede naam van essquote:
Hmm, misschien is een blinddoek wel beter dan tape voor de wimpers enzulksquote:
Ja daar sta ik om bekendquote:
Klinkt Spaans.quote:
Gaat er heet aan toe ja.quote:
er had iemand een vurig verlangen naar brandende liefdequote:Op donderdag 3 april 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat er heet aan toe ja.
Het is al zo warmquote:Op donderdag 3 april 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat er heet aan toe ja.
No hablo Espaņolquote:Op donderdag 3 april 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt Spaans.
"Ess Kinky!"
Daarom rode autoquote:Op donderdag 3 april 2025 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
er had iemand een vurig verlangen naar brandende liefde
Lekker roosteren boven brandend rubberquote:Op donderdag 3 april 2025 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is al zo warm
Of hij wou bqq organiseren met dit mooie weer
Vast een vaste F1 bezoekerquote:Op donderdag 3 april 2025 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is al zo warm
Of hij wou bqq organiseren met dit mooie weer
Die pipo staat zelf ook in brand en wordt helemaal nat gespoten door de politie.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag net de beelden.
Die brand lekker
Ik bedoelde die pipo!quote:Op donderdag 3 april 2025 14:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die pipo staat zelf ook in brand en wordt helemaal nat gespoten door de politie.
Had ie maar zonnebrand moeten gebruikenquote:Op donderdag 3 april 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag net de beelden.
Die brand lekker
quote:
geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 3 april 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
Vanmorgen belde Odido met een verlengaanbod, maar toen kwam het niet uit. En toen zei hij dat hij om 3 uur vanmiddag terug zou bellen.
Nou zit ik te wachten tot ze bellen
Je aan afspraken houden ookquote:
Pizza?quote:
Ohquote:
Ah, dus toch.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
Maar ben je extra crispy of niet?quote:
Van het in de zon zitten wel jaquote:Op donderdag 3 april 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ben je extra crispy of niet?
geen idee, via de telefoon besproken want huisarts had he druk voor dr vakantie... maar t moet wel in zkh verholpen wordenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dus toch.Wel een van de minder invasieve opties denk ik?
Meestal halen ze de galblaas helemaal weg, want de functie is opslag van gal, daar kan je prima zonder. Dus wel onder het mes, maar je hoeft niet helemaal open (zus heeft drie kleine littekens op d'r buik, waarvan één in/net onder d'r navel). Geloof dat het vervelendste na herstel was dat ze nogal opgeblazen was (als een ballon, want dan kunnen ze alles goed zien enzo) en vooral een reactie op de narcose.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Oh lees de post van ninzo in de qoute van draak.
Is het makkelijk op te lossen?
Nuttig wel deze infoquote:Je 5G Toegang-bundel is stopgezet. Je gebruikt voortaan ons 4G-netwerk. Maar: gaat vandaag de verlenging van je abonnement in? Goed nieuws, dan heb je automatisch toegang tot ons 5G-netwerk.
Weet je al wanneer?quote:Op donderdag 3 april 2025 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, via de telefoon besproken want huisarts had he druk voor dr vakantie... maar t moet wel in zkh verholpen worden
Ah ja. Logisch wel, het zijn geen dingen waar je zelf makkelijk wat aan kan doen.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, via de telefoon besproken want huisarts had he druk voor dr vakantie... maar t moet wel in zkh verholpen worden
enige dat ik heb is nu net een afspraakbevestiging van chirurgie maar ik kan nergens vinden wat ze gaan chirurgen en het is ook op een onmogelijke dag en tijdstip dus moet sowieso morgenvroeg bellenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal halen ze de galblaas helemaal weg, want de functie is opslag van gal, daar kan je prima zonder. Dus wel onder het mes, maar je hoeft niet helemaal open (zus heeft drie kleine littekens op d'r buik, waarvan één in/net onder d'r navel). Geloof dat het vervelendste na herstel was dat ze nogal opgeblazen was (als een ballon, want dan kunnen ze alles goed zien enzo) en vooral een reactie op de narcose.
das voor geval er een draadje los zit... dan heb je mobiele verbinding als ondersteuning.quote:
ja maar wil het verplaatsen want de tijd en datum staat me niet aan. iets met werk en andere afspraken.quote:
Maar dit gaat over mijn mobiele abonnementquote:Op donderdag 3 april 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
das voor geval er een draadje los zit... dan heb je mobiele verbinding als ondersteuning.
doe je mee aan de ramadanquote:Op donderdag 3 april 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voordat ik overdag weer een beetje eetlust krijg.
Ah, dus er zít een draadje los!quote:Op donderdag 3 april 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dit gaat over mijn mobiele abonnement
je mobiel houd je dan tegen je oorquote:Op donderdag 3 april 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja hoi met Nizno. Zeg, wat gaan jullie eigenlijk precies chirurgen?"quote:Op donderdag 3 april 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
enige dat ik heb is nu net een afspraakbevestiging van chirurgie maar ik kan nergens vinden wat ze gaan chirurgen en het is ook op een onmogelijke dag en tijdstip dus moet sowieso morgenvroeg bellen
hoop dat dat lukt.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar wil het verplaatsen want de tijd en datum staat me niet aan. iets met werk en andere afspraken.
dus morgenvroeg even vragen of ze het ook gewoon op de 10e willen doen
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja hoi met Nizno. Zeg, wat gaan jullie eigenlijk precies chirurgen?"
*Pakt haaknaaldquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld.quote:
Net als die mop van die mummie?quote:
ja dus dat dus.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja hoi met Nizno. Zeg, wat gaan jullie eigenlijk precies chirurgen?"
dan zitten er een lange draad vast.quote:
Ik denk dat ik daar weleens wat gekocht heb op zo'n beursquote:
ik ken het niet, was 1 van de plaatjes als ik zoek op los draadjequote:Op donderdag 3 april 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar weleens wat gekocht heb op zo'n beurs
Beetje langdradig verhaal ditquote:
wie zegt dat het een probleem is?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik zal er verder niks meer over zeggen want als ik iets te vaak iets vertel lijkt dat ineens een probleem te zijn.
misschien kun je een spoel gebruiken om het op te rollenquote:
Heb wel vaker te horen gekregen dat ik soms te enthousiast kan zijn ofzo maar tegen andere users die nog vaker hetzelfde herhalen lees je dan niks.quote:
Je spint wel garen bij deze grapjesquote:Op donderdag 3 april 2025 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kun je een spoel gebruiken om het op te rollen
te enthousiast over dat je relatie uit is?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb wel vaker te horen gekregen dat ik soms te enthousiast kan zijn ofzo maar tegen andere users die nog vaker hetzelfde herhalen lees je dan niks.
een hele grote kruisspinquote:Op donderdag 3 april 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je spint wel garen bij deze grapjes
Naja dat dan niet maar wel over andere dingen.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
te enthousiast over dat je relatie uit is?
ow net als nattekat die graag klaagt over dat hij wat te klagen heeftquote:Op donderdag 3 april 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ama creëert zelf graag een probleem omdan te kunnen zeggen dat er een probleem is
Dat mensen er niet op reageren betekent niet dat het direct een probleem is, meer dat ze er niet zoveel op te reageren hebben.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik zal er verder niks meer over zeggen want als ik iets te vaak iets vertel lijkt dat ineens een probleem te zijn.
Mwah heb vaker commentaar gehad.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ama creëert zelf graag een probleem omdan te kunnen zeggen dat er een probleem is
Daar gaat het mij niet eens om.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat mensen er niet op reageren betekent niet dat het direct een probleem is, meer dat ze er niet zoveel op te reageren hebben.
Omdat er geen reactie komt probeer je die zo uit te lokken door te zeggen dat er een probleem is en het is je nu idd geluktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het lijkt me aannemelijker dat Nizno gewoon nog niet op de hoogte was?quote:
was ik wel maar ik wist niet dat je daarom niet overdag kon eten.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt me aannemelijker dat Nizno gewoon nog niet op de hoogte was?
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
zal de chirurg tijdens zo'n operatie ook zingen dat hij een steen heeft verlegd?Ik geloof dat ik blij ben dat ik geen idee heb welk nummer je in je hoofd hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Geen enkele jongen is het waard dat je stopt met etenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
was ik wel maar ik wist niet dat je daarom niet overdag kon eten.
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
zal de chirurg tijdens zo'n operatie ook zingen dat hij een steen heeft verlegd?Ik heb een steen verlegd, in een orgaan op aardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 april 2025 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blij ben dat ik geen idee heb welk nummer je in je hoofd hebt.
On brand bal-post dit.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen enkele jongen is het waard dat je stopt met eten
ja die iddquote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een steen verlegd, in een orgaan op aarde
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee, ik kom er niet doorheen vrees ik.quote:
Is eigenlijk ook wel weer zo.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Paul de Leeuw heeft er ook een versie van opgenomen...quote:Op donderdag 3 april 2025 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik kom er niet doorheen vrees ik.
hier ookquote:Op donderdag 3 april 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
Die taxis zijn hier zulke smerige oplichters man man man
Dat maakt het niet perse beter.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Paul de Leeuw heeft er ook een versie van opgenomen...
Niets is het waard om te stoppen met etenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaar de puntjes...quote:
Als je vol zit.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niets is het waard om te stoppen met eten
Niks mee te maken, gewoon dooretenquote:
das zondequote:Op donderdag 3 april 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
Al had ik net druiven en die waren echt smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |