Dat was pas leuk geweestquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:44 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop eigenlijk gewoon op niks.
Nu een uur wachten en dat te horen krijgen: weten jullie welke datum het is?![]()
Ik denk dat het een hele mooie prijs is voor daar....gewoon wanneer je wilt....je hoeft niet te wachten je kan zelfs midden in de nacht als je wilt.....quote:
Zo dat idiote dat ze een hele week hetzelfde moesten eten.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:49 schreef Lrod01 het volgende:
Werd ook eens tijd dat onbeperkte warme water. Sowieso onzin dat dat niet gewoon altijd zo is.
Dat had nog een mooiere prijs geweest....Laatste dagen van thuis bezorgd.......quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo dat idiote dat ze een hele week hetzelfde moesten eten.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik post normaal nooit op die pagina van BB op FB. Maar van de week postte ik er per ongeluk iets als reactie op een post. Het was echt niet sensationeel. Gewoon iets over de streams. Ik heb nog nooit zoveel haat gezien als wat er toen gepost werd. Die mensen daar zijn compleet de weg kwijt in hun diepe haat naar alles wat niet proJordy is. Ik werd echt letterlijk naar de krochten van de hel gewenst door een aantal
ik ben dan denk ik de enige die juist dat beperkte douchen een geweldige zet vond van BBquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:49 schreef Lrod01 het volgende:
Werd ook eens tijd dat onbeperkte warme water. Sowieso onzin dat dat niet gewoon altijd zo is.
Ik sta dus ook niet aan een kant. Ik vind het kartel gewoon wat minder leuk, vooral Jordy. Maar ook vaak genoeg gezegd dat ie prima is en ik ook om hem heb kunnen lachen. Jolien vind ik okee maar een beetje slappe hap en onbetrouwbaar en aandachtverslaafd. Mattie is hartstikke okee.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het andersom net zo en net zo fanatiek
tis omdat je zelf aan een bepaalde kant staat dat het voelt of een ander het erger of harder doet
ik ben niet voor het kartel
en was ook niet voor een andere kant
de enige waar ik voor was
was team Poema
Onbeperkt warm water was de verrassing.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:02 schreef C.A.I het volgende:
Ik denk dat de verassing een BBQ zal zijn alleen met wie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |