JAAA met TOPSPELERS en TOPUSERSquote:
Euhmm WIJ?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WIJ hebben daar toch als kijkers het allerallermeest van genoten![]()
Maar hij heeft misschien ook al de ervaring, door andere programma's waar hij aan mee heeft gedaan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ik denk ook dat Mattheus er veel volwassener mee om kan gaan. Die is emotioneel een stuk stabieler dan jordy heb ik het vermoeden.
Ftftquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb daar toch als kijker het allerallermeest van genoten![]()
Tot je weer buiten staat en alle toxic meuk online onder ogen krijgtquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:30 schreef Willewa het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om in dat huis te zitten. Vrij van zoveel keurslijven en hokjes van de maatschappij (die de mensheid dus creëert) . Mensen zijn altijd een stuk puurder in dat huis. De vriendschappen zijn puurder. De emoties mogen er zijn, ruzies/meningsverschillen worden uitgepraat. Zonder invloed van buitenaf en dus je niet constant enorm aanpassen aan wat van je wordt verwacht en oordelen dus en dergelijk.
Leuk dat we je volgend jaar gaan zienquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:30 schreef Willewa het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om in dat huis te zitten. Vrij van zoveel keurslijven en hokjes van de maatschappij (die de mensheid dus creëert) . Mensen zijn altijd een stuk puurder in dat huis. De vriendschappen zijn puurder. De emoties mogen er zijn, ruzies/meningsverschillen worden uitgepraat. Zonder invloed van buitenaf en dus je niet constant enorm hoeft aan te passen aan wat van je wordt verwacht en oordelen dus en dergelijke.
Ja echt, wat kut altijd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot je weer buiten staat en alle toxic meuk online onder ogen krijgt
Wie weet ooitquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Leuk dat we je volgend jaar gaan zien
Mee eens.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef Folies het volgende:
Denk dat iedereen hier wel geniet van de streams, anders was je toch al de eerste week afgehaakt?
TOP streams, ik kan het niet vaak genoeg zeggenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef Folies het volgende:
Denk dat iedereen hier wel geniet van de streams, anders was je toch al de eerste week afgehaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |