SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
De wind was te sterk voor mij dus kon niet kitesurfen![]()
[ afbeelding ]
Wel een mooie lucht.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
De wind was te sterk voor mij dus kon niet kitesurfen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe dit ding naar binnen is gegaan. Mijn slaapkamerraam staat op een kier, daar komen ze nooit doorheen normaal.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is die door je hor gevlogen?
Onderschat nooit een mug.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe dit ding naar binnen is gegaan. Mijn slaapkamerraam staat op een kier, daar komen ze nooit doorheen normaal.
Het enige wat ik kan bedenken is dat dit ding al sinds zondag in mijn huis aanwezig was, maar het lijkt me echt gigantisch onwaarschijnlijk dat ie nu pas in m'n slaapkamer gekomen is in dat geval.
Heeft gewoon overwinterd bij je.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe dit ding naar binnen is gegaan. Mijn slaapkamerraam staat op een kier, daar komen ze nooit doorheen normaal.
Het enige wat ik kan bedenken is dat dit ding al sinds zondag in mijn huis aanwezig was, maar het lijkt me echt gigantisch onwaarschijnlijk dat ie nu pas in m'n slaapkamer gekomen is in dat geval.
Dat zeg ik ook nietquote:
Net zoals die ene die ik dood op mijn vensterbank vond zaterdagquote:Op donderdag 3 april 2025 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft gewoon overwinterd bij je.
Zondag gaat mijn hor er komenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onderschat nooit een mug.
quote:
Mooi zoquote:
Is gewoon gezellig, muggen in huis.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Als ik ooit een eigen huis kan bemachtigen, ga ik absoluut naar binnen slaande ramen fiksen zodat er een fatsoenlijk hor voor kan
Jij hebt katten die daar wat aan doenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Is gewoon gezellig, muggen in huis.Gratis huisdieren.
Lolnee.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn katten vangen ze toch welquote:Op donderdag 3 april 2025 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Doen ze wat voor de kostquote:
Jezelf quotenquote:
Ze zijn weg!quote:
Feestje!quote:
ze zijn ook zo lekker knuffelbaar.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze komen zomaar naar je toe en komen op je zittenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze zijn ook zo lekker knuffelbaar.
ja en het prikken is gewoon een uiting van dat ze met je willen spelenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komen zomaar naar je toe en komen op je zitten
Dit kan ook over mn kat gaan.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komen zomaar naar je toe en komen op je zitten
Echt he. Ik draaide helemaal door johquote:Op donderdag 3 april 2025 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je een ESTA aanvragen. *ril*
Daar is het te lekker weer voor en niet des FOK!squote:Op donderdag 3 april 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Nou zaterdag gaan we de tuin even aanpakken.
Zaterdag valt wel mee?quote:Op donderdag 3 april 2025 11:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar is het te lekker weer voor en niet des FOK!s
Beetje bijgekomen?quote:Op donderdag 3 april 2025 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt he. Ik draaide helemaal door joh
Ligt eraan.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die komt niet zo makkelijk je huis in.
Aan de ene kant willen ze meer banden met de EU aan halen aan de andere kant doen ze dit soort dingen....quote:Op donderdag 3 april 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Visum om naar Engeland te mogen, ze zijn echt niet goed daar
Zullen de (Noord-)Ieren leuk vinden.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Visum om naar Engeland te mogen, ze zijn echt niet goed daar
Wat precies?quote:Op donderdag 3 april 2025 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan het vanavond weer proberen.
Halloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |