quote:Op donderdag 17 april 2025 02:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je met iemand anders gaan vechten, sorry
Een enorm paashaas beest op het mijne.quote:
Net goed. Kutk'nijnquote:Op donderdag 17 april 2025 09:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een enorm paashaas beest op het mijne.
Hoofd i er al af.
Haas!quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haas!
Al wilde ik ook eerst konijn typen.
Maar het is toch echt een paas HAAS.
Ik vind t ook meer een k'nijn.
Zo ga ik Stig opvoeden.quote:
Al heel lang niet meer gezien hierquote:
Sadquote:
Das een understatementquote:Op maandag 21 april 2025 17:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
SadLoopt hier sowieso geen storm meer he?
Ik kan je met haar in contact brengen als je wilquote:
Ja... als is er de laatste dagen wat meer leven jaquote:Op maandag 21 april 2025 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan je met haar in contact brengen als je wil
Maar het is behoorlijk dood hier, ja
Hoe is het met jou?quote:Op maandag 21 april 2025 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... als is er de laatste dagen wat meer leven ja
Met mij in theorie goed. Alleen twee ernstig zieken (in de zin van komt nooit meer goed) in mijn omgeving en dat is wel heftig. Alleen met mij als persoon prima.quote:
Ze noemde me mijnheerquote:
Je moeder en een vriendin toch? Ja, heftige periodequote:Op maandag 21 april 2025 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met mij in theorie goed. Alleen twee ernstig zieken (in de zin van komt nooit meer goed) in mijn omgeving en dat is wel heftig. Alleen met mij als persoon prima.
En met jou dan?
Ik heb haar nummer wel. Maar het ging om aanwezig op FOK!quote:Op maandag 21 april 2025 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan je met haar in contact brengen als je wil
Maar het is behoorlijk dood hier, ja
Ah nee, sterktequote:Op maandag 21 april 2025 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met mij in theorie goed. Alleen twee ernstig zieken (in de zin van komt nooit meer goed) in mijn omgeving en dat is wel heftig. Alleen met mij als persoon prima.
En met jou dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |