Zou zomaar kunnen.....Het is ook opvallend hoe Jolien reageert op het schoonmaken van Sharice......laat haar gaan als zij dat wil en als Jolien nu te lui is om dat te doen moet zij weten maar ga je niet verschuilen achter rare redens.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:34 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoorde daarstraks een gesprek tussen Jordy en Jolien over Sharice dat ze de hele dag aan het strijken is. En dat ze dat zou doen voor tv en dat hij dat nooit zou doen zo om op die manier tv te maken.![]()
Zal BB hierop gereageerd hebben door iedereen het huis te laten schoonmaken?
ze moesten schoonmakenquote:
laatste dagenquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.....Het is ook opvallend hoe Jolien reageert op het schoonmaken van Sharice......laat haar gaan als zij dat wil en als Jolien nu te lui is om dat te doen moet zij weten maar ga je niet verschuilen achter rare redens.
Ha vandaar dat ze zo druk zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moesten schoonmaken
en daarvoor krijgen ze een verrassing
oud bewoner met een bbq?quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha vandaar dat ze zo druk zijn.
Vast en zeker een BBq of zo
ow dat zou ik wel echt leuk vindenquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Pootje misschien?
die was toch van het bbq-en?
Geen idee val er net in.quote:
Dat was pas leuk geweestquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:44 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop eigenlijk gewoon op niks.
Nu een uur wachten en dat te horen krijgen: weten jullie welke datum het is?![]()
Ik denk dat het een hele mooie prijs is voor daar....gewoon wanneer je wilt....je hoeft niet te wachten je kan zelfs midden in de nacht als je wilt.....quote:
Zo dat idiote dat ze een hele week hetzelfde moesten eten.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:49 schreef Lrod01 het volgende:
Werd ook eens tijd dat onbeperkte warme water. Sowieso onzin dat dat niet gewoon altijd zo is.
Dat had nog een mooiere prijs geweest....Laatste dagen van thuis bezorgd.......quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo dat idiote dat ze een hele week hetzelfde moesten eten.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik post normaal nooit op die pagina van BB op FB. Maar van de week postte ik er per ongeluk iets als reactie op een post. Het was echt niet sensationeel. Gewoon iets over de streams. Ik heb nog nooit zoveel haat gezien als wat er toen gepost werd. Die mensen daar zijn compleet de weg kwijt in hun diepe haat naar alles wat niet proJordy is. Ik werd echt letterlijk naar de krochten van de hel gewenst door een aantal
ik ben dan denk ik de enige die juist dat beperkte douchen een geweldige zet vond van BBquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:49 schreef Lrod01 het volgende:
Werd ook eens tijd dat onbeperkte warme water. Sowieso onzin dat dat niet gewoon altijd zo is.
Ik sta dus ook niet aan een kant. Ik vind het kartel gewoon wat minder leuk, vooral Jordy. Maar ook vaak genoeg gezegd dat ie prima is en ik ook om hem heb kunnen lachen. Jolien vind ik okee maar een beetje slappe hap en onbetrouwbaar en aandachtverslaafd. Mattie is hartstikke okee.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het andersom net zo en net zo fanatiek
tis omdat je zelf aan een bepaalde kant staat dat het voelt of een ander het erger of harder doet
ik ben niet voor het kartel
en was ook niet voor een andere kant
de enige waar ik voor was
was team Poema
Onbeperkt warm water was de verrassing.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:02 schreef C.A.I het volgende:
Ik denk dat de verassing een BBQ zal zijn alleen met wie ?
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:10 schreef Was-beer het volgende:
Tijd om de jackpot te spekken zegt BB. Ergens is 10.000 euro verstopt![]()
Als het geen 1 april grap is tenminste
Jordy zal het wel vindenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:10 schreef Was-beer het volgende:
Tijd om de jackpot te spekken zegt BB. Ergens is 10.000 euro verstopt![]()
Als het geen 1 april grap is tenminste
Das een goeie.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:14 schreef Joyce-43 het volgende:
denk 1 april grap
wanneer had BB het moeten verstoppen???
was wel handig om snel de namen te lerenquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben dan denk ik de enige die juist dat beperkte douchen een geweldige zet vond van BB
Dit jaar geen ellenlange sessies in de badkamer met bijbehorende fohn geluiden enz.
Iedereen gelijk het bed uit in de ochtend als het douche alarm afgaat
Het afwassen buiten had ook wel zijn charme vond ik.
Ook het in "uniform" lopen de eerste weken vond ik best wel grappig.
100%quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:18 schreef Willewa het volgende:
Maar het zou ook kunnen dat ie zometeen roept:
Bewoners … 1 april.
ik schreef het ook al, dus ja denk het welquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:18 schreef Willewa het volgende:
Maar het zou ook kunnen dat ie zometeen roept:
Bewoners … 1 april.
die heeft Mattie met schoonmaken allemaal verplaatst netquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben niet onder de boomstronken gekeken he
die beker jah nee geloof het nietquote:
Oh dat kan ook😂quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:26 schreef zodeju het volgende:
Wasmachine mischien..........omdat brandschoon....
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:26 schreef zodeju het volgende:
Wasmachine mischien..........omdat brandschoon....
Jaaaa!!quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:27 schreef latevogel het volgende:
Openhaard/vuurkorf misschien
Brandschoon
Als iemand in de buurt van de plek kom word er wel geswitcht van camera.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:30 schreef Linnied het volgende:
Stream 1 volgt alleen maar mattheus.
Volgt stream 2 ook maar 1 persoon?
Want dan is het waarschijnlijk een 1 april grap. Want anders hebben ze nooit op beeld staan dat iemand anders het vindt.
Of denk ik nu krom
brandschoon kan ook slaan op dat er NIETS te vinden isquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:27 schreef latevogel het volgende:
Openhaard/vuurkorf misschien
Brandschoon
Daar is sharice aan het zoeken op 1 nu Jolien en Mattquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:30 schreef Linnied het volgende:
Want dan is het waarschijnlijk een 1 april grap. Want anders hebben ze nooit op beeld staan dat iemand anders het vindt.
Of denk ik nu krom
Voor de uitzending kunnen ze het beeld van alle camera’s achterhalen lijkt me, denk dat daar het hoofddoel ligt. Misschien volgen ze ze wel alle 4 actief, maar je kunt ze niet alle 4 afzonderlijk op de streams laten zien.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:30 schreef Linnied het volgende:
Of denk ik nu krom
Ja Mattheus zag ik dat doen iig.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben ze die vachten al van de stoelen gehad
Jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:35 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
hebben ze uberhaupt wel door dat het vandaag 1 april is of?
denk het niet had van Jordy ook wel grappen verwacht andersquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:35 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Vanmorgen benoemde sharice het alquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk het niet had van Jordy ook wel grappen verwacht anders
vooral dat jordy nu al wel had geroepen “tis vast een grap” na deze vroegtijdige frustratiequote:Op dinsdag 1 april 2025 16:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk het niet had van Jordy ook wel grappen verwacht anders
oh zei hij het alquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
vooral dat jordy nu al wel had geroepen “tis vast een grap” na deze vroegtijdige frustratiehij blijft doorzoeken
dat zou wel een geniale plek zijn!quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:38 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zeg het jullie
![]()
![]()
![]()
het zit in de BALLONNEN was vorig jaar toch ook met iets![]()
![]()
Ja mattie wilde iets bedenken. Maar niks bedenken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:35 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ja sommige waren al opgeblazen toen Lenie en Keanu binnen kwamenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:39 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat zou wel een geniale plek zijn!
maarja ze riepen net ballonnen en denk niet dat je dat zou missen danquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja sommige waren al opgeblazen toen Lenie en Keanu binnen kwamen
en het was vorig jaar ook al opdracht met heel veel in huis
ik zeg het je kan niet anders, wanneer had BB het moeten doen dan
en in de Ballonnen hadden ze de tijd voor
zolang die heel blijven vinden ze het niet, ze hebben er tussen gekeken,quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:42 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maarja ze riepen net ballonnen en denk niet dat je dat zou missen dantenzij ze de ballonnen nog niet allemaal gecheckt hebben
omdat ze voor de rest niet uit “het huis” zijn geweest voor een spel oid toch?quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Hoe komen ze er ineens bij dat het gisteren nacht is verstopt?
veel te moeilijk gedachtquote:
toch zouden de ballonnen de meest logische plek zijn, ongezien binnen gesmokkeld tussen een berg van andere ballonnenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moeilijk te vinden juist. Niemand denkt daar aan.
jolien heeft ze allemaal ZEKER onderzocht zegt ze zojuistquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja ik weet het 100% het zit echt in de Ballonnen![]()
![]()
![]()
durf er geld op in te zetten haha
Ik hoop dat nuquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:38 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zeg het jullie
![]()
![]()
![]()
het zit in de BALLONNEN was vorig jaar toch ook met iets![]()
![]()
ALLEMAAL??quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:49 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
jolien heeft ze allemaal ZEKER onderzocht zegt ze zojuist
als blijkt…![]()
ja even snel er tussen gekeken, ze moeten stuk!quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:49 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
jolien heeft ze allemaal ZEKER onderzocht zegt ze zojuist
als blijkt…![]()
ja en het was vorig jaar opdracht in de gameroom hequote:Op dinsdag 1 april 2025 16:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik hoop dat nuzou idd een goede zijn
ja denk dat ze 1 keer heen en weer heeft geschud in de hoop dat er een biljet oid in zit xDquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja even snel er tussen gekeken, ze moeten stuk!
ja maar schiet niet op he als ze er in zittenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:51 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja denk dat ze 1 keer heen en weer heeft geschud in de hoop dat er een biljet oid in zit xD
HAHA TOCHquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar schiet niet op he als ze er in zitten
dit blijft grappig, elke keer weerquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja dus, 1 aprilquote:
Echt he. Maar dat is het grootst bewaarde geheim van BB.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:53 schreef freaky40 het volgende:
Wie is die stem toch van BB. Die lach komt me wel bekend voor.
Nee, geen acteur, ook geen stemacteur. Hoe hij in het begin over kwam was nog zeer onwennig maar hij heeft het BB-schap zich eigen gemaakt met een eigen stijl en eigen karakter. Hij komt in ieder geval uit de buurt van Brabant.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Echt he. Maar dat is het grootst bewaarde geheim van BB.
Maar het moet wel een bekende acteur zijn toch? Dat lachje kwam me ook te bekend voor.
Jij kent hem?quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, geen acteur, ook geen stemacteur. Hoe hij in het begin over kwam was nog zeer onwennig maar hij heeft het BB-schap zich eigen gemaakt met een eigen stijl en eigen karakter.
zit net het 2024 topic te lezen iddquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, geen acteur, ook geen stemacteur. Hoe hij in het begin over kwam was nog zeer onwennig maar hij heeft het BB-schap zich eigen gemaakt met een eigen stijl en eigen karakter. Hij komt in ieder geval uit de buurt van Brabant.
Ja dat sowieso. Ik heb heel lang gedacht dat die man van rtl boulevard. Kantelberg, ben z'n voornaam ff kwijt. Maar dat werd hier zwaar ontkent.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, geen acteur, ook geen stemacteur. Hoe hij in het begin over kwam was nog zeer onwennig maar hij heeft het BB-schap zich eigen gemaakt met een eigen stijl en eigen karakter. Hij komt in ieder geval uit de buurt van Brabant.
Die komt uit Limburg overigens maar is het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:01 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Ik heb heel lang gedacht dat die man van rtl boulevard. Kantelberg, ben z'n voornaam ff kwijt. Maar dat werd hier zwaar ontkent.
Arno. Die klinkt niet echt hetzelfde volgens mijquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:01 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Ik heb heel lang gedacht dat die man van rtl boulevard. Kantelberg, ben z'n voornaam ff kwijt. Maar dat werd hier zwaar ontkent.
ik lees net over Alex Maas en ik moet eerlijk zeggen dat zijn manier van spreken vooralsnog het meeste in de buurt komt bij die van BB, uiteraard licht vervormdquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:01 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
De stem van BB is altijd wel vervormd he. Heel stuk lager.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Arno. Die klinkt niet echt hetzelfde volgens mij
Bekijk deze YouTube-video
Nee joh. Heel ander accent.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:05 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik lees net over Alex Maas en ik moet eerlijk zeggen dat zijn manier van spreken vooralsnog het meeste in de buurt komt bij die van BB, uiteraard licht vervormd
Dat kan ookquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:09 schreef kater1 het volgende:
Als die stem toch al vervormd wordt kan het ook een vrouw zijn.
Niet van vorig jaar. Tis al een paar jaar de zelfde. Deze man heeft het 1 seizoen gedaan. Het eerste seizoen na terug komst van BB na lange tijd.quote:
Nee denk het ook niet, vindt hem juist moeilijk praten.....quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Arno. Die klinkt niet echt hetzelfde volgens mij
Bekijk deze YouTube-video
BB terugpakken, haaaaaha veel plezier met je elektriciteit-rekening.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:14 schreef mazaru het volgende:
Het zal daar warm zijn dat de koelkast wagenwijd open moet blijven staan
[ afbeelding ]
quote:
En.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:43 schreef Hznootje het volgende:
Hebben idee dat Jordy er behoorlijk tegenop ziet om weer naar huis te gaan.. Niet echt gezond
Als je het beter hebt als je opgesloten in een BB huis zit dan wanneer je thuis bent, dan zit er iets niet goed met je.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:43 schreef Hznootje het volgende:
Heb het idee dat Jordy er behoorlijk tegenop ziet om weer naar huis te gaan.. Niet echt gezond
Het feit dat het je droom is om mee te doen aan BB is ergens al eenvalse start lijkt mequote:Op dinsdag 1 april 2025 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het beter hebt als je opgesloten in een BB huis zit dan wanneer je thuis bent, dan zit er iets niet goed met je.
Misschien is hij thuis wat eenzaam.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het beter hebt als je opgesloten in een BB huis zit dan wanneer je thuis bent, dan zit er iets niet goed met je.
Dat is het helemaal niet. Hij heeft het allemaal besproken met jolien.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mwoa ik snap het wel. Zoiets tofs wat je maar 1 keer meemaakt komt ten einde. Hij houdt ervan. Ik weet nog in seizoen 2021 hoe er meerderen echt niet naar huis wilden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:43 schreef Hznootje het volgende:
Heb het idee dat Jordy er behoorlijk tegenop ziet om weer naar huis te gaan.. Niet echt gezond
Ik zat het net te denken, helemaal na wat hij van de week zei. Dat hij zich daar helemaal op zijn plaats voelde.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:43 schreef Hznootje het volgende:
Ja kan, je kan er ook nog wat leuks van maken de laatste dagen..quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mwoa ik snap het wel. Zoiets tofs wat je maar 1 keer meemaakt komt ten einde. Hij houdt ervan. Ik weet nog in seizoen 2021 hoe er meerderen echt niet naar huis wilden. Had denk ik weinig te maken met het leven buiten want tuurlijk keken ze daar ook naar uit, maar ze hadden het zó fijn dat het balen is dat het voor eeuwig stopt daarna. Er is geen ‘volgend jaar weer’ dus in feite ben je soort van aan het ‘rouwen’ om iets wat dierbaar voor je was denk ik.
Is een off Day vandaag bij hem dat kan toch.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja kan, je kan er ook nog wat leuks van maken de laatste dagen..
Ja doet hij al paar dagen. Jammer want hij denkt dat het door spel komt maar is het dus niet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat zit Sharice te zeuren over Jordy, let op jezelf en je eigen streken. Zo jammer dat Mattie met haar meepraat. Valt me van hem tegen. Het is toch je maatje, die zijn BB heeft gemaakt, zegt hij steeds. Waar ben je nu dan? Meelullen met Sharice
Dit blijft niet bij 1 dag, geloof me.. De controle is weg, hij moet vrijdag weer naar huis etc…quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is een off Day vandaag bij hem dat kan toch.
Daarom ook zo jammer dat hij niet met hem gaat praten, maar met Sharice mee lult. Dat vind ik heel jammer en siert hem nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja doet hij al paar dagen. Jammer want hij denkt dat het door spel komt maar is het dus niet.
Dat doet ie ook vast en zeker wel. Hij gaf ook al aan een beetje een baaldag te hebben. Hebben we allemaal wel eens en wie weet heb je wat minder geslapen dan is het nog erger. Nu staan er alleen camera’s op, wij kunnen dat altijd lekker anoniem doenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja kan, je kan er ook nog wat leuks van maken de laatste dagen..
Vooral als het je ook lukt om er nog een traan uit te persenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
En.
Als je apart van de groep gaat, weet je zeker dat je op de streams bent te zien
Ik had gisteravond nog heel lang de stream aanstaan, terwijl ik aan het werk was. Zag hem heel lang woelen en draaien in bed, duurde lang voor hij in slaap viel. Slaaptekort kan er idd ook deels mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat doet ie ook vast en zeker wel. Hij gaf ook al aan een beetje een baaldag te hebben. Hebben we allemaal wel eens en wie weet heb je wat minder geslapen dan is het nog erger. Nu staan er alleen camera’s op, wij kunnen dat altijd lekker anoniem doenEmoties hebben niet altijd een uitknop natuurlijk en in dat huis heb je zoveel emoties sowieso. Doet echt wel wat met je dit hele avontuur.
Ja dan zit er om te beginnen al iets totaal verkeerd in je bovenkamerquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het feit dat het je droom is om mee te doen aan BB is ergens al eenvalse start lijkt me
Zodra Sharice een vriendje of vriendinnetje heeft begint het bitchenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja doet hij al paar dagen. Jammer want hij denkt dat het door spel komt maar is het dus niet.
Zou op Twitch gaan streamen als ik Jordy was, IRL of zo.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:51 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten voor hem allemaal camera's in zijn huis plaatsen om de overgang wat te verzachten.
Een tentje opzetten bij een flitspaal.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou op Twitch gaan streamen als ik Jordy was, IRL of zo.
Het werkt blijkbaar wel. Mensen trappen er met boter en suiker in.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:52 schreef Hznootje het volgende:
Dit vind ik nou overacting..Hj moet persen om er een traan uit te krijgen..Hup schop onder je hol en gaan!
quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een tentje opzetten bij een flitspaal.
Ah ja precies, dat kan zeker. Slaapgebrek maakt de meeste mensen vaak wat ‘labieler’. En als je daar dus bij denkt wat er allemaal bij komt kijken, tja, helemaal prima toch. Emoties mogen er zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had gisteravond nog heel lang de stream aanstaan, terwijl ik aan het werk was. Zag hem heel lang woelen en draaien in bed, duurde lang voor hij in slaap viel. Slaaptekort kan er idd ook deels mee te maken hebben
Slaapgebrek! In het BB huis liggen de godganse dag plat op hun rug.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah ja precies, dat kan zeker. Slaapgebrek maakt de meeste mensen vaak wat ‘labieler’. En als je daar dus bij denkt wat er allemaal bij komt kijken, tja, helemaal prima toch. Emoties mogen er zijn.
Onzinquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:52 schreef Hznootje het volgende:
Dit vind ik nou overacting..Hj moet persen om er een traan uit te krijgen..Hup schop onder je hol en gaan!
Slapen is wat andersquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slaapgebrek! In het BB huis liggen de godganse dag plat op hun rug.
De enige die nog weinig emotie heeft getoond is Jolien. Sharice lag van de week ook op bed met betraande ogen naar de kaartjes te kijken. Mattie zit de laatste dagen veel alleen in de woonkamer, of op zijn rots, ook in gedachten.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah ja precies, dat kan zeker. Slaapgebrek maakt de meeste mensen vaak wat ‘labieler’. En als je daar dus bij denkt wat er allemaal bij komt kijken, tja, helemaal prima toch. Emoties mogen er zijn.
Dat is niet te ontkennen, en zo'n 80 dagen lang onafgebroken acteren moet in het Guinness book of world records.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Wel slim. Het gaat hem de overwinning bezorgen.
Ik zou hem donderdag naar huis stemmenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Wel slim. Het gaat hem de overwinning bezorgen.
Als ik een hele dag niets doe dan slaap ik ook slecht. Dat komt omdat je je niet moe maakt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Slapen is wat andersMaar goed, het heeft met veel meer factoren te maken. iig mijn bottom line is, niks mis met emoties en ik kan me het voorstellen
Nee, stem doet dit al sinds BB editie 2022.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:59 schreef C.A.I het volgende:
Stem BB is vermoedelijk AI gezien ze AI overal en elk tijdstip kunnen inspreken door een ieder net als de Aldi stem nu scheeld personeel en ideaal voor RL 🐣
Ik denk er iets anders over, je kunt veel hangen en liggen en toch ‘vermoeid’ zijn, lamlendig, hangerig, mentaal dus meer dan fysiek. Maar er zijn meer factoren die meespelen. Ik gaf enkel aan dat eventueel wat slaapgebrek mee kon spelen, niet dat dat hoefde of zo is, en niet als hoofdreden dat ik begrip kan opbrengen voor het geheelquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik een hele dag niets doe dan slaap ik ook slecht. Dat komt omdat je je niet moe maakt.
Alle katelhaters stemmen op Sharice, heel simpel. En de mensen die voor het kartel zijn, moeten kiezen uit de 3 kartelleden, dus verdeelde stemmenquote:
Ik denk Mattie de meeste. Geen idee natuurlijk, maar tochquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mocht Jolien gaan, dan is het afwachten naar wie haar stemmen gaan van het publiek.
Dus het kartel van haat van Jordy kan nu tegen hem werken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alle katelhaters stemmen op Sharice, heel simpel. En de mensen die voor het kartel zijn, moeten kiezen uit de 3 kartelleden, dus verdeelde stemmen
hoezo het voelt daar gezellig aan met zijn allen, terug naar huis ben je weer alleen en mis je de mensen weer om je heen gewoon de aanspraak en de gezelligheid van een groep, ik kan hem ook echt veel erg begrijpenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee? Hij wint wel, maar ze willen niet dat Jolien er bij staat anders zou dat het hele kartel zijn in de finale, minus Kiki.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus het kartel van haat van Jordy kan nu tegen hem werken.
wat zei hij dan ongeveer?quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is het helemaal niet. Hij heeft het allemaal besproken met jolien.
misschien zijn er gewoon wel heel veel mensen die helemaal niet gecharmeerd zijn van " het kartel "quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee? Hij wint wel, maar ze willen niet dat Jolien er bij staat anders zou dat het hele kartel zijn in de finale, minus Kiki.
Ergens vind ik het best ziek/triest als zo jong gastje drie jaar naar BB toewerkt en dan verdrietig is als het afelopen is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat hij er 3 jaar naar toe heeft gewerkt en dat er nu een einde aan komt aan zijn droom
zo jammer dit hequote:Op dinsdag 1 april 2025 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dan zit er om te beginnen al iets totaal verkeerd in je bovenkamer
Was ook zomaar een gedachte hier van iemand, dat hij er tegenop ziet om naar huis te gaan. Dat ging over naar dat hij het thuis niet naar zijn zin heeft en het in BB veel leuker heeft dan in zijn normale leven. En dat het dan toch wel triest met je gesteld is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Persoonlijke dingen, soms thuis eenzaam en nog meer dingen.
Toch wel anders had Jordy nooit zoveel stemmen gehad telkens. Dat jij het niets vind wil niet zeggen dat iemand anders dat ook vindt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:10 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien zijn er gewoon wel heel veel mensen die helemaal niet gecharmeerd zijn van " het kartel "
Ieder zijn mening toch op de bewoners dan wel te verstaan.quote:
is niet mogelijk en daarom gewoon BS hij is gewoon en ja dat is geen acterenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is niet te ontkennen, en zo'n 80 dagen lang onafgebroken acteren moet in het Guinness book of world records.
En omdat jij dat iets vindt wil niet zeggen dat Verida het niets mag vinden?quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch wel anders had Jordy nooit zoveel stemmen gehad telkens. Dat jij het niets vind wil niet zeggen dat iemand anders dat ook vindt.
dat Jolien er uit gaat?quote:
Zeg ik dat?!quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En omdat jij dat iets vindt wil niet zeggen dat Verida het niets mag vinden?
Hij zei wel dat de cirkel rond is en ja als iemand dat nou heel leuk vindquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens vind ik het best ziek/triest als zo jong gastje drie jaar naar BB toewerkt en dan verdrietig is als het afelopen is.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Persoonlijke dingen, soms thuis eenzaam en nog meer dingen.
ja is ook niet zo leuk natuurlijk allemaalquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat hij er 3 jaar naar toe heeft gewerkt en dat er nu een einde aan komt aan zijn droom
Dat is toch raar.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:21 schreef humpty het volgende:
Maar daarom kun je het nog wel jammer vinden dat dit grote avontuur bijna voorbij is.
Ja en dan nog niet jezelf zijn maar een act opvoeren ook nogquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens vind ik het best ziek/triest als zo jong gastje drie jaar naar BB toewerkt en dan verdrietig is als het afelopen is.
Volgens mij zit er iets niet echt goed in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:23 schreef humpty het volgende:
[..]
Heel raar dan is er iets niet goed hoor![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:24 schreef Folies het volgende:
[..]
Volgens mij zit er iets niet echt goed in zijn hoofd.
Dat is de perfecte naam voor dat groepjequote:Op dinsdag 1 april 2025 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus het kartel van haat van Jordy kan nu tegen hem werken.
Hetzelfde zien, en toch een andere kijk hebben.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
Mensen die BB streams kijken en daar over COS'n die zijn pas raar![]()
Als hij eenzaam is en dan 3 maanden gaat leven met zoveel mensen om je heen en je vermaakt je opper best dan kan het toch logisch zijn dat hij verdrietig is dat het dan gaat stoppenquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het was 'zijn grootste droom'. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ben ik het echt helemaal met je eens echt waar dotteke maar je hoeft niet steeds iemand echt met de grond gelijk te maken of in te borenquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder zijn mening toch op de bewoners dan wel te verstaan.
Waarom? Dat kan toch. Het kan toch ook iemands 'grootste droom' zijn om een zang talentshow te winnen? Met je ziek in je hoofd....quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het was 'zijn grootste droom'. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.
ik zou hem oplaten nemen *sarcastische modus*quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:24 schreef Folies het volgende:
[..]
Volgens mij zit er iets niet echt goed in zijn hoofd.
quote:
uh hahaha ik begrijp je even nietquote:
eerste is ook sarcastischquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
uh hahaha ik begrijp je even niet
Zou hem daar opsluiten, voor iedere cosser een win-win situatie.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zou hem oplaten nemen *sarcastische modus*
Dit is COU en niet COSquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
Mensen die BB streams kijken en daar over COS'n die zijn pas raar![]()
Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:35 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze vermoeden dat er nog iets komt straks. Er was een vroege batterijen wissel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |