Omdat je wist dat de nieuwe n18 25 jaar na eerste plan eindelijk gelegd zou worden?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er niet meer woon?
Toen ik van Enschede naar Aalten moest vond ik het wel chill dat die A18 net gereed wasquote:Op woensdag 16 april 2025 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat je wist dat de nieuwe n18 25 jaar na eerste plan eindelijk gelegd zou worden?
Faxiequote:
Wat deed jij in Aalten?!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen ik van Enschede naar Aalten moest vond ik het wel chill dat die A18 net gereed was
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klaagpost: ik moest door wasdag een string aan en ok blijf het ondingen vinden. Einde bericht.
Vechten is voor plebejersquote:
Daarom stel ik het ook voor.quote:
Ik heb dan altijd zo'n onooglijke onderbroek aan met van die lange pijpjes die in je... nou ja je snapt me vast.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klaagpost: ik moest door wasdag een string aan en ok blijf het ondingen vinden. Einde bericht.
Ik ben geen plebejerquote:
Dan moet je met iemand anders gaan vechten, sorryquote:
JA! En die pijpjes geven nog meer vulling op plekken die je niet wilt. Daarom een string maar ik was zo blij dat de was weer klaar wasquote:Op woensdag 16 april 2025 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd zo'n onooglijke onderbroek aan met van die lange pijpjes die in je... nou ja je snapt me vast.
Niemand die het ziet en hopen dat ik niet in het ziekenhuis beland. Sowieso.
quote:Op donderdag 17 april 2025 02:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je met iemand anders gaan vechten, sorry
Een enorm paashaas beest op het mijne.quote:
Net goed. Kutk'nijnquote:Op donderdag 17 april 2025 09:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een enorm paashaas beest op het mijne.
Hoofd i er al af.
Haas!quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haas!
Al wilde ik ook eerst konijn typen.
Maar het is toch echt een paas HAAS.
Ik vind t ook meer een k'nijn.
| Forum Opties | |
|---|---|