Wij zitten stiekem nog wel te kijken naar wat anders.quote:Op maandag 21 april 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel blij dat dat achter de rug is. Want al dat gedoe...
quote:Op maandag 21 april 2025 19:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij zitten stiekem nog wel te kijken naar wat anders.
quote:
Misschien wel verstandigerquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien wel verstandiger
Wij gaan vooral zoveel mogelijk de maandlasten zien te verlagen. Dus meevallers steken we in het huis
Ah, okequote:Op maandag 21 april 2025 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer wel. Maar het ging om aanwezig op FOK!
Is ons al gelukt met een laag hypotheekbedrag. Dat is wat meer dan de helft van wat het huis kosttequote:
Verwarrende en pittige periodequote:Op maandag 21 april 2025 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt. En inderdaad en alles wat ik voel voelt verkeerd aan. Maar soit... het is niet anders
Beter is beter dan slechter, maar alsnog naar. Opzich goed geeft moed
Knuffel!
Dank je wel lief mensquote:Op maandag 21 april 2025 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verwarrende en pittige periodeOokal reageer ik niet je topic, ik lees er wel mee en vind dat je het echt bewonderenswaardig goed doet gezien de omstandigheden
Hou je taai, en mocht je behoefte hebben aan een goed gesprek mag je me altijd dm'en
ThanksKomt wel goed allemaal
![]()
Ook een hele dikke knuffel voor jou
Sowieso, onkruid vergaat niet enzoquote:Op maandag 21 april 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel lief mens
We komen er allebei wel
quote:Op maandag 21 april 2025 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso, onkruid vergaat niet enzo
FTFY.quote:Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo friet en soort van rundvlees kroketjes eten met truffelmayonaise
Minus de truffel lekkerquote:Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo patat en soort van rundvlees kroketjes eten met truffelmayonaise
Truffelmayo is best lekker.quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Minus de truffel lekker
Eetsmakelijk
Truffel vind ik echt niet lekkerquote:Op maandag 21 april 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Truffelmayo is best lekker.
* TheStigsDutchCousin truffelmayodate gaat plannen met CotSquote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Truffel vind ik echt niet lekker
Maar dat is meer voor jullie
Ja maar ja maar...quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin truffelmayodate gaat plannen met CotS
quote:
Oh, je wil dus niet op datequote:
quote:
Oh maar truffelquote:Op maandag 21 april 2025 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, je wil dus niet op date
[..]
Pak jij toch iets andersquote:
Ja maar jij zei:quote:Op maandag 21 april 2025 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pak jij toch iets anders
Dusssssquote:TheStigsDutchCousin truffelmayodate gaat plannen met CotS
Oh jaquote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin een andere date met CotS plant
quote:
Oh daarom ben ik er helaas nog.quote:Op maandag 21 april 2025 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso, onkruid vergaat niet enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |