Maar ze hoort er niet bij. Dat maakt nog meer alleen. Ze wordt getolereerd en ze doen sociaal tegen haar voor het merendeel. Maar Sharice is ook niet gek. Die voelt heus wel dat ze met zijn drieën over willen blijven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was niet veel alleen hoor, op de momenten dat ik keek zat ze gewoon bij de groep. Of was ze met een van de groep
Ik hoorde Jordy zeggen dat hij denkt als er morgen iemand vertrekt dat de finale dan vrijdag is en als er iemand donderdag vertrekt dan is de finale zaterdag.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:45 schreef Poesjuh het volgende:
Ze weten al dat de finale vrijdag is. Heeft BB dat verteld?
Ze weten niet wanneer eerst de 4e moet gaan, ze denken morgen volgens mij, maar gisterenavond dachten ze vandaag en genoten daarom extra en ging sharice vroeg slapen, die trekt die stress slecht volgens mij. Zou ik ook hebben denk ik
En ze is ook nog eens een volwassen vrouwquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was niet veel alleen hoor, op de momenten dat ik keek zat ze gewoon bij de groep. Of was ze met een van de groep
Ahh oké,quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde Jordy zeggen dat hij denkt als er morgen iemand vertrekt dat de finale dan vrijdag is en als er iemand donderdag vertrekt dan is de finale zaterdag.
Hij denkt dat omdat er een aflevering tussen moet zitten.
Fijn deze nuancequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:53 schreef Willewa het volgende:
Ik maak me helemaal niet druk om Sharice hoor. Die voelt zich echt niet slecht daar. En tuurlijk willen die 3 met elkaar naar de finale, das geen geheim en ook niet tégen haar. Dat weet zij ook wel.
Ik ben ook niet bang dat ze het niet redt. Dat ze haar mannetje staat heeft ze al een paar keer laten zien. Maar het zal best wel eenzaam zijn zonder een echt maatje die laatste dagen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:53 schreef Willewa het volgende:
Ik maak me helemaal niet druk om Sharice hoor. Die voelt zich echt niet slecht daar. En tuurlijk willen die 3 met elkaar naar de finale, das geen geheim en ook niet tégen haar. Dat weet zij ook wel.
Ik ben ook fanquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:55 schreef Willewa het volgende:
Sharice is soms zo grappig. Wel een meme queentje hoor.
Joah kan. Maar ze kan prima met hun. Eenzaamheid is een groot woord in deze denk ik. Ze zit nog 4 dagen in een huis met mensen waarmee ze prima kan imo.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang dat ze het niet redt. Dat ze haar mannetje staat heeft ze al een paar keer laten zien. Maar het zal best wel eenzaam zijn zonder een echt maatje die laatste dagen.
Ik denkquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:54 schreef Poesjuh het volgende:
Het zal tussen Jordy en Sharice gaan de finale denk ik. De uitzendingen tonen ook meeste empathie beelden over die 2. En over mattie en jolien alleen geplak dus dan weet je het wel.
Al heeft jolien een achterban met geld die de fans omkopen met sjieke horloges dus wie weet
Ik hoopquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk
1. Jordy
2. Mattheus (omdat ik verwacht dat de Jolien stemmers op hem kunnen gaan)
3. Sharice
4. Jolien.
Ik hoop wat anders dus laat me graag verrassen
Ik zit vrijwel hetzelfde hoewel ik het Sharice dan toch meer gun op 1 of andere manier. Terwijl ik Mattie ook erg mag. Gun het hen alle 2 , maar toch Sharicequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop
Matti
Sharice
Jordy
Jolien
Ik hoop:quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop
Matti
Sharice
Jordy
Jolien
Ja precies en als die 3 over na bb of finale bb hebben dan hebben ze het altijd over wij het kartel gaan samen (tattoo /camperreis stappen ect.) terwijl Charise er bij zit.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:39 schreef mazaru het volgende:
Groep? Wat voor groep? Het is 3 en 1
[ afbeelding ]
Zou dat helpen?quote:
Hij heeft dan ook topprestaties moeten leveren daarquote:
Gevangenen hebben dat ook wanneer ze snel vrijkomen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:17 schreef Ynti het volgende:
Ik snap Jordy wel.
Het is een soort melancholie? is dat het juiste woord?
Dat bedoel ik. Het is heel subtiel, maar voor Sharice echt wel voelbaarquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:16 schreef Rhosyn het volgende:
En nu gaan ze met z"n drieen weer buiten zitten.
Mattheus loopt voorbij en zegt tegen Charice: ga je niet mee buiten zitten?
Jaaaaa natuurkijk Charice blijft aan de gang...steeds die drie achterna lopen.
Ze kunnen ook gewoon bij haar gaan zitten.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gevangenen hebben dat ook wanneer ze snel vrijkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |