Wat een prachtige ontknoping zou het zijn als Sharice uiteindelijk helemaal gaat winnen!quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
en het werkt: van mij krijgt Charice er 6![]()
Jolien mag vertrekken net voor de eindstreep![]()
![]()
En toen hielp ze Elsa toch ook al met de was en ze deed de afwas en ze hielp met koken?quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Toen kreeg ze de kans niet. Er waren anderen die aan het poetsen waren en de was doen. Het werd toen ook verdeeld en het poetsen was nooit zo in beeld zoals dat nu is.
Ookquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En toen hielp ze Elsa toch ook al met de was en ze deed de afwas en ze hielp met koken?
Dat viel wel op jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:34 schreef Rhosyn het volgende:
Charice komt er bij liggen en meteen is er lol.
Ze moeten een even wat doen per dag voor de uitzending en daarne hebben ze volgens mij vrij.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap dat niet erg hoor. Maar ook niet van de programmamakers. Verzin iets waardoor ze de hele dag wel bezig moeten zijn. Zo moeilijk lijkt dat me niet. Dit is voor iedereen saai.
Tot zover"quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:38 schreef humpty het volgende:
Het is zooo gezellig met Sharice dat ze allemaal weggaan![]()
En dan nog de opmerkingen van alle drie. 'Wij zijn de laatste 4. HET Kartel!... oh ja en Sharice."quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tot zover"
ze kan er toch bij komen zitten ?![]()
Ze doet het toch zelf dat alleen zitten en vroeg naar bed etc ?
![]()
gelukkig komt er morgen een vliegtuigje voor haar, ik hoop dat dat haar een boost gaat geven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal echt niet meevallen voor haar. En dan duurt het nog lang tot zaterdag
Ze was niet veel alleen hoor, op de momenten dat ik keek zat ze gewoon bij de groep. Of was ze met een van de groepquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
gelukkig komt er morgen een vliegtuigje voor haar, ik hoop dat dat haar een boost gaat geven.
Oh dat is wel leuk. Zij is de enige die dat nog niet heeft gehadquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
gelukkig komt er morgen een vliegtuigje voor haar, ik hoop dat dat haar een boost gaat geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |