Tja je vindt een gelijksoortig soort verhalen eigenlijk elk medium wat de politiek serieus volgt, van de nos tot de NRC of de telegraaf. Toch wel vreemd dat die allemaal vrijwel overeenkomen he?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:52 schreef ashardalan het volgende:
Of dat nou een betrouwbare bron is... De NOS zaagt al vanaf dag 1 aan de stoelpoten. Puur (en logisch ook) vanwege de bezuinigingen op de NPO, gok ik zo
Ook voor jou:quote:Op woensdag 2 april 2025 13:14 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Tja je vindt een gelijksoortig soort verhalen eigenlijk elk medium wat de politiek serieus volgt, van de nos tot de NRC of de telegraaf. Toch wel vreemd dat die allemaal vrijwel overeenkomen he?
Maar dat zal wel een die media liggen en niet aan het structurele lekken en ruziemaken natuurlijk.
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik zou zeggen; lees wat ik geschreven heb nog eens & probeer wat van je groep 8 begrijpend lezen lessen toe te passen
Mooie cognitieve dissonantie heb je daar.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Of dat nou een betrouwbare bron is... De NOS zaagt al vanaf dag 1 aan de stoelpoten. Puur (en logisch ook) vanwege de bezuinigingen op de NPO, gok ik zo
quote:Op woensdag 2 april 2025 13:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooie cognitieve dissonantie heb je daar.
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik zou zeggen; lees wat ik geschreven heb nog eens & probeer wat van je groep 8 begrijpend lezen lessen toe te passen
Nooit gehoord van de ministeriële commissie die over al haar beleidspunten gaat?quote:
Van Vroonhoven doet al aardig haar best.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:14 schreef JAM het volgende:
Ik ben net wakker en zie dat Faber nog steeds op haar plek zit... Nu, ze kan straks bij de beantwoording nog steeds haar eigen ruiten ingooien, niet? Ik geef dat nog een redelijk kans.
Omdat het asielprobleem niet mag worden opgelost. Dan kun je geen betere vinden. Verder is-ie nog steeds muisstil.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Geert is ook niet dom, waarom heeft hij Faber zelf nog niet vervangen...
Deze knip en plak quote werkt niet helemaal op mijn post.quote:
Nee, maar krijg helaas te weinig politiek nieuws mee de laatste zijn. Heb je een bron? Di's interessantquote:Op woensdag 2 april 2025 13:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de ministeriële commissie die over al haar beleidspunten gaat?
Allereerst heeft hij niemand anders (tot zijn schrik was zelfs zijn nr 3 op de lijst zo slecht dat die nog maar 1 enkele kamervraag heeft mogen stellen en nooit het woord voert). Hij wil ook niet nog een Coenradie, die tot zijn schrik een eigen mening heeft. Daarnaast kun je van Wilders veel vinden, maar hij is wel enorm loyaal, zie zijn langzittende kamerleden.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Dan komt iedereen erachter dat hij zelf ook helemaal niks kanquote:Op woensdag 2 april 2025 13:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is ook niet dat hij veel keus heeft anders dan loyaal te zijn gezien de almaar dreigende lijstuitputting.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Allereerst heeft hij niemand anders (tot zijn schrik was zelfs zijn nr 3 op de lijst zo slecht dat die nog maar 1 enkele kamervraag heeft mogen stellen en nooit het woord voert). Hij wil ook niet nog een Coenradie, die tot zijn schrik een eigen mening heeft. Daarnaast kun je van Wilders veel vinden, maar hij is wel enorm loyaal, zie zijn langzittende kamerleden.
Nouja hier wreekt zich 20 jaar niet investeren in een partij organisatie.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:19 schreef Hanca het volgende:
Allereerst heeft hij niemand anders (tot zijn schrik was zelfs zijn nr 3 op de lijst zo slecht dat die nog maar 1 enkele kamervraag heeft mogen stellen en nooit het woord voert). Hij wil ook niet nog een Coenradie, die tot zijn schrik een eigen mening hebben. Daarnaast kun je van Wilders veel vinden, maar hij is wel enorm loyaal, zie zijn langzittende kamerleden.
Hoe lang gaat dat duren, uren of misschien als ze geluk heeft een enkele dag?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:20 schreef Hexagon het volgende:
Het NSC hoopt vooral dat Faber zich niet meer misdraagt.
En laten we nou gewoon doorgaan. Kom nou zeg. Jeetje.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:20 schreef Hexagon het volgende:
Het NSC hoopt vooral dat Faber zich niet meer misdraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |