Je bent besmet met vogelgriepquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind dat echt wel mooi hoe hij zijn emoties toont
Stress-eten?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:18 schreef Lrod01 het volgende:
Nog maar een broodje naar binnen werken. Die gast kan letterlijk niet stoppen met vreten.
donderdagavondquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:23 schreef GayGuy het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er nu nog iemand uitgaat. Das dodelijk saai voor de streams
Maar de stress bij de bewoners is gelijkaardig als die donderdagavond dat Jane en Sharice zo in onzekerheid zaten of ze al een avond eerder zouden moeten vertrekken.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar de stress bij de bewoners is gelijkaardig als die avond die donderdagavond dat Jane en Sharice zo in onzekerheid zaten of ze al een avond eerder zouden moeten vertrekken.
Sharice heeft er erg van, de andere 3 lachen wel, maar denk dat ze ook stress hebben.
Vind het beetje sneu, dit is geen lol om zo de laatste dagen/avonden te moeten doorkomen. Wat is er nu leuk aan om die niet te vertellen dat het vrijdagavond finale is.
Kijkers mogen stemmen tot donderdag 21u30. Dan vertrekt er 1.quote:
Feit!quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:28 schreef Hznootje het volgende:
Ergens wel scheef, 4/5 dagen stemmen voor 1 afvaller en dan nog 1 dag om te stemmen voor de finalist
Jepquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:28 schreef Hznootje het volgende:
Ergens wel scheef, 4/5 dagen stemmen voor 1 afvaller en dan nog 1 dag om te stemmen voor de finalist
Alles waar Jordy opstaat natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, niets live gezien vandaag, nog iets de moeite waard om terug te zoeken ?
Ben vandaag aan het uploaden ....
Ah nicequote:Op dinsdag 1 april 2025 21:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Kijkers mogen stemmen tot donderdag 21u30. Dan vertrekt er 1.
Dat is ook terug te vinden in de tv-gidsen: zowel donderdag als vrijdag is er 15min extra zendtijd voorzien voor BB
Zeker wel. De BB insta bevestigd het uitzendachema MET exit op donderdagquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
officieel is er nog niets bevestigd door RTL
Ze zijn in de maling genomen door BB om geld te zoeken. 10.000 euro lag ergens verstopt. 1 aprilquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, niets live gezien vandaag, nog iets de moeite waard om terug te zoeken ?
Ben vandaag aan het uploaden ....
lekker dan en ik weet weer van niksquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:35 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Zeker wel. De BB insta bevestigd het uitzendachema MET exit op donderdag
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:38 schreef Willewa het volgende:
Ik zie net trouwens dat Jeffrey heeft gezegd in zo’n live dat ie niet weet of ie erbij is vrijdag.
Contract contract hij zal wel moeten😁quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:38 schreef Willewa het volgende:
Ik zie net trouwens dat Jeffrey heeft gezegd in zo’n live dat ie niet weet of ie erbij is vrijdag.
Ja ik zou ook gaan. Maar snap z’n gevoel omtrent alles wel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]![]()
Zwak, hoor, als hij niet opdaagt.
Idd en Milena wilde ook niet en Elsa is er ook niet(op vakantie)quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]![]()
Zwak, hoor, als hij niet opdaagt.
Vraag me af of Wicky trouwens dan ook vanuit Suriname terugkomt bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:39 schreef latevogel het volgende:
[..]
Contract contract hij zal wel moeten😁
Oh serieus? Wat raar allemaal dan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:40 schreef latevogel het volgende:
[..]
Idd en Milena wilde ook niet en Elsa is er ook niet(op vakantie)
Ja daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vraag me af of Wicky trouwens dan ook vanuit Suriname terugkomt bedenk ik me net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |