Waar en wanneer?quote:Op donderdag 3 april 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar gisteren kreeg ik een mailtje van het muziek gebouw. Anneke van Giersbergen geeft er weer een show. Vandaag is de presale begonnen en als "fan"/iemand die haar al vaker (daar) heeft gezien mocht er aan meedoen. Dus zit ik straks weer daar en op de eerste rij![]()
Ze gaat overigens een ode brengen aan Ierse (pop)muziek.
Volgens mij wel.quote:
Gelukkig is jouw mening niet een vaste waarheid. Dan moet je toch maar het beste ervan makenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan niet, want de zin alles is stom sluit uit dat er uberhaupt nog iets is dat leuk is.
quote:
Jamaar, dat is ook maar jouw meningquote:Op donderdag 3 april 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan niet, want de zin alles is stom sluit uit dat er uberhaupt nog iets is dat leuk is.
Gedurfd dit.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening niet een vaste waarheid.
Gelukkig is dat maar fictie.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
in ieniminimuisland geldt er maar 1 waarheid en dat is de mening van ieniminimuis
EIndhoven in december. Ze zal ook vast wel elders in het land optreden..quote:
Uhm ik leef in ieminimuisland. Dus ik weet niet wat jij nou weer voor een onzin loopt te verkopenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig is dat maar fictie.
Dan houd ik even in de gaten of ze in Leeuwarden of Groningen gaat optreden.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
EIndhoven in december. Ze zal ook vast wel elders in het land optreden..
Wij kijken wat verder buiten de grenzen van het ienieminie stukje land dat jij bezitquote:Op donderdag 3 april 2025 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik leef in ieminimuisland. Dus ik weet niet wat jij nou weer voor een onzin loopt te verkopen
Schandelijkquote:Op donderdag 3 april 2025 13:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wij kijken wat verder buiten de grenzen van het ienieminie stukje land dat jij bezit
We stappen er ook zo overheenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wij kijken wat verder buiten de grenzen van het ienieminie stukje land dat jij bezit
Kieeeepquote:Op donderdag 3 april 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
Ik was even boven, raam op de kierkiepstand zetten.
En precies op dat moment gaat ineens de rookmelder boven af
Bakkes stinkjongquote:Op donderdag 3 april 2025 13:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Dolfinarium in de fout: 'Walrus moet schudden zodat vet blubbert' - https://nos.nl/l/2562202
Ze mogen wel wat liever zijn voor @:dud0r
@:haags
quote:
Kieeeeeeeeepraamquote:
Morgen op dit tijdstip heb ik VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Lekker. Nog leuke plannen?quote:Op donderdag 3 april 2025 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen op dit tijdstip heb ik VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Voor een weekje
Lekkerquote:Op donderdag 3 april 2025 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen op dit tijdstip heb ik VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Voor een weekje
Vandaagquote:
Ha! Dat dacht ik ook alquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
Ik ben de eigenaar van 3 stenen.
2 in mn galblaas en 1 in mn nier
nee klaagkat die weer eens klaagt dat hij moe isquote:
Museum in Zwolle en Ouwehands Dierenparkquote:
van die twee in de galblaas heb ik dus al vanaf eind november steeds die klachten van overgeven/raar benauwdig gevoelquote:
Ah, nat poesjequote:Op donderdag 3 april 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee klaagkat die weer eens klaagt dat hij moe is
Ach gelukkig woon je niet Amerika. Dan kon je nu nog 2 banen erbij nemen zodat je het ooit hebt afbetaald.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:00 schreef Nizno het volgende:
en dus nieuwe doorverwijzing naar het ziekenhuis.
Als mn eigen risico nog niet op was door die echo is het straks wel door de operatie
Ja, hier welquote:
Hmmquote:Op donderdag 3 april 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
van die twee in de galblaas heb ik dus al vanaf eind november steeds die klachten van overgeven/raar benauwdig gevoel
die van de nier heb ik geen last van. Althans huisarts gaat er niet vanuit dat dat de veroorzaker is van mn klachten
dat hoop ik ookquote:Op donderdag 3 april 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Hopelijk is dat het dan en heb je daarna geen last meer
Beterschapquote:Op donderdag 3 april 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
Enig idee hoe snel je daar dan terexht kunt?quote:
Och Nizno tochquote:Op donderdag 3 april 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
Oef.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:00 schreef Nizno het volgende:
en dus nieuwe doorverwijzing naar het ziekenhuis.
Als mn eigen risico nog niet op was door die echo is het straks wel door de operatie
in de verwijslink die ik in de mail heb staat dat de verwijstijd 8 dagen is.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Enig idee hoe snel je daar dan terexht kunt?
ja nee zo'n gelukkige ben ik nietquote:Op donderdag 3 april 2025 14:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oef.
Ik ben eigen risico elk jaar kwijt door dure medicatie, dus alles wat daarna komt is bonus.
Oh dat js wel heel snel alquote:Op donderdag 3 april 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de verwijslink die ik in de mail heb staat dat de verwijstijd 8 dagen is.
in dichtstbijzijnde ziekenhuis was dat langer geweest
Al jarenlang chronisch ziek, dus is de eigen risico snel op.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee zo'n gelukkige ben ik niet
ik heb normaal geen nota's van eigen risico. als ik al een keer medicatie heb wordt dat niet eens ingediend bij de verzekeraar
nee joh valt niets te duimen, que sera seraquote:
Toch duim ik voor je want spoedig herstelquote:Op donderdag 3 april 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh valt niets te duimen, que sera sera
ik ben wel Gronings ziek maar niet chronisch iddquote:Op donderdag 3 april 2025 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Al jarenlang chronisch ziek, dus is de eigen risico snel op.
Al 2 jaar kost ik de zorgverzekeraar meer geld, dan wat ik aan premie betaal
relativeren kun je leren... blij dat het bij mij twee steentjes zijnquote:Op donderdag 3 april 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
Gewoon net zoals ik iets krijgen waarvoor geen behandeling is. Dan gebruik je ook geen eigen risico
*Abonneer hier voor meer bespaartips
Ik zou ook ziek worden van Groningen jaquote:Op donderdag 3 april 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben wel Gronings ziek maar niet chronisch idd
Gelukkig is het nog niet zoals in Amerika.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest gvd nog 500 bijbetalen ook boven op het eigen risico
potverdriedubbeltjes dat is vervelend voor jequote:Op donderdag 3 april 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Welk ziekenhuis ga je nu heen?quote:Op donderdag 3 april 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de verwijslink die ik in de mail heb staat dat de verwijstijd 8 dagen is.
in dichtstbijzijnde ziekenhuis was dat langer geweest
Assenquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Het waren wel meer dan drie dubbeltjes.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
potverdriedubbeltjes dat is vervelend voor je
TTquote:
als je nog echte oude dubbeltjes hebt.. die zijn wel wat waardquote:Op donderdag 3 april 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het waren wel meer dan drie dubbeltjes.
WZAquote:
Nee het was ¤500, geen 30 centquote:Op donderdag 3 april 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
potverdriedubbeltjes dat is vervelend voor je
15 minuten treinen vanuit groningen.quote:
Oh ik loop weer eens achterquote:Op donderdag 3 april 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het waren wel meer dan drie dubbeltjes.
mI2quote:
ja fietsend vanaf mijn huis 20minquote:Op donderdag 3 april 2025 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
15 minuten treinen vanuit groningen.
Staarquote:
Groot parkeerterreinquote:
Zou ik even moeten zoeken.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je nog echte oude dubbeltjes hebt.. die zijn wel wat waard
*Tapet luctors ogen dichtquote:
gewoon dicht doen...quote:
of ongewoon door ess dicht laten tapenquote:
quote:
Nou nou, zo rigoureus.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 14:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
of ongewoon door ess dicht laten tapen
[..]
quote:
Precies! Rigoreus geforceerd ogen laten rusten.quote:
dat is de tweede naam van essquote:
Hmm, misschien is een blinddoek wel beter dan tape voor de wimpers enzulksquote:
Ja daar sta ik om bekendquote:
Klinkt Spaans.quote:
Gaat er heet aan toe ja.quote:
er had iemand een vurig verlangen naar brandende liefdequote:Op donderdag 3 april 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat er heet aan toe ja.
Het is al zo warmquote:Op donderdag 3 april 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat er heet aan toe ja.
No hablo Españolquote:Op donderdag 3 april 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt Spaans.
"Ess Kinky!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |