Dit zeggen ze in de mailquote:Op donderdag 3 april 2025 12:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mogelijke problemen van buitenaf?
Ja, dat hebben ze in de mail beloofdquote:Op donderdag 3 april 2025 12:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hopelijk krijg je je geld terug
Waarom staat daar het woordje "uit"?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Prima weertje wel om mijn uitgewassen beddengoed buiten te hangen.
uitgekookt en verwassenquote:
Uitermate vreemd dat hij uitgerekend zo moet uitweiden over het toevoegen van uit. Ik kan er niet over uit.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik veel. Je begrijpt toch wat ik zeg?
Nee. ik weet wat gewassen beddengoed is.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik veel. Je begrijpt toch wat ik zeg?
Uitstekende uitreactie.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uitermate vreemd dat hij uitgerekend zo moet uitweiden over het toevoegen van uit. Ik kan er niet over uit.
Dit zijn denk ik de uitwassen van de Nederlandse taalquote:Op donderdag 3 april 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. ik weet wat gewassen beddengoed is.
Omdat de uiterlijke vertoning van de uiteindelijk geplaatste zin uiterst vreemd geuit wordt. Over en uit.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uitermate vreemd dat hij uitgerekend zo moet uitweiden over het toevoegen van uit. Ik kan er niet over uit.
Oke ga even lekker moeilijk doen.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. ik weet wat gewassen beddengoed is.
Ik vond het wel uitmuntendquote:
Hmm, ik denk dat we dit nog even verder moeten uitpraten eigenlijk. Tot het uiterste gaan zodat iedereen zijn mening hierover heeft uitgesproken.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat de uiterlijke vertoning van de uiteindelijk geplaatste zin uiterst vreemd geuit wordt. Over en uit.
Leef je uit!quote:
Een kleine?quote:
Doe niet zo gemeenquote:
Dat kan niet, want de zin alles is stom sluit uit dat er uberhaupt nog iets is dat leuk is.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan ga je naar een plek waar alles leuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |