Oh dat kan ook😂quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:26 schreef zodeju het volgende:
Wasmachine mischien..........omdat brandschoon....
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:26 schreef zodeju het volgende:
Wasmachine mischien..........omdat brandschoon....
Jaaaa!!quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:27 schreef latevogel het volgende:
Openhaard/vuurkorf misschien
Brandschoon
Als iemand in de buurt van de plek kom word er wel geswitcht van camera.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:30 schreef Linnied het volgende:
Stream 1 volgt alleen maar mattheus.
Volgt stream 2 ook maar 1 persoon?
Want dan is het waarschijnlijk een 1 april grap. Want anders hebben ze nooit op beeld staan dat iemand anders het vindt.
Of denk ik nu krom
brandschoon kan ook slaan op dat er NIETS te vinden isquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:27 schreef latevogel het volgende:
Openhaard/vuurkorf misschien
Brandschoon
Daar is sharice aan het zoeken op 1 nu Jolien en Mattquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:30 schreef Linnied het volgende:
Want dan is het waarschijnlijk een 1 april grap. Want anders hebben ze nooit op beeld staan dat iemand anders het vindt.
Of denk ik nu krom
Voor de uitzending kunnen ze het beeld van alle camera’s achterhalen lijkt me, denk dat daar het hoofddoel ligt. Misschien volgen ze ze wel alle 4 actief, maar je kunt ze niet alle 4 afzonderlijk op de streams laten zien.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:30 schreef Linnied het volgende:
Of denk ik nu krom
Ja Mattheus zag ik dat doen iig.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben ze die vachten al van de stoelen gehad
Jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:35 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
hebben ze uberhaupt wel door dat het vandaag 1 april is of?
denk het niet had van Jordy ook wel grappen verwacht andersquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:35 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
hebben ze uberhaupt wel door dat het vandaag 1 april is of?
Vanmorgen benoemde sharice het alquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk het niet had van Jordy ook wel grappen verwacht anders
vooral dat jordy nu al wel had geroepen “tis vast een grap” na deze vroegtijdige frustratiequote:Op dinsdag 1 april 2025 16:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk het niet had van Jordy ook wel grappen verwacht anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |