hoop dat dat lukt.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar wil het verplaatsen want de tijd en datum staat me niet aan. iets met werk en andere afspraken.
dus morgenvroeg even vragen of ze het ook gewoon op de 10e willen doen
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja hoi met Nizno. Zeg, wat gaan jullie eigenlijk precies chirurgen?"
*Pakt haaknaaldquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dit gaat over mijn mobiele abonnement
Klinkt ingewikkeld.quote:
Net als die mop van die mummie?quote:
ja dus dat dus.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja hoi met Nizno. Zeg, wat gaan jullie eigenlijk precies chirurgen?"
dan zitten er een lange draad vast.quote:
Ik denk dat ik daar weleens wat gekocht heb op zo'n beursquote:
ik ken het niet, was 1 van de plaatjes als ik zoek op los draadjequote:Op donderdag 3 april 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar weleens wat gekocht heb op zo'n beurs
Beetje langdradig verhaal ditquote:
wie zegt dat het een probleem is?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik zal er verder niks meer over zeggen want als ik iets te vaak iets vertel lijkt dat ineens een probleem te zijn.
misschien kun je een spoel gebruiken om het op te rollenquote:
Heb wel vaker te horen gekregen dat ik soms te enthousiast kan zijn ofzo maar tegen andere users die nog vaker hetzelfde herhalen lees je dan niks.quote:
Je spint wel garen bij deze grapjesquote:Op donderdag 3 april 2025 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kun je een spoel gebruiken om het op te rollen
te enthousiast over dat je relatie uit is?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb wel vaker te horen gekregen dat ik soms te enthousiast kan zijn ofzo maar tegen andere users die nog vaker hetzelfde herhalen lees je dan niks.
een hele grote kruisspinquote:Op donderdag 3 april 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je spint wel garen bij deze grapjes
Naja dat dan niet maar wel over andere dingen.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
te enthousiast over dat je relatie uit is?
ow net als nattekat die graag klaagt over dat hij wat te klagen heeftquote:Op donderdag 3 april 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ama creëert zelf graag een probleem omdan te kunnen zeggen dat er een probleem is
Dat mensen er niet op reageren betekent niet dat het direct een probleem is, meer dat ze er niet zoveel op te reageren hebben.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik zal er verder niks meer over zeggen want als ik iets te vaak iets vertel lijkt dat ineens een probleem te zijn.
Mwah heb vaker commentaar gehad.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ama creëert zelf graag een probleem omdan te kunnen zeggen dat er een probleem is
Daar gaat het mij niet eens om.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat mensen er niet op reageren betekent niet dat het direct een probleem is, meer dat ze er niet zoveel op te reageren hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |