Niet van vorig jaar. Tis al een paar jaar de zelfde. Deze man heeft het 1 seizoen gedaan. Het eerste seizoen na terug komst van BB na lange tijd.quote:
Nee denk het ook niet, vindt hem juist moeilijk praten.....quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Arno. Die klinkt niet echt hetzelfde volgens mij
Bekijk deze YouTube-video
BB terugpakken, haaaaaha veel plezier met je elektriciteit-rekening.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:14 schreef mazaru het volgende:
Het zal daar warm zijn dat de koelkast wagenwijd open moet blijven staan
[ afbeelding ]
quote:
En.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:43 schreef Hznootje het volgende:
Hebben idee dat Jordy er behoorlijk tegenop ziet om weer naar huis te gaan.. Niet echt gezond
Als je het beter hebt als je opgesloten in een BB huis zit dan wanneer je thuis bent, dan zit er iets niet goed met je.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:43 schreef Hznootje het volgende:
Heb het idee dat Jordy er behoorlijk tegenop ziet om weer naar huis te gaan.. Niet echt gezond
Het feit dat het je droom is om mee te doen aan BB is ergens al eenvalse start lijkt mequote:Op dinsdag 1 april 2025 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het beter hebt als je opgesloten in een BB huis zit dan wanneer je thuis bent, dan zit er iets niet goed met je.
Misschien is hij thuis wat eenzaam.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het beter hebt als je opgesloten in een BB huis zit dan wanneer je thuis bent, dan zit er iets niet goed met je.
Dat is het helemaal niet. Hij heeft het allemaal besproken met jolien.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mwoa ik snap het wel. Zoiets tofs wat je maar 1 keer meemaakt komt ten einde. Hij houdt ervan. Ik weet nog in seizoen 2021 hoe er meerderen echt niet naar huis wilden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:43 schreef Hznootje het volgende:
Heb het idee dat Jordy er behoorlijk tegenop ziet om weer naar huis te gaan.. Niet echt gezond
Ik zat het net te denken, helemaal na wat hij van de week zei. Dat hij zich daar helemaal op zijn plaats voelde.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:43 schreef Hznootje het volgende:
Ja kan, je kan er ook nog wat leuks van maken de laatste dagen..quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mwoa ik snap het wel. Zoiets tofs wat je maar 1 keer meemaakt komt ten einde. Hij houdt ervan. Ik weet nog in seizoen 2021 hoe er meerderen echt niet naar huis wilden. Had denk ik weinig te maken met het leven buiten want tuurlijk keken ze daar ook naar uit, maar ze hadden het zó fijn dat het balen is dat het voor eeuwig stopt daarna. Er is geen ‘volgend jaar weer’ dus in feite ben je soort van aan het ‘rouwen’ om iets wat dierbaar voor je was denk ik.
Is een off Day vandaag bij hem dat kan toch.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja kan, je kan er ook nog wat leuks van maken de laatste dagen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |