Van jou had ik ook niet anders verwachtquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van jou had ik ook niet anders verwacht
Nou komen ze toch wel onderhand achter jou aan?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:18 schreef Barbusse het volgende:
VroegahToen ik nog achter de vrouwen aanging
Good times![]()
Deze ouwe bok zit alleen al bijna 10 jaar in een 'relaatsjie', dus helaasquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou komen ze toch wel onderhand achter jou aan?
Gelukkig. Dacht dat je niet goed gerijpt wasquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze ouwe bok zit alleen al bijna 10 jaar in een 'relaatsjie', dus helaas
Volgens een oude vriendin van me die momenteel op bezoek is, "I have aged like fine wine". Ze is Francaise, dus ik ga ervan uit dat ze het een en ander weet van wijn.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig. Dacht dat je niet goed gerijpt was
Hij loopt niet zo hard meer op z'n oude dag dus nu vangen ze hem ook nog.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou komen ze toch wel onderhand achter jou aan?
Azijn dus?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens een oude vriendin van me die momenteel op bezoek is, "I have aged like fine wine". Ze is Francaise, dus ik ga ervan uit dat ze het een en ander weet van wijn.
Ergo; ik geloof er dus niks van
Bruhquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij loopt niet zo hard meer op z'n oude dag dus nu vangen ze hem ook nog.
Bruhquote:
Ik gebruik hem al bijna 20 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had wel minstens het dubbele verwacht.
Gelukkig ben je wel een redelijke oldbie.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:18 schreef DrMarten het volgende:
Qua postaantal ben wel de echte n00b hier volgens mij
Twintig jaar geledenquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gebruik hem al bijna 20 jaar niet meer.
En alles wegkaapte voor onze neus.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:18 schreef Barbusse het volgende:
VroegahToen ik nog achter de vrouwen aanging
Good times![]()
Sorry manquote:
En dan Samzz nog laten gaan ook. Nu ben ik dubbel boos.quote:
ZIEDENDquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:21 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan Samzz nog laten gaan ook. Nu ben ik dubbel boos.
Woest gewoon.![]()
VIESMAD.quote:
Ik weet nog wel dat ik een keer bij jou bier heb gedronken op Twekkelerveld. Grijze oudheid was datquote:
Ik ben alweer bijna 20 jaar weg uit Enschede. Man wat gaat de tijd soms snel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik een keer bij jou bier heb gedronken op Twekkelerveld. Grijze oudheid was dat
quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben alweer bijna 20 jaar weg uit Enschede. Man wat gaat de tijd soms snel.
Niet heel verrassendquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:20 schreef aeque het volgende:
Ik heb in Enschede alleen stiekem gegluurd naar @:thegirlnextdoor
Nou ja zeg, zo'n vieze gluurder ben ik ook weer niet.quote:
Uh huhquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja zeg, zo'n vieze gluurder ben ik ook weer niet.
We kwamen er langs en ze was aan het werk, maar was iets te ongemakkelijk om binnen te lopen zo van hoi we zijn die en die van fok.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:20 schreef aeque het volgende:
Ya sneaky bastard.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:20 schreef aeque het volgende:
In de bosjes. Met een vogelgids bij de hand. Precies zoals Q. het deed met CL in de goede oude tijdquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uh huh
Met de telelens om je nek zeker
Doet ie nog steeds. En CL ook bij Q.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de bosjes. Met een vogelgids bij de hand. Precies zoals Q. het deed met CL in de goede oude tijd
Zouden ze beiden ook passende camo hebben denk je? Zodat ze niet gezien worden in de Rhodondendrons?quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet ie nog steeds. En CL ook bij Q.
Hebben ze dan een schema of iets? Anders liggen ze bij de ander in de bosjes naar een leeg huis te starenquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet ie nog steeds. En CL ook bij Q.
Zo'n Predator-cloak.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zouden ze beiden ook passende camo hebben denk je? Zodat ze niet gezien worden in de Rhodondendrons?
Die kennen elkaars agenda beter dan de politiek haar ministers.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hebben ze dan een schema of iets? Anders liggen ze bij de ander in de bosjes naar een leeg huis te staren
Plakje natte cake en slappe lauwe koffie erbij terwijl we in een kringetje zittenquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:20 schreef Nouk84 het volgende:
Wat leuk dat jullie oude herinneringen ophalen
Mogen we de cake zelf versieren met slagroom en sprinkles?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Plakje natte cake en slappe lauwe koffie erbij terwijl we in een kringetje zitten
Ooh ineens zit ik op een begrafenisquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Plakje natte cake en slappe lauwe koffie erbij terwijl we in een kringetje zitten
Dan is de kleffe cake wel op z’n plekquote:
Even Boudewijn de Groot opzetten, moment.quote:
Jij wel hoor. Doe eens gek en prik er een tandenstokertje met Nederlands vlaggetje in! So. Much. Fun!quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen we de cake zelf versieren met slagroom en sprinkles?
Ik doe het hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wel hoor. Doe eens gek en prik er een tandenstokertje met Nederlands vlaggetje erin! So. Much. Fun!
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uh huh
Met de telelens om je nek zeker
Aha. Bietje double dipping, ey?quote:Op woensdag 2 april 2025 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had toen al net geneukt dus was alleen maar om DE enige echte TGND in levende lijven te zien.
Verspilling van den paars gepunte lans, godnondejuquote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verspilling van den paars gepunte lans, godnondeju
Alsof ik kans had gemaakt bij TGND, laten we wel realistisch blijven.quote:Op woensdag 2 april 2025 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verspilling van den paars gepunte lans, godnondeju
Als je het niet probeert is er geen kansquote:Op woensdag 2 april 2025 07:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Alsof ik kans had gemaakt bij TGND, laten we wel realistisch blijven.
Aangezien ik mezelf ken kan ik van te voren al zeggen: nee, zou geen kans maken.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je het niet probeert is er geen kans
Jammer wel, dat je jezelf al afwijstquote:Op woensdag 2 april 2025 07:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Aangezien ik mezelf ken kan ik van te voren al zeggen: nee, zou geen kans maken.
Tijdsbesparing noem ik dat.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer wel, dat je jezelf al afwijst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2025 08:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]Dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Maantjequote:
Ja prima hoorquote:
fijnquote:Op woensdag 2 april 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja prima hoorEn met jou?
Goed te horenquote:
Jijquote:
CotSquote:
Ze noemt me liefquote:
Dan kent ze je niet goed genoeg.quote:
quote:
Jij bent ook altijd moe hequote:
Het leven is vermoeiend.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd moe he
Soms wel, soms wat minder.quote:
Nee, ik ben er altijd moe vanquote:Op donderdag 3 april 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd moe he
Doe er wat aan!quote:
Ik zit erover te denken om in een klein bergdorpje met max 500 inwoners een katten café te beginnen.quote:
Met meer katten dan inwoners wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om in een klein bergdorpje met max 500 inwoners een katten café te beginnen.
Dat is alleen maar beter.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met meer katten dan inwoners wel.
Ik zou het doen met konijnen.quote:
Ik ben allergisch voor konijnen. Tenzij in een stoofpotje van rode wijn.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het doen met konijnen.
Sneuquote:Op donderdag 3 april 2025 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor konijnen. Tenzij in een stoofpotje van rode wijn.
Knienen!quote:Op donderdag 3 april 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het doen met konijnen.
I knowquote:
quote:
quote:
Ik vind knijntjes echt heel toffe beestjes, maar ik kan niet bij ze in de buurt komenquote:
Foto's dan maarquote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind knijntjes echt heel toffe beestjes, maar ik kan niet bij ze in de buurt komen
quote:
Laatst nog gezien, topfilmquote:
CotSiequote:
Lekker slapen danquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stig
En ik ga denk ik nog eventjes twee uurtjes liggen. Ben zo moe...
Geef een onderwerp om het over te hebbenquote:
Poepseks?quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef een onderwerp om het over te hebben
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, ik ga wel verder met naaien
Ja nou, ik heb niks met dat onderwerp, maar als jij het er graag met anderen over wil hebben, I'm out of your wayquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef ik een onderwerp, is het ook niet goed.![]()
Ik ook niet gelukkig.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb niks met dat onderwerp, maar als jij het er graag met anderen over wil hebben, I'm out of your way
Dus het eerste waar je aan dacht was poepseksquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook niet gelukkig.
Het kwam omdat ik verder ook geen idee heb voor een onderwerp.
Nou ben ik ook niet de meest geschikte persoon om aan te vragen.
Ik ben een kleuter, wat had je anders verwacht.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus het eerste waar je aan dacht was poepseks
Geen poepseksquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben een kleuter, wat had je anders verwacht.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen poepseks![]()
Ik ga slapen, fijne avond
Want ze verkopen geen drank in Finland?quote:Op zondag 6 april 2025 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Vriendinlief is op industriele schaal drank aan het inslaan voor familie in Finland
Voor de prijs van een doos wijn hier heb je daar 1 glaasje johquote:
Of, en dit is natuurlijk een vrij ver gezocht idee, ze drinken simpelweg niet.quote:Op zondag 6 april 2025 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor de prijs van een doos wijn hier heb je daar 1 glaasje johEn ze heeft ook al die zooi gehaald die daar moeilijk te vinden is. Dus een lading port, muscatel, ginja, pastel de nata likeur, Licor Beirăo en vino verde. Volgens mij mag zoveel niet eens ingechecked worden, plus ze verkopen het ook in de tax free shop op het vliegveld
Je hebt het over Finland. FINLAND. Het land dat een woord heeft voor "dronken worden op de bank terwijl je alleen ondergoed draagt zonder enige intentie om de deur uit te gaan". Dat land. Die drinken niet, uhuquote:Op zondag 6 april 2025 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Of, en dit is natuurlijk een vrij ver gezocht idee, ze drinken simpelweg niet.
Daar hebben we hier ook een woord voor hoor: schultenbrau.quote:Op zondag 6 april 2025 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt het over Finland. FINLAND. Het land dat een woord heeft voor "dronken worden op de bank terwijl je alleen ondergoed draagt zonder enige intentie om de deur uit te gaan". Dat land. Die drinken niet, uhu
[ afbeelding ]
Of je stookt gewoon je eigen vodka in een schuurtje in je tuin, zoals een vader van een maat van me doetquote:Op zondag 6 april 2025 18:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar hebben we hier ook een woord voor hoor: schultenbrau.
*BOEM*quote:Op zondag 6 april 2025 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of je stookt gewoon je eigen vodka in een schuurtje in je tuin, zoals een vader van een maat van me doet
Er is nog niks boem gegaan voor zover ik weet. Behalve misschien z'n lever.quote:
Ergens op de wereld is het 4 uur.quote:
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 7 april 2025 08:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens op de wereld is het 4 uur.
Denken in mogelijkheden en drinken in moeilijkheden!quote:
Tegeltjes wijsheid.quote:Op maandag 7 april 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denken in mogelijkheden en drinken in moeilijkheden!
Dat gaat me te ver. Dan zou ik 24/7 aan de old fashioneds moeten zitten. Ik trek een grens bij 20/7. Ik moet immers ook slapen.quote:Op maandag 7 april 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denken in mogelijkheden en drinken in moeilijkheden!
De barre reis weer overleefd? Blij dat je eindelijk weer aan het werk mag?quote:
Ja gelukkig wel. Er gaat niets boven werken hoor.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De barre reis weer overleefd? Blij dat je eindelijk weer aan het werk mag?
Precies!quote:Op woensdag 16 april 2025 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Er gaat niets boven werken hoor.
Jezus, al dat geslaap en ge-eetquote:Op woensdag 16 april 2025 16:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Precies!
Ik zie er nu al tegenop dat ik vrijdag vrij ben. En dan maandag ook nog verplicht vrij![]()
En dan nog moeten reizen ook. Ga veel liever gewoon sloven voor de baas.
You sound like my grumpy uncle. Das ook een Tukker. Kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet nog een andere taal lullen ook. Echt geen zin in!
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You sound like my grumpy uncle. Das ook een Tukker. Kan geen toeval zijn.
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het weerbericht is ook kut!quote:Op woensdag 16 april 2025 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij lijkt ook best op je oom. Weet je dat?quote:Op woensdag 16 april 2025 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets met appel, vallen en boom?quote:Op woensdag 16 april 2025 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij lijkt ook best op je oom. Weet je dat?
Klinkt logisch. Barb kan zulke momenten van reflectie erg waarderen, vandaar dat ik het zei.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iets met appel, vallen en boom?
Ik ben ook een Tukker, maar heb me losgevochten van de negatieve mentaliteitquote:Op woensdag 16 april 2025 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Barb kan zulke momenten van reflectie erg waarderen, vandaar dat ik het zei.
You go girl 💪🏻quote:Op woensdag 16 april 2025 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ook een Tukker, maar heb me losgevochten van de negatieve mentaliteit
quote:Op woensdag 16 april 2025 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar niet op die grumpy Tukker.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er niet meer woon?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Zijn hometown staan ook in rechte verbinding met tukkerland
Omdat je wist dat de nieuwe n18 25 jaar na eerste plan eindelijk gelegd zou worden?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er niet meer woon?
Toen ik van Enschede naar Aalten moest vond ik het wel chill dat die A18 net gereed wasquote:Op woensdag 16 april 2025 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat je wist dat de nieuwe n18 25 jaar na eerste plan eindelijk gelegd zou worden?
Faxiequote:
Wat deed jij in Aalten?!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen ik van Enschede naar Aalten moest vond ik het wel chill dat die A18 net gereed was
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klaagpost: ik moest door wasdag een string aan en ok blijf het ondingen vinden. Einde bericht.
Vechten is voor plebejersquote:
Daarom stel ik het ook voor.quote:
Ik heb dan altijd zo'n onooglijke onderbroek aan met van die lange pijpjes die in je... nou ja je snapt me vast.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klaagpost: ik moest door wasdag een string aan en ok blijf het ondingen vinden. Einde bericht.
Ik ben geen plebejerquote:
Dan moet je met iemand anders gaan vechten, sorryquote:
JA! En die pijpjes geven nog meer vulling op plekken die je niet wilt. Daarom een string maar ik was zo blij dat de was weer klaar wasquote:Op woensdag 16 april 2025 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd zo'n onooglijke onderbroek aan met van die lange pijpjes die in je... nou ja je snapt me vast.
Niemand die het ziet en hopen dat ik niet in het ziekenhuis beland. Sowieso.
quote:Op donderdag 17 april 2025 02:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je met iemand anders gaan vechten, sorry
Een enorm paashaas beest op het mijne.quote:
Net goed. Kutk'nijnquote:Op donderdag 17 april 2025 09:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een enorm paashaas beest op het mijne.
Hoofd i er al af.
Haas!quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haas!
Al wilde ik ook eerst konijn typen.
Maar het is toch echt een paas HAAS.
Ik vind t ook meer een k'nijn.
Zo ga ik Stig opvoeden.quote:
Al heel lang niet meer gezien hierquote:
Sadquote:
Das een understatementquote:Op maandag 21 april 2025 17:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
SadLoopt hier sowieso geen storm meer he?
Ik kan je met haar in contact brengen als je wilquote:
Ja... als is er de laatste dagen wat meer leven jaquote:Op maandag 21 april 2025 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan je met haar in contact brengen als je wil
Maar het is behoorlijk dood hier, ja
Hoe is het met jou?quote:Op maandag 21 april 2025 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... als is er de laatste dagen wat meer leven ja
Met mij in theorie goed. Alleen twee ernstig zieken (in de zin van komt nooit meer goed) in mijn omgeving en dat is wel heftig. Alleen met mij als persoon prima.quote:
Ze noemde me mijnheerquote:
Je moeder en een vriendin toch? Ja, heftige periodequote:Op maandag 21 april 2025 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met mij in theorie goed. Alleen twee ernstig zieken (in de zin van komt nooit meer goed) in mijn omgeving en dat is wel heftig. Alleen met mij als persoon prima.
En met jou dan?
Ik heb haar nummer wel. Maar het ging om aanwezig op FOK!quote:Op maandag 21 april 2025 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan je met haar in contact brengen als je wil
Maar het is behoorlijk dood hier, ja
Ah nee, sterktequote:Op maandag 21 april 2025 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met mij in theorie goed. Alleen twee ernstig zieken (in de zin van komt nooit meer goed) in mijn omgeving en dat is wel heftig. Alleen met mij als persoon prima.
En met jou dan?
Ja klopt. En inderdaad en alles wat ik voel voelt verkeerd aan. Maar soit... het is niet andersquote:Op maandag 21 april 2025 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moeder en een vriendin toch? Ja, heftige periodeHrt rouwen is eigenlijk al begonnen. Fijn dat het verder prima gaat
![]()
Kan beter maar het is ook echt veel slechter geweest, dus in dat opzicht gaat het goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 21 april 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
Hier staat ook de dood op de loer. Vind het verschrikkelijk, zoveel onmacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
Hier staat ook de dood op de loer. Vind het verschrikkelijk, zoveel onmacht.Wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte MK
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Thanks lieverdquote:
You are most welcomequote:
Hoe is het met jou?quote:
Prima! Rustig de Paasdagen doorquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima! Rustig de Paasdagen doorZaterdag met de vriendin naar de autodealer geweest, ze had een occasion gezien en een proefrit gepland. Uiteindelijk niet wat ze zocht (Fiat Panda). Komend weekend een Hyundai i10
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe motor. Wordt dinsdag gebeld of er een mogelijkheid bestaat om te proefrijden, de motor is vrij exclusief (Suzuki Hayabusa).
En met jou, gezien de omstandigheden?
Altijd mijn droommotor geweestquote:Op maandag 21 april 2025 19:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Klinkt goed. Leuk!
Dan kan je weer even op pad.
Ja prima verder hoor.Kitten is uit logeren en ik heb vakantie. Kater moet wel werken, maar dat is niet zo erg. Hij kan ook wel wat vanuit huis doen
Oefquote:Op maandag 21 april 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd mijn droommotor geweestEn niet omdat het ooit de snelste motor ooit was (300+!), maar het heeft iets magisch dat apparaat
Staat gepland voor volgend jaar wel
Ah leuk, lekker rust in huize Kat
Ja, verhuizing achter de rug, dus moet nog even door gespaard wordenquote:Op maandag 21 april 2025 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OefDat is wel een snelle ja
![]()
Oh, dan pas
Zeker
herkenbaarquote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, verhuizing achter de rug, dus moet nog even door gespaard worden
Wel blij dat dat achter de rug is. Want al dat gedoe...quote:
Wij zitten stiekem nog wel te kijken naar wat anders.quote:Op maandag 21 april 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel blij dat dat achter de rug is. Want al dat gedoe...
quote:Op maandag 21 april 2025 19:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij zitten stiekem nog wel te kijken naar wat anders.
quote:
Misschien wel verstandigerquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien wel verstandiger
Wij gaan vooral zoveel mogelijk de maandlasten zien te verlagen. Dus meevallers steken we in het huis
Ah, okequote:Op maandag 21 april 2025 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer wel. Maar het ging om aanwezig op FOK!
Is ons al gelukt met een laag hypotheekbedrag. Dat is wat meer dan de helft van wat het huis kosttequote:
Verwarrende en pittige periodequote:Op maandag 21 april 2025 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt. En inderdaad en alles wat ik voel voelt verkeerd aan. Maar soit... het is niet anders
Beter is beter dan slechter, maar alsnog naar. Opzich goed geeft moed
Knuffel!
Dank je wel lief mensquote:Op maandag 21 april 2025 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verwarrende en pittige periodeOokal reageer ik niet je topic, ik lees er wel mee en vind dat je het echt bewonderenswaardig goed doet gezien de omstandigheden
Hou je taai, en mocht je behoefte hebben aan een goed gesprek mag je me altijd dm'en
ThanksKomt wel goed allemaal
![]()
Ook een hele dikke knuffel voor jou
Sowieso, onkruid vergaat niet enzoquote:Op maandag 21 april 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel lief mens
We komen er allebei wel
quote:Op maandag 21 april 2025 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso, onkruid vergaat niet enzo
FTFY.quote:Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo friet en soort van rundvlees kroketjes eten met truffelmayonaise
Minus de truffel lekkerquote:Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo patat en soort van rundvlees kroketjes eten met truffelmayonaise
Truffelmayo is best lekker.quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Minus de truffel lekker
Eetsmakelijk
Truffel vind ik echt niet lekkerquote:Op maandag 21 april 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Truffelmayo is best lekker.
* TheStigsDutchCousin truffelmayodate gaat plannen met CotSquote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Truffel vind ik echt niet lekker
Maar dat is meer voor jullie
Ja maar ja maar...quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin truffelmayodate gaat plannen met CotS
quote:
Oh, je wil dus niet op datequote:
quote:
Oh maar truffelquote:Op maandag 21 april 2025 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, je wil dus niet op date
[..]
Pak jij toch iets andersquote:
Ja maar jij zei:quote:Op maandag 21 april 2025 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pak jij toch iets anders
Dusssssquote:TheStigsDutchCousin truffelmayodate gaat plannen met CotS
Oh jaquote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin een andere date met CotS plant
quote:
Oh daarom ben ik er helaas nog.quote:Op maandag 21 april 2025 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso, onkruid vergaat niet enzo
Zie! ZIE!!quote:
Samzz!quote:
SC hequote:
Barbiequote:
En Qquote:
En een CLquote:
Ah kut.quote:Er is vanaf woensdag sprake van tot wel een halfuur vertraging bij de trein die van Amsterdam naar Londen rijdt. Met twee extra medewerkers zou het probleem kunnen worden opgelost, maar Faber zet die marechaussees liever in bij zinloze grenscontroles.
Het is geen Pokémonquote:
Zwab!quote:
Net was ie er nog!quote:
Nou...quote:
"A wild Samzz appeared!"quote:
Caught a wild Samzzquote:Op woensdag 23 april 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"A wild Samzz appeared!"
"Throw Barb-ball!"
"It's super-effective!"
Lvl 69?quote:
Op z'n minstquote:
Er komt weer een tripje naar Londen aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |