Ergens vind ik het best ziek/triest als zo jong gastje drie jaar naar BB toewerkt en dan verdrietig is als het afelopen is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat hij er 3 jaar naar toe heeft gewerkt en dat er nu een einde aan komt aan zijn droom
zo jammer dit hequote:Op dinsdag 1 april 2025 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dan zit er om te beginnen al iets totaal verkeerd in je bovenkamer
Was ook zomaar een gedachte hier van iemand, dat hij er tegenop ziet om naar huis te gaan. Dat ging over naar dat hij het thuis niet naar zijn zin heeft en het in BB veel leuker heeft dan in zijn normale leven. En dat het dan toch wel triest met je gesteld is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Persoonlijke dingen, soms thuis eenzaam en nog meer dingen.
Toch wel anders had Jordy nooit zoveel stemmen gehad telkens. Dat jij het niets vind wil niet zeggen dat iemand anders dat ook vindt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:10 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien zijn er gewoon wel heel veel mensen die helemaal niet gecharmeerd zijn van " het kartel "
Ieder zijn mening toch op de bewoners dan wel te verstaan.quote:
is niet mogelijk en daarom gewoon BS hij is gewoon en ja dat is geen acterenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is niet te ontkennen, en zo'n 80 dagen lang onafgebroken acteren moet in het Guinness book of world records.
En omdat jij dat iets vindt wil niet zeggen dat Verida het niets mag vinden?quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch wel anders had Jordy nooit zoveel stemmen gehad telkens. Dat jij het niets vind wil niet zeggen dat iemand anders dat ook vindt.
dat Jolien er uit gaat?quote:
Zeg ik dat?!quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En omdat jij dat iets vindt wil niet zeggen dat Verida het niets mag vinden?
Hij zei wel dat de cirkel rond is en ja als iemand dat nou heel leuk vindquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens vind ik het best ziek/triest als zo jong gastje drie jaar naar BB toewerkt en dan verdrietig is als het afelopen is.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Persoonlijke dingen, soms thuis eenzaam en nog meer dingen.
ja is ook niet zo leuk natuurlijk allemaalquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat hij er 3 jaar naar toe heeft gewerkt en dat er nu een einde aan komt aan zijn droom
Dat is toch raar.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:21 schreef humpty het volgende:
Maar daarom kun je het nog wel jammer vinden dat dit grote avontuur bijna voorbij is.
Ja en dan nog niet jezelf zijn maar een act opvoeren ook nogquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens vind ik het best ziek/triest als zo jong gastje drie jaar naar BB toewerkt en dan verdrietig is als het afelopen is.
Volgens mij zit er iets niet echt goed in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:23 schreef humpty het volgende:
[..]
Heel raar dan is er iets niet goed hoor![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:24 schreef Folies het volgende:
[..]
Volgens mij zit er iets niet echt goed in zijn hoofd.
Dat is de perfecte naam voor dat groepjequote:Op dinsdag 1 april 2025 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus het kartel van haat van Jordy kan nu tegen hem werken.
Hetzelfde zien, en toch een andere kijk hebben.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
Mensen die BB streams kijken en daar over COS'n die zijn pas raar![]()
Als hij eenzaam is en dan 3 maanden gaat leven met zoveel mensen om je heen en je vermaakt je opper best dan kan het toch logisch zijn dat hij verdrietig is dat het dan gaat stoppenquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het was 'zijn grootste droom'. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ben ik het echt helemaal met je eens echt waar dotteke maar je hoeft niet steeds iemand echt met de grond gelijk te maken of in te borenquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder zijn mening toch op de bewoners dan wel te verstaan.
Waarom? Dat kan toch. Het kan toch ook iemands 'grootste droom' zijn om een zang talentshow te winnen? Met je ziek in je hoofd....quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het was 'zijn grootste droom'. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.
ik zou hem oplaten nemen *sarcastische modus*quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:24 schreef Folies het volgende:
[..]
Volgens mij zit er iets niet echt goed in zijn hoofd.
quote:
uh hahaha ik begrijp je even nietquote:
eerste is ook sarcastischquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
uh hahaha ik begrijp je even niet
Zou hem daar opsluiten, voor iedere cosser een win-win situatie.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zou hem oplaten nemen *sarcastische modus*
Dit is COU en niet COSquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
Mensen die BB streams kijken en daar over COS'n die zijn pas raar![]()
Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:35 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze vermoeden dat er nog iets komt straks. Er was een vroege batterijen wissel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |