Een krabbel zetten is ook een actie van niks. Ben je in 5 minuten mee klaar.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel eigenlijk, hoor. Maar dat wil niet zeggen dat je niet even stil mag staan bij het extreem rare gedrag van deze minister.
Dat artikel is ook niet positief over Schoof en zijn 3,5 mld actie. Tegelijkertijd is het niet nieuws natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2025 12:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Reportage over structureel wantrouwen nu ook in het kabinet. Zie artikel op de nos site.
Daar was geen woord van gelogen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:56 schreef Evangelion het volgende:
Als je zo weinig benul hebt als minister Faber
koekoek
En het feit dat ze de oppositie binnenkort nog heel hard nodig heeft in de eerste kamer. Wie gaat haar daar nog willen helpen aan een meerderheidquote:Op woensdag 2 april 2025 12:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel eigenlijk, hoor. Maar dat wil niet zeggen dat je niet even stil mag staan bij het extreem rare gedrag van deze minister.
Mag hopen van niet... Op naar nieuwe verkiezingen. Dit kabinet voegt niets toe aan Nederlandquote:Op woensdag 2 april 2025 12:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat gaat naar mijn mening alleen over kabinetsbeleid en dat is dit niet.
Faber overleeft het wel
De betonrot zit overalquote:Op woensdag 2 april 2025 12:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat artikel is ook niet positief over Schoof en zijn 3,5 mld actie. Tegelijkertijd is het niet nieuws natuurlijk
Stel je voor dat hier alleen PVDA-ers zouden zittenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:55 schreef probeer het volgende:
Zo ... er hebben wel een stel PVV-ers dit topic opeens gevonden zeg.
Het CDA, zo te horenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En het feit dat ze de oppositie binnenkort nog heel hard nodig heeft in de eerste kamer. Wie gaat haar daar nog willen helpen aan een meerderheid
Maar zelfs als PVV-er zou je toch moeten zien dat Faber volkomen ongeschikt is. Dit debat is ook gewoon een optelsom van tientallen debatten/vergaderingen/uitspraken van/met Faberquote:Op woensdag 2 april 2025 12:55 schreef probeer het volgende:
Zo ... er hebben wel een stel PVV-ers dit topic opeens gevonden zeg.
Die zitten er volgens mij niet veel (relatief aan de zetelverdeling / polls). Ik denk oprecht dat andere linkse partijen in verhouding beter vertegenwoordigd worden.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Stel je voor dat hier alleen PVDA-ers zouden zitten
Geertje is op zijn retour.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:58 schreef tong80 het volgende:
Frans heeft Geert op z'n plaats gezet. Hij is verbazingwekkend stil.
Wie van dit kabinet is wél competent en capabel?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar zelfs als PVV-er zou je toch moeten zien dat Faber volkomen ongeschikt is. Dit debat is ook gewoon een optelsom van tientallen debatten/vergaderingen/uitspraken van/met Faber
Coenradiequote:Op woensdag 2 april 2025 12:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wie van dit kabinet is wél competent en capabel?
Op de één of andere manier geloof ik het CDA nietquote:
Iedereen verderquote:Op woensdag 2 april 2025 12:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)heeft-ze-gelijk.htmlquote:Op woensdag 2 april 2025 12:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar zelfs als PVV-er zou je toch moeten zien dat Faber volkomen ongeschikt is. Dit debat is ook gewoon een optelsom van tientallen debatten/vergaderingen/uitspraken van/met Faber
Maar dat ging ten minste ergens over.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat artikel is ook niet positief over Schoof en zijn 3,5 mld actie. Tegelijkertijd is het niet nieuws natuurlijk
Nou dat zegt hij niet, Faber en Schoof zullen moeten bewegenquote:Op woensdag 2 april 2025 13:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Op de één of andere manier geloof ik het CDA nietMaar we gaan het zien. Een motie van wantrouwen gaan ze dus sws niet steunen.
Heinen en Veldkamp, al waren echt competente mensen tegelijk met Nora Achahbar opgestapt.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nouja linkse mensen dan. Die zitten er al genoeg op andere dagen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Die zitten er volgens mij niet veel (relatief aan de zetelverdeling / polls). Ik denk oprecht dat andere linkse partijen in verhouding beter vertegenwoordigd worden.
Eens, en ik vond het ook een goede actie van hem.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar dat ging ten minste ergens over.
Nu is hij daar helder over, idd. Ben benieuwd. Het één en ander gaat, qua CDA, dus afhangen van de reactie uit vak K.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou dat zegt hij niet, Faber en Schoof zullen moeten bewegen
Dit is wel echt pijnlijk.quote:Al langere tijd wordt asielminister Faber als "zwakste schakel" gezien. Ze zou te weinig doen om nieuwe asielwetten door het parlement te loodsen. "Er wordt haar elke keer uitgelegd hoe ze iets moet aanpakken, maar ze snapt het niet", zegt een collega-minister. Een ander zegt "met kromme tenen" naar haar te luisteren in de wekelijkse ministerraad.
Nee ze heeft geen kwaliteitenquote:Op woensdag 2 april 2025 13:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij heeft vooral kwaliteiten voor achter de schermen
Die is 50, dus dat is niet zo gek.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:09 schreef Hexagon het volgende:
Die Stoffer is wel in korte tijd grijs geworden.
Wiersma staat volledig onder curatele en mag helemaal niks meer zelf besluiten, dat weet je?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jawel. Vooral op wenkies tekenen
Kan misschien wel beter, maar is druk bezig.
Nee bron?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wiersma staat volledig onder curatele en mag helemaal niks meer zelf besluiten, dat weet je?
Tja je vindt een gelijksoortig soort verhalen eigenlijk elk medium wat de politiek serieus volgt, van de nos tot de NRC of de telegraaf. Toch wel vreemd dat die allemaal vrijwel overeenkomen he?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:52 schreef ashardalan het volgende:
Of dat nou een betrouwbare bron is... De NOS zaagt al vanaf dag 1 aan de stoelpoten. Puur (en logisch ook) vanwege de bezuinigingen op de NPO, gok ik zo
Ook voor jou:quote:Op woensdag 2 april 2025 13:14 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Tja je vindt een gelijksoortig soort verhalen eigenlijk elk medium wat de politiek serieus volgt, van de nos tot de NRC of de telegraaf. Toch wel vreemd dat die allemaal vrijwel overeenkomen he?
Maar dat zal wel een die media liggen en niet aan het structurele lekken en ruziemaken natuurlijk.
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik zou zeggen; lees wat ik geschreven heb nog eens & probeer wat van je groep 8 begrijpend lezen lessen toe te passen
Mooie cognitieve dissonantie heb je daar.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Of dat nou een betrouwbare bron is... De NOS zaagt al vanaf dag 1 aan de stoelpoten. Puur (en logisch ook) vanwege de bezuinigingen op de NPO, gok ik zo
quote:Op woensdag 2 april 2025 13:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooie cognitieve dissonantie heb je daar.
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik zou zeggen; lees wat ik geschreven heb nog eens & probeer wat van je groep 8 begrijpend lezen lessen toe te passen
Nooit gehoord van de ministeriële commissie die over al haar beleidspunten gaat?quote:
Van Vroonhoven doet al aardig haar best.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:14 schreef JAM het volgende:
Ik ben net wakker en zie dat Faber nog steeds op haar plek zit... Nu, ze kan straks bij de beantwoording nog steeds haar eigen ruiten ingooien, niet? Ik geef dat nog een redelijk kans.
Omdat het asielprobleem niet mag worden opgelost. Dan kun je geen betere vinden. Verder is-ie nog steeds muisstil.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Geert is ook niet dom, waarom heeft hij Faber zelf nog niet vervangen...
Deze knip en plak quote werkt niet helemaal op mijn post.quote:
Nee, maar krijg helaas te weinig politiek nieuws mee de laatste zijn. Heb je een bron? Di's interessantquote:Op woensdag 2 april 2025 13:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de ministeriële commissie die over al haar beleidspunten gaat?
Allereerst heeft hij niemand anders (tot zijn schrik was zelfs zijn nr 3 op de lijst zo slecht dat die nog maar 1 enkele kamervraag heeft mogen stellen en nooit het woord voert). Hij wil ook niet nog een Coenradie, die tot zijn schrik een eigen mening heeft. Daarnaast kun je van Wilders veel vinden, maar hij is wel enorm loyaal, zie zijn langzittende kamerleden.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Dan komt iedereen erachter dat hij zelf ook helemaal niks kanquote:Op woensdag 2 april 2025 13:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is ook niet dat hij veel keus heeft anders dan loyaal te zijn gezien de almaar dreigende lijstuitputting.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Allereerst heeft hij niemand anders (tot zijn schrik was zelfs zijn nr 3 op de lijst zo slecht dat die nog maar 1 enkele kamervraag heeft mogen stellen en nooit het woord voert). Hij wil ook niet nog een Coenradie, die tot zijn schrik een eigen mening heeft. Daarnaast kun je van Wilders veel vinden, maar hij is wel enorm loyaal, zie zijn langzittende kamerleden.
Nouja hier wreekt zich 20 jaar niet investeren in een partij organisatie.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:19 schreef Hanca het volgende:
Allereerst heeft hij niemand anders (tot zijn schrik was zelfs zijn nr 3 op de lijst zo slecht dat die nog maar 1 enkele kamervraag heeft mogen stellen en nooit het woord voert). Hij wil ook niet nog een Coenradie, die tot zijn schrik een eigen mening hebben. Daarnaast kun je van Wilders veel vinden, maar hij is wel enorm loyaal, zie zijn langzittende kamerleden.
Hoe lang gaat dat duren, uren of misschien als ze geluk heeft een enkele dag?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:20 schreef Hexagon het volgende:
Het NSC hoopt vooral dat Faber zich niet meer misdraagt.
En laten we nou gewoon doorgaan. Kom nou zeg. Jeetje.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:20 schreef Hexagon het volgende:
Het NSC hoopt vooral dat Faber zich niet meer misdraagt.
Said Fred.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:23 schreef Faraday01 het volgende:
Haha, van Vroonhoven vindt dat het kabinet op dreef is
Dan vraag ik me af hoe we ervoor hadden gestaan als ze even rustig aan doenquote:Op woensdag 2 april 2025 13:23 schreef Faraday01 het volgende:
Ik ben helaas een beetje bang dat ze dit bij NSC daadwerkelijk denken.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:23 schreef Faraday01 het volgende:
Als je de lat heel laag legt, kan iedereen er overheen. Maar de lat ligt bij NSC blijkbaar nog onder de grond.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:23 schreef Faraday01 het volgende:
Gewoon laten ondertekenen door de koningquote:Op woensdag 2 april 2025 13:29 schreef Zorro het volgende:
Gideon heeft zelfs een punt.
Als het niet politiek moet zijn, betrek de politiek er dan ook niet bij.
En laat dat nou net niet mogen, van de grondwetquote:Op woensdag 2 april 2025 13:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon laten ondertekenen door de koning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |