Daarom rode autoquote:Op donderdag 3 april 2025 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
er had iemand een vurig verlangen naar brandende liefde
Lekker roosteren boven brandend rubberquote:Op donderdag 3 april 2025 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is al zo warm
Of hij wou bqq organiseren met dit mooie weer
Vast een vaste F1 bezoekerquote:Op donderdag 3 april 2025 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is al zo warm
Of hij wou bqq organiseren met dit mooie weer
Die pipo staat zelf ook in brand en wordt helemaal nat gespoten door de politie.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag net de beelden.
Die brand lekker
Ik bedoelde die pipo!quote:Op donderdag 3 april 2025 14:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die pipo staat zelf ook in brand en wordt helemaal nat gespoten door de politie.
Had ie maar zonnebrand moeten gebruikenquote:Op donderdag 3 april 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag net de beelden.
Die brand lekker
quote:
geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 3 april 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
Vanmorgen belde Odido met een verlengaanbod, maar toen kwam het niet uit. En toen zei hij dat hij om 3 uur vanmiddag terug zou bellen.
Nou zit ik te wachten tot ze bellen
Je aan afspraken houden ookquote:
Pizza?quote:
Ohquote:
Ah, dus toch.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
Ik ben de eigenaar van 3 stenen.
2 in mn galblaas en 1 in mn nier
Maar ben je extra crispy of niet?quote:
Van het in de zon zitten wel jaquote:Op donderdag 3 april 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ben je extra crispy of niet?
geen idee, via de telefoon besproken want huisarts had he druk voor dr vakantie... maar t moet wel in zkh verholpen wordenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dus toch.Wel een van de minder invasieve opties denk ik?
Meestal halen ze de galblaas helemaal weg, want de functie is opslag van gal, daar kan je prima zonder. Dus wel onder het mes, maar je hoeft niet helemaal open (zus heeft drie kleine littekens op d'r buik, waarvan één in/net onder d'r navel). Geloof dat het vervelendste na herstel was dat ze nogal opgeblazen was (als een ballon, want dan kunnen ze alles goed zien enzo) en vooral een reactie op de narcose.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Oh lees de post van ninzo in de qoute van draak.
Is het makkelijk op te lossen?
Nuttig wel deze infoquote:Je 5G Toegang-bundel is stopgezet. Je gebruikt voortaan ons 4G-netwerk. Maar: gaat vandaag de verlenging van je abonnement in? Goed nieuws, dan heb je automatisch toegang tot ons 5G-netwerk.
Weet je al wanneer?quote:Op donderdag 3 april 2025 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, via de telefoon besproken want huisarts had he druk voor dr vakantie... maar t moet wel in zkh verholpen worden
Ah ja. Logisch wel, het zijn geen dingen waar je zelf makkelijk wat aan kan doen.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, via de telefoon besproken want huisarts had he druk voor dr vakantie... maar t moet wel in zkh verholpen worden
enige dat ik heb is nu net een afspraakbevestiging van chirurgie maar ik kan nergens vinden wat ze gaan chirurgen en het is ook op een onmogelijke dag en tijdstip dus moet sowieso morgenvroeg bellenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal halen ze de galblaas helemaal weg, want de functie is opslag van gal, daar kan je prima zonder. Dus wel onder het mes, maar je hoeft niet helemaal open (zus heeft drie kleine littekens op d'r buik, waarvan één in/net onder d'r navel). Geloof dat het vervelendste na herstel was dat ze nogal opgeblazen was (als een ballon, want dan kunnen ze alles goed zien enzo) en vooral een reactie op de narcose.
das voor geval er een draadje los zit... dan heb je mobiele verbinding als ondersteuning.quote:
ja maar wil het verplaatsen want de tijd en datum staat me niet aan. iets met werk en andere afspraken.quote:
Maar dit gaat over mijn mobiele abonnementquote:Op donderdag 3 april 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
das voor geval er een draadje los zit... dan heb je mobiele verbinding als ondersteuning.
doe je mee aan de ramadanquote:Op donderdag 3 april 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voordat ik overdag weer een beetje eetlust krijg.
Ah, dus er zít een draadje los!quote:Op donderdag 3 april 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dit gaat over mijn mobiele abonnement
je mobiel houd je dan tegen je oorquote:Op donderdag 3 april 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja hoi met Nizno. Zeg, wat gaan jullie eigenlijk precies chirurgen?"quote:Op donderdag 3 april 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
enige dat ik heb is nu net een afspraakbevestiging van chirurgie maar ik kan nergens vinden wat ze gaan chirurgen en het is ook op een onmogelijke dag en tijdstip dus moet sowieso morgenvroeg bellen
hoop dat dat lukt.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar wil het verplaatsen want de tijd en datum staat me niet aan. iets met werk en andere afspraken.
dus morgenvroeg even vragen of ze het ook gewoon op de 10e willen doen
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja hoi met Nizno. Zeg, wat gaan jullie eigenlijk precies chirurgen?"
*Pakt haaknaaldquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld.quote:
Net als die mop van die mummie?quote:
ja dus dat dus.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja hoi met Nizno. Zeg, wat gaan jullie eigenlijk precies chirurgen?"
dan zitten er een lange draad vast.quote:
Ik denk dat ik daar weleens wat gekocht heb op zo'n beursquote:
ik ken het niet, was 1 van de plaatjes als ik zoek op los draadjequote:Op donderdag 3 april 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar weleens wat gekocht heb op zo'n beurs
Beetje langdradig verhaal ditquote:
wie zegt dat het een probleem is?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik zal er verder niks meer over zeggen want als ik iets te vaak iets vertel lijkt dat ineens een probleem te zijn.
misschien kun je een spoel gebruiken om het op te rollenquote:
Heb wel vaker te horen gekregen dat ik soms te enthousiast kan zijn ofzo maar tegen andere users die nog vaker hetzelfde herhalen lees je dan niks.quote:
Je spint wel garen bij deze grapjesquote:Op donderdag 3 april 2025 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kun je een spoel gebruiken om het op te rollen
te enthousiast over dat je relatie uit is?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb wel vaker te horen gekregen dat ik soms te enthousiast kan zijn ofzo maar tegen andere users die nog vaker hetzelfde herhalen lees je dan niks.
een hele grote kruisspinquote:Op donderdag 3 april 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je spint wel garen bij deze grapjes
Naja dat dan niet maar wel over andere dingen.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
te enthousiast over dat je relatie uit is?
ow net als nattekat die graag klaagt over dat hij wat te klagen heeftquote:Op donderdag 3 april 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ama creëert zelf graag een probleem omdan te kunnen zeggen dat er een probleem is
Dat mensen er niet op reageren betekent niet dat het direct een probleem is, meer dat ze er niet zoveel op te reageren hebben.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik zal er verder niks meer over zeggen want als ik iets te vaak iets vertel lijkt dat ineens een probleem te zijn.
Mwah heb vaker commentaar gehad.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ama creëert zelf graag een probleem omdan te kunnen zeggen dat er een probleem is
Daar gaat het mij niet eens om.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat mensen er niet op reageren betekent niet dat het direct een probleem is, meer dat ze er niet zoveel op te reageren hebben.
Omdat er geen reactie komt probeer je die zo uit te lokken door te zeggen dat er een probleem is en het is je nu idd geluktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het lijkt me aannemelijker dat Nizno gewoon nog niet op de hoogte was?quote:
was ik wel maar ik wist niet dat je daarom niet overdag kon eten.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt me aannemelijker dat Nizno gewoon nog niet op de hoogte was?
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
zal de chirurg tijdens zo'n operatie ook zingen dat hij een steen heeft verlegd?Ik geloof dat ik blij ben dat ik geen idee heb welk nummer je in je hoofd hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Geen enkele jongen is het waard dat je stopt met etenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
was ik wel maar ik wist niet dat je daarom niet overdag kon eten.
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
zal de chirurg tijdens zo'n operatie ook zingen dat hij een steen heeft verlegd?Ik heb een steen verlegd, in een orgaan op aardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 april 2025 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blij ben dat ik geen idee heb welk nummer je in je hoofd hebt.
On brand bal-post dit.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen enkele jongen is het waard dat je stopt met eten
ja die iddquote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een steen verlegd, in een orgaan op aarde
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee, ik kom er niet doorheen vrees ik.quote:
Is eigenlijk ook wel weer zo.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Paul de Leeuw heeft er ook een versie van opgenomen...quote:Op donderdag 3 april 2025 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik kom er niet doorheen vrees ik.
hier ookquote:Op donderdag 3 april 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
Die taxis zijn hier zulke smerige oplichters man man man
Dat maakt het niet perse beter.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Paul de Leeuw heeft er ook een versie van opgenomen...
Niets is het waard om te stoppen met etenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaar de puntjes...quote:
Als je vol zit.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niets is het waard om te stoppen met eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |