Ohquote:
Ah, dus toch.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
Ik ben de eigenaar van 3 stenen.
2 in mn galblaas en 1 in mn nier
Maar ben je extra crispy of niet?quote:
Van het in de zon zitten wel jaquote:Op donderdag 3 april 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ben je extra crispy of niet?
geen idee, via de telefoon besproken want huisarts had he druk voor dr vakantie... maar t moet wel in zkh verholpen wordenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dus toch.Wel een van de minder invasieve opties denk ik?
Meestal halen ze de galblaas helemaal weg, want de functie is opslag van gal, daar kan je prima zonder. Dus wel onder het mes, maar je hoeft niet helemaal open (zus heeft drie kleine littekens op d'r buik, waarvan één in/net onder d'r navel). Geloof dat het vervelendste na herstel was dat ze nogal opgeblazen was (als een ballon, want dan kunnen ze alles goed zien enzo) en vooral een reactie op de narcose.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Oh lees de post van ninzo in de qoute van draak.
Is het makkelijk op te lossen?
Nuttig wel deze infoquote:Je 5G Toegang-bundel is stopgezet. Je gebruikt voortaan ons 4G-netwerk. Maar: gaat vandaag de verlenging van je abonnement in? Goed nieuws, dan heb je automatisch toegang tot ons 5G-netwerk.
Weet je al wanneer?quote:Op donderdag 3 april 2025 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, via de telefoon besproken want huisarts had he druk voor dr vakantie... maar t moet wel in zkh verholpen worden
Ah ja. Logisch wel, het zijn geen dingen waar je zelf makkelijk wat aan kan doen.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, via de telefoon besproken want huisarts had he druk voor dr vakantie... maar t moet wel in zkh verholpen worden
enige dat ik heb is nu net een afspraakbevestiging van chirurgie maar ik kan nergens vinden wat ze gaan chirurgen en het is ook op een onmogelijke dag en tijdstip dus moet sowieso morgenvroeg bellenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal halen ze de galblaas helemaal weg, want de functie is opslag van gal, daar kan je prima zonder. Dus wel onder het mes, maar je hoeft niet helemaal open (zus heeft drie kleine littekens op d'r buik, waarvan één in/net onder d'r navel). Geloof dat het vervelendste na herstel was dat ze nogal opgeblazen was (als een ballon, want dan kunnen ze alles goed zien enzo) en vooral een reactie op de narcose.
das voor geval er een draadje los zit... dan heb je mobiele verbinding als ondersteuning.quote:
ja maar wil het verplaatsen want de tijd en datum staat me niet aan. iets met werk en andere afspraken.quote:
Maar dit gaat over mijn mobiele abonnementquote:Op donderdag 3 april 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
das voor geval er een draadje los zit... dan heb je mobiele verbinding als ondersteuning.
doe je mee aan de ramadanquote:Op donderdag 3 april 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voordat ik overdag weer een beetje eetlust krijg.
Ah, dus er zít een draadje los!quote:Op donderdag 3 april 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dit gaat over mijn mobiele abonnement
je mobiel houd je dan tegen je oorquote:Op donderdag 3 april 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dit gaat over mijn mobiele abonnement
"Ja hoi met Nizno. Zeg, wat gaan jullie eigenlijk precies chirurgen?"quote:Op donderdag 3 april 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
enige dat ik heb is nu net een afspraakbevestiging van chirurgie maar ik kan nergens vinden wat ze gaan chirurgen en het is ook op een onmogelijke dag en tijdstip dus moet sowieso morgenvroeg bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |