jolien heeft ze allemaal ZEKER onderzocht zegt ze zojuistquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja ik weet het 100% het zit echt in de Ballonnen![]()
![]()
![]()
durf er geld op in te zetten haha
Ik hoop dat nuquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:38 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zeg het jullie
![]()
![]()
![]()
het zit in de BALLONNEN was vorig jaar toch ook met iets![]()
![]()
ALLEMAAL??quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:49 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
jolien heeft ze allemaal ZEKER onderzocht zegt ze zojuist
als blijkt…![]()
ja even snel er tussen gekeken, ze moeten stuk!quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:49 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
jolien heeft ze allemaal ZEKER onderzocht zegt ze zojuist
als blijkt…![]()
ja en het was vorig jaar opdracht in de gameroom hequote:Op dinsdag 1 april 2025 16:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik hoop dat nuzou idd een goede zijn
ja denk dat ze 1 keer heen en weer heeft geschud in de hoop dat er een biljet oid in zit xDquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja even snel er tussen gekeken, ze moeten stuk!
ja maar schiet niet op he als ze er in zittenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:51 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja denk dat ze 1 keer heen en weer heeft geschud in de hoop dat er een biljet oid in zit xD
HAHA TOCHquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar schiet niet op he als ze er in zitten
dit blijft grappig, elke keer weerquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |