Heh, die snap ik niet helemaal. Iedereen heeft andere dromen toch.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:26 schreef mazaru het volgende: [..] Dat is het ook. Het was 'zijn grootste droom'. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.
1 aprilquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb even met achter overlegd en de COS gaat vroegtijdig dicht iv, met getrol gezeur en kinderachtig gedrag.
Tot een volgende BB hopelijk kan iedereen zich dan gedragen
Herhaling van gisteren, toen ze ook niets wilde.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Sharice hoeft vanavond dus geen airfryer snacks
Greysie is niet op de streamsquote:
Iets met kip daar had Jordy het vanmiddag al overquote:
Uitkloppen wil bij mij nog wel eens helpenquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:11 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
toetsenbord doet kut vandaar korte antw
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uitkloppen wil bij mij nog wel eens helpen
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:16 schreef mazaru het volgende:
Het toonbeeld van foute casting
[ afbeelding ]
Die wordt met de dag valser. Die heeft in het begin een masker opgezet van het lieve, naïeve meiske maar het tegendeel is wat ze is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien doet lacherig omdat Charice met het huishouden bezig is.![]()
Het is niet strijken maar wel huishouden..![]()
Volgend jaar alleen maar houten stoelen en een afgesloten slaapkamerquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgend jaar alleen maar houten stoelen en een afgesloten slaapkamer
Ik denk dat dat er bij jaar gewoon in zit en dat ze met haar werk ook best veel huishoudelijk werk doet.quote:
vanmorgen ook al heel vals, samen met jordy, dat charise dit zou doen om stemmen te krijgen...quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien doet lacherig omdat Charice met het huishouden bezig is.![]()
Het is niet strijken maar wel huishouden.. zei ze![]()
Dat denk ik ook. Dat zit er ook ingebakken bij een verpleegkundige die al een paar jaartjes meedraait. Die pakken gelijk dingetjes mee.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er bij jaar gewoon in zit en dat ze met haar werk ook best veel huishoudelijk werk doet.
en gewoon bezig willen blijven, niet gaan hangen en afwachtenquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er bij jaar gewoon in zit en dat ze met haar werk ook best veel huishoudelijk werk doet.
Ik kan mij niet anders herinneren van de laatste twee weken BB altijd zo is. Het spel is gespeeld.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:16 schreef mazaru het volgende:
Het toonbeeld van foute casting
[ afbeelding ]
Jordy heeft toch ooit eens gezegd dat hij ADHD had? Of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:25 schreef Verida het volgende:
[..]
en gewoon bezig willen blijven, niet gaan hangen en afwachten
lekker wat prutsen in de keuken, ijs maken, zorgen dat de boel gestreken is, enz.
alles liever dan 10 uur per dag op een kussen hangen en wachten tot de dag voorbij is.
Ik snap dat niet erg hoor. Maar ook niet van de programmamakers. Verzin iets waardoor ze de hele dag wel bezig moeten zijn. Zo moeilijk lijkt dat me niet. Dit is voor iedereen saai.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij niet anders herinneren van de laatste twee weken BB altijd zo is. Het spel is gespeeld.
Maar niet alleen met deze bewoners maar met andere RLSsen net zo
Sowieso met alle rlssen is het zonne, zonne en zonne. Of sporten sporten sporten.
Daar is deze groep echt niet anders in.
Sharice is 1 van de actiefsten daar. Die is tussendoor altijd met dingetjes bezig.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:28 schreef humpty het volgende:
Ook echt van de laatste tijd dat Sharice bezig is
in het begin lag ze alleen maar op de bank
en het liefst met Milena
OCD volgens mij en binnenkort screening voor ADHDquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy heeft toch ooit eens gezegd dat hij ADHD had? Of was dat iemand anders?
Toen was de stress ook nog niet zo hoogquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:28 schreef humpty het volgende:
en het liefst met Milena
Nou, dat ADHD kan die wel schrappen. Die kunnen echt niet zo lang achter elkaar helemaal niets uitvoeren en gewoon blijven liggen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:29 schreef Verida het volgende:
[..]
OCD volgens mij en binnenkort screening voor ADHD
en het werkt: van mij krijgt Charice er 6quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:22 schreef Verida het volgende:
[..]
vanmorgen ook al heel vals, samen met jordy, dat charise dit zou doen om stemmen te krijgen...
Toen kreeg ze de kans niet. Er waren anderen die aan het poetsen waren en de was doen. Het werd toen ook verdeeld en het poetsen was nooit zo in beeld zoals dat nu is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:28 schreef humpty het volgende:
en het liefst met Milena
Wat een prachtige ontknoping zou het zijn als Sharice uiteindelijk helemaal gaat winnen!quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
en het werkt: van mij krijgt Charice er 6![]()
Jolien mag vertrekken net voor de eindstreep![]()
![]()
En toen hielp ze Elsa toch ook al met de was en ze deed de afwas en ze hielp met koken?quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Toen kreeg ze de kans niet. Er waren anderen die aan het poetsen waren en de was doen. Het werd toen ook verdeeld en het poetsen was nooit zo in beeld zoals dat nu is.
Ookquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En toen hielp ze Elsa toch ook al met de was en ze deed de afwas en ze hielp met koken?
Dat viel wel op jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:34 schreef Rhosyn het volgende:
Charice komt er bij liggen en meteen is er lol.
Ze moeten een even wat doen per dag voor de uitzending en daarne hebben ze volgens mij vrij.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap dat niet erg hoor. Maar ook niet van de programmamakers. Verzin iets waardoor ze de hele dag wel bezig moeten zijn. Zo moeilijk lijkt dat me niet. Dit is voor iedereen saai.
Tot zover"quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:38 schreef humpty het volgende:
Het is zooo gezellig met Sharice dat ze allemaal weggaan![]()
En dan nog de opmerkingen van alle drie. 'Wij zijn de laatste 4. HET Kartel!... oh ja en Sharice."quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tot zover"
ze kan er toch bij komen zitten ?![]()
Ze doet het toch zelf dat alleen zitten en vroeg naar bed etc ?
![]()
gelukkig komt er morgen een vliegtuigje voor haar, ik hoop dat dat haar een boost gaat geven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal echt niet meevallen voor haar. En dan duurt het nog lang tot zaterdag
Ze was niet veel alleen hoor, op de momenten dat ik keek zat ze gewoon bij de groep. Of was ze met een van de groepquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
gelukkig komt er morgen een vliegtuigje voor haar, ik hoop dat dat haar een boost gaat geven.
Oh dat is wel leuk. Zij is de enige die dat nog niet heeft gehadquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
gelukkig komt er morgen een vliegtuigje voor haar, ik hoop dat dat haar een boost gaat geven.
Maar ze hoort er niet bij. Dat maakt nog meer alleen. Ze wordt getolereerd en ze doen sociaal tegen haar voor het merendeel. Maar Sharice is ook niet gek. Die voelt heus wel dat ze met zijn drieën over willen blijven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was niet veel alleen hoor, op de momenten dat ik keek zat ze gewoon bij de groep. Of was ze met een van de groep
Ik hoorde Jordy zeggen dat hij denkt als er morgen iemand vertrekt dat de finale dan vrijdag is en als er iemand donderdag vertrekt dan is de finale zaterdag.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:45 schreef Poesjuh het volgende:
Ze weten al dat de finale vrijdag is. Heeft BB dat verteld?
Ze weten niet wanneer eerst de 4e moet gaan, ze denken morgen volgens mij, maar gisterenavond dachten ze vandaag en genoten daarom extra en ging sharice vroeg slapen, die trekt die stress slecht volgens mij. Zou ik ook hebben denk ik
En ze is ook nog eens een volwassen vrouwquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was niet veel alleen hoor, op de momenten dat ik keek zat ze gewoon bij de groep. Of was ze met een van de groep
Ahh oké,quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde Jordy zeggen dat hij denkt als er morgen iemand vertrekt dat de finale dan vrijdag is en als er iemand donderdag vertrekt dan is de finale zaterdag.
Hij denkt dat omdat er een aflevering tussen moet zitten.
Fijn deze nuancequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:53 schreef Willewa het volgende:
Ik maak me helemaal niet druk om Sharice hoor. Die voelt zich echt niet slecht daar. En tuurlijk willen die 3 met elkaar naar de finale, das geen geheim en ook niet tégen haar. Dat weet zij ook wel.
Ik ben ook niet bang dat ze het niet redt. Dat ze haar mannetje staat heeft ze al een paar keer laten zien. Maar het zal best wel eenzaam zijn zonder een echt maatje die laatste dagen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:53 schreef Willewa het volgende:
Ik maak me helemaal niet druk om Sharice hoor. Die voelt zich echt niet slecht daar. En tuurlijk willen die 3 met elkaar naar de finale, das geen geheim en ook niet tégen haar. Dat weet zij ook wel.
Ik ben ook fanquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:55 schreef Willewa het volgende:
Sharice is soms zo grappig. Wel een meme queentje hoor.
Joah kan. Maar ze kan prima met hun. Eenzaamheid is een groot woord in deze denk ik. Ze zit nog 4 dagen in een huis met mensen waarmee ze prima kan imo.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang dat ze het niet redt. Dat ze haar mannetje staat heeft ze al een paar keer laten zien. Maar het zal best wel eenzaam zijn zonder een echt maatje die laatste dagen.
Ik denkquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:54 schreef Poesjuh het volgende:
Het zal tussen Jordy en Sharice gaan de finale denk ik. De uitzendingen tonen ook meeste empathie beelden over die 2. En over mattie en jolien alleen geplak dus dan weet je het wel.
Al heeft jolien een achterban met geld die de fans omkopen met sjieke horloges dus wie weet
Ik hoopquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk
1. Jordy
2. Mattheus (omdat ik verwacht dat de Jolien stemmers op hem kunnen gaan)
3. Sharice
4. Jolien.
Ik hoop wat anders dus laat me graag verrassen
Ik zit vrijwel hetzelfde hoewel ik het Sharice dan toch meer gun op 1 of andere manier. Terwijl ik Mattie ook erg mag. Gun het hen alle 2 , maar toch Sharicequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop
Matti
Sharice
Jordy
Jolien
Ik hoop:quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop
Matti
Sharice
Jordy
Jolien
Ja precies en als die 3 over na bb of finale bb hebben dan hebben ze het altijd over wij het kartel gaan samen (tattoo /camperreis stappen ect.) terwijl Charise er bij zit.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:39 schreef mazaru het volgende:
Groep? Wat voor groep? Het is 3 en 1
[ afbeelding ]
Zou dat helpen?quote:
Gevangenen hebben dat ook wanneer ze snel vrijkomen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:17 schreef Ynti het volgende:
Ik snap Jordy wel.
Het is een soort melancholie? is dat het juiste woord?
Dat bedoel ik. Het is heel subtiel, maar voor Sharice echt wel voelbaarquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:16 schreef Rhosyn het volgende:
En nu gaan ze met z"n drieen weer buiten zitten.
Mattheus loopt voorbij en zegt tegen Charice: ga je niet mee buiten zitten?
Jaaaaa natuurkijk Charice blijft aan de gang...steeds die drie achterna lopen.
Ze kunnen ook gewoon bij haar gaan zitten.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gevangenen hebben dat ook wanneer ze snel vrijkomen.
Matti gaat hem dan face timen zei hij 😍quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:20 schreef Hznootje het volgende:
Hij weet nu al hoe hij er zaterdag en zondag thuis bij zit. Als je dat al weet dan kan je dat toch ook voorkomen ipv er aan toe te geven.
Goed plan. Wedden dat we nog een rondje 'ik ben dankbaar voor' gaan krijgen.quote:
Zaterdag wordt hij in Kampen op de plattekar rond gereden om te eren, en krijgt hij de stadssleutelquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:20 schreef Hznootje het volgende:
Hij weet nu al hoe hij er zaterdag en zondag thuis bij zit. Als je dat al weet dan kan je dat toch ook voorkomen ipv er aan toe te geven.
Hij heeft 16 juli een afspraak om zich te laten testenquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy heeft toch ooit eens gezegd dat hij ADHD had? Of was dat iemand anders?
toppertje is hetquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot de finale in de slipstream van de mannen mee gelift
Maar ik denk ook dat Mattheus er veel volwassener mee om kan gaan. Die is emotioneel een stuk stabieler dan jordy heb ik het vermoeden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:21 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk overigens dat het voor Mattheus nog veel zwaarder gaat worden. Die komt thuis in een totaal andere situatie
goeienachtrusttheequote:Op dinsdag 1 april 2025 20:24 schreef Folies het volgende:
Sharice heeft eindelijk me-time. Lekker rustig genieten van een theetje, gemaakt door Jordy.
WIJ hebben daar toch als kijkers het allerallermeest van genotenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:26 schreef Ireth het volgende:
Matti denkt oprecht dat zij (het kartel dus) het meest genoten hebben van hun avontuur..
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WIJ hebben daar toch als kijkers het allerallermeest van genoten![]()
Euhmm WIJ?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WIJ hebben daar toch als kijkers het allerallermeest van genoten![]()
Maar hij heeft misschien ook al de ervaring, door andere programma's waar hij aan mee heeft gedaan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ik denk ook dat Mattheus er veel volwassener mee om kan gaan. Die is emotioneel een stuk stabieler dan jordy heb ik het vermoeden.
Ftftquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb daar toch als kijker het allerallermeest van genoten![]()
Tot je weer buiten staat en alle toxic meuk online onder ogen krijgtquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:30 schreef Willewa het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om in dat huis te zitten. Vrij van zoveel keurslijven en hokjes van de maatschappij (die de mensheid dus creëert) . Mensen zijn altijd een stuk puurder in dat huis. De vriendschappen zijn puurder. De emoties mogen er zijn, ruzies/meningsverschillen worden uitgepraat. Zonder invloed van buitenaf en dus je niet constant enorm aanpassen aan wat van je wordt verwacht en oordelen dus en dergelijk.
Leuk dat we je volgend jaar gaan zienquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:30 schreef Willewa het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om in dat huis te zitten. Vrij van zoveel keurslijven en hokjes van de maatschappij (die de mensheid dus creëert) . Mensen zijn altijd een stuk puurder in dat huis. De vriendschappen zijn puurder. De emoties mogen er zijn, ruzies/meningsverschillen worden uitgepraat. Zonder invloed van buitenaf en dus je niet constant enorm hoeft aan te passen aan wat van je wordt verwacht en oordelen dus en dergelijke.
Ja echt, wat kut altijd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot je weer buiten staat en alle toxic meuk online onder ogen krijgt
Wie weet ooitquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Leuk dat we je volgend jaar gaan zien
Mee eens.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef Folies het volgende:
Denk dat iedereen hier wel geniet van de streams, anders was je toch al de eerste week afgehaakt?
TOP streams, ik kan het niet vaak genoeg zeggenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef Folies het volgende:
Denk dat iedereen hier wel geniet van de streams, anders was je toch al de eerste week afgehaakt?
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]waren in de aanbieding, had ze nog nooit gehad maar vallen eigenlijk wel tegen.
Oeh nie lekkahquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:40 schreef Folies het volgende:
Ik had ze gisteren, lijkt wel droog brood.
BB is Jordy beu en doet een bb2 slquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy snijdt de tomaten weer heel mooi gelijkmatig
Doet ie goed
Kom maar door🤣🤣quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik probeer voor iedereen leuke caps te maken![]()
Maar het is mijn meningquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB is Jordy beu en doet een bb2 sl![]()
wat een nare mensen ookquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
Ze zitten gedrieën buiten
Matti in de sauna
Helemaal alleen
Jowelluhquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:01 schreef GayGuy het volgende:
Waarom henben ze het over geraldine nu? Die heeft toch niets meer met BB te maken?
Vrijdag presenteren zij en Tatyana de finalequote:Op dinsdag 1 april 2025 21:01 schreef GayGuy het volgende:
Waarom henben ze het over geraldine nu? Die heeft toch niets meer met BB te maken?
Sharice ?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
Altijd dezelfde mensen die in de keuken staan he.
Dat zijn 1 april grapjesquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:03 schreef odie22 het volgende:
jordy gelooft ook nog in sinterklaas zeker, man3 wat een hoop onzin zit hij nou te vertellen
Ik zie hem praten en eten tegelijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy eet zo netjes met zijn mond dicht
uhu je ogenquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie hem praten en eten tegelijk
Iets klopt hier niet
Je bent besmet met vogelgriepquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind dat echt wel mooi hoe hij zijn emoties toont
Stress-eten?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:18 schreef Lrod01 het volgende:
Nog maar een broodje naar binnen werken. Die gast kan letterlijk niet stoppen met vreten.
donderdagavondquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:23 schreef GayGuy het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er nu nog iemand uitgaat. Das dodelijk saai voor de streams
Maar de stress bij de bewoners is gelijkaardig als die donderdagavond dat Jane en Sharice zo in onzekerheid zaten of ze al een avond eerder zouden moeten vertrekken.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar de stress bij de bewoners is gelijkaardig als die avond die donderdagavond dat Jane en Sharice zo in onzekerheid zaten of ze al een avond eerder zouden moeten vertrekken.
Sharice heeft er erg van, de andere 3 lachen wel, maar denk dat ze ook stress hebben.
Vind het beetje sneu, dit is geen lol om zo de laatste dagen/avonden te moeten doorkomen. Wat is er nu leuk aan om die niet te vertellen dat het vrijdagavond finale is.
Kijkers mogen stemmen tot donderdag 21u30. Dan vertrekt er 1.quote:
Feit!quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:28 schreef Hznootje het volgende:
Ergens wel scheef, 4/5 dagen stemmen voor 1 afvaller en dan nog 1 dag om te stemmen voor de finalist
Jepquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:28 schreef Hznootje het volgende:
Ergens wel scheef, 4/5 dagen stemmen voor 1 afvaller en dan nog 1 dag om te stemmen voor de finalist
Alles waar Jordy opstaat natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, niets live gezien vandaag, nog iets de moeite waard om terug te zoeken ?
Ben vandaag aan het uploaden ....
Ah nicequote:Op dinsdag 1 april 2025 21:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Kijkers mogen stemmen tot donderdag 21u30. Dan vertrekt er 1.
Dat is ook terug te vinden in de tv-gidsen: zowel donderdag als vrijdag is er 15min extra zendtijd voorzien voor BB
Zeker wel. De BB insta bevestigd het uitzendachema MET exit op donderdagquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
officieel is er nog niets bevestigd door RTL
Ze zijn in de maling genomen door BB om geld te zoeken. 10.000 euro lag ergens verstopt. 1 aprilquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, niets live gezien vandaag, nog iets de moeite waard om terug te zoeken ?
Ben vandaag aan het uploaden ....
lekker dan en ik weet weer van niksquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:35 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Zeker wel. De BB insta bevestigd het uitzendachema MET exit op donderdag
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:38 schreef Willewa het volgende:
Ik zie net trouwens dat Jeffrey heeft gezegd in zo’n live dat ie niet weet of ie erbij is vrijdag.
Contract contract hij zal wel moeten😁quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:38 schreef Willewa het volgende:
Ik zie net trouwens dat Jeffrey heeft gezegd in zo’n live dat ie niet weet of ie erbij is vrijdag.
Ja ik zou ook gaan. Maar snap z’n gevoel omtrent alles wel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]![]()
Zwak, hoor, als hij niet opdaagt.
Idd en Milena wilde ook niet en Elsa is er ook niet(op vakantie)quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]![]()
Zwak, hoor, als hij niet opdaagt.
Vraag me af of Wicky trouwens dan ook vanuit Suriname terugkomt bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:39 schreef latevogel het volgende:
[..]
Contract contract hij zal wel moeten😁
Oh serieus? Wat raar allemaal dan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:40 schreef latevogel het volgende:
[..]
Idd en Milena wilde ook niet en Elsa is er ook niet(op vakantie)
Ja daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vraag me af of Wicky trouwens dan ook vanuit Suriname terugkomt bedenk ik me net.
Yep... Ze wilde zelfs dat haar naam niet meer genoemd werd op de streams🤭ze was klaar met BBquote:
Ik zal hem missen als kiespijnquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:38 schreef Willewa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |