Lekker in de tuin chillen en genieten van het mooie weer.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoi
Wat hoopt jouw de dag te brengen?
#theevraag
TT is een eerbetoon aan de mug die mij tot 4:00 wakker heeft gehoudenquote:Op donderdag 3 april 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
Oh de TT is Moekat
Ik las eerst @:moeraskat
Dus eigenlijk mugkat.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
TT is een eerbetoon aan de mug die mij tot 4:00 wakker heeft gehouden
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een elektrische vliegenmepper op mijn slaapkamer voor zulke gevallenquote:Op donderdag 3 april 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pa en ma hun visum voor Engeland regelenquote:
quote:
Echt duidelijk zijn ze daar niet over.quote:
Oh jammer. Ik dacht dat het wel een populair evenement was.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt duidelijk zijn ze daar niet over.
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mogelijke problemen van buitenaf?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
hopelijk krijg je je geld terugquote:Op donderdag 3 april 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is heerlijk buitenquote:
#liefdagboekquote:Op donderdag 3 april 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Ik zit nu voor het eerst even een tijdje op zo'n stoel maar zit ook echt lekker.
Hoezo zij vroeg gisteren iets over deze stoelen dus ik zeg dit even.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zeggen ze in de mailquote:Op donderdag 3 april 2025 12:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mogelijke problemen van buitenaf?
Ja, dat hebben ze in de mail beloofdquote:Op donderdag 3 april 2025 12:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hopelijk krijg je je geld terug
Waarom staat daar het woordje "uit"?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Prima weertje wel om mijn uitgewassen beddengoed buiten te hangen.
uitgekookt en verwassenquote:
Uitermate vreemd dat hij uitgerekend zo moet uitweiden over het toevoegen van uit. Ik kan er niet over uit.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik veel. Je begrijpt toch wat ik zeg?
Nee. ik weet wat gewassen beddengoed is.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik veel. Je begrijpt toch wat ik zeg?
Uitstekende uitreactie.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uitermate vreemd dat hij uitgerekend zo moet uitweiden over het toevoegen van uit. Ik kan er niet over uit.
Dit zijn denk ik de uitwassen van de Nederlandse taalquote:Op donderdag 3 april 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. ik weet wat gewassen beddengoed is.
Omdat de uiterlijke vertoning van de uiteindelijk geplaatste zin uiterst vreemd geuit wordt. Over en uit.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uitermate vreemd dat hij uitgerekend zo moet uitweiden over het toevoegen van uit. Ik kan er niet over uit.
Oke ga even lekker moeilijk doen.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. ik weet wat gewassen beddengoed is.
Ik vond het wel uitmuntendquote:
Hmm, ik denk dat we dit nog even verder moeten uitpraten eigenlijk. Tot het uiterste gaan zodat iedereen zijn mening hierover heeft uitgesproken.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat de uiterlijke vertoning van de uiteindelijk geplaatste zin uiterst vreemd geuit wordt. Over en uit.
Leef je uit!quote:
Een kleine?quote:
Doe niet zo gemeenquote:
Dat kan niet, want de zin alles is stom sluit uit dat er uberhaupt nog iets is dat leuk is.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan ga je naar een plek waar alles leuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |