Het leven is vermoeiend.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd moe he
Soms wel, soms wat minder.quote:
Nee, ik ben er altijd moe vanquote:Op donderdag 3 april 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd moe he
Doe er wat aan!quote:
Ik zit erover te denken om in een klein bergdorpje met max 500 inwoners een katten café te beginnen.quote:
Met meer katten dan inwoners wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om in een klein bergdorpje met max 500 inwoners een katten café te beginnen.
Dat is alleen maar beter.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met meer katten dan inwoners wel.
Ik zou het doen met konijnen.quote:
Ik ben allergisch voor konijnen. Tenzij in een stoofpotje van rode wijn.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het doen met konijnen.
Sneuquote:Op donderdag 3 april 2025 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor konijnen. Tenzij in een stoofpotje van rode wijn.
Knienen!quote:Op donderdag 3 april 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het doen met konijnen.
I knowquote:
quote:
quote:
Ik vind knijntjes echt heel toffe beestjes, maar ik kan niet bij ze in de buurt komenquote:
Foto's dan maarquote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind knijntjes echt heel toffe beestjes, maar ik kan niet bij ze in de buurt komen
quote:
Laatst nog gezien, topfilmquote:
CotSiequote:
Lekker slapen danquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stig
En ik ga denk ik nog eventjes twee uurtjes liggen. Ben zo moe...
Geef een onderwerp om het over te hebbenquote:
Poepseks?quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef een onderwerp om het over te hebben
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, ik ga wel verder met naaien
Ja nou, ik heb niks met dat onderwerp, maar als jij het er graag met anderen over wil hebben, I'm out of your wayquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef ik een onderwerp, is het ook niet goed.![]()
Ik ook niet gelukkig.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb niks met dat onderwerp, maar als jij het er graag met anderen over wil hebben, I'm out of your way
Dus het eerste waar je aan dacht was poepseksquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook niet gelukkig.
Het kwam omdat ik verder ook geen idee heb voor een onderwerp.
Nou ben ik ook niet de meest geschikte persoon om aan te vragen.
Ik ben een kleuter, wat had je anders verwacht.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus het eerste waar je aan dacht was poepseks
Geen poepseksquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben een kleuter, wat had je anders verwacht.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen poepseks![]()
Ik ga slapen, fijne avond
Want ze verkopen geen drank in Finland?quote:Op zondag 6 april 2025 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Vriendinlief is op industriele schaal drank aan het inslaan voor familie in Finland
Voor de prijs van een doos wijn hier heb je daar 1 glaasje johquote:
Of, en dit is natuurlijk een vrij ver gezocht idee, ze drinken simpelweg niet.quote:Op zondag 6 april 2025 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor de prijs van een doos wijn hier heb je daar 1 glaasje johEn ze heeft ook al die zooi gehaald die daar moeilijk te vinden is. Dus een lading port, muscatel, ginja, pastel de nata likeur, Licor Beirão en vino verde. Volgens mij mag zoveel niet eens ingechecked worden, plus ze verkopen het ook in de tax free shop op het vliegveld
Je hebt het over Finland. FINLAND. Het land dat een woord heeft voor "dronken worden op de bank terwijl je alleen ondergoed draagt zonder enige intentie om de deur uit te gaan". Dat land. Die drinken niet, uhuquote:Op zondag 6 april 2025 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Of, en dit is natuurlijk een vrij ver gezocht idee, ze drinken simpelweg niet.
Daar hebben we hier ook een woord voor hoor: schultenbrau.quote:Op zondag 6 april 2025 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt het over Finland. FINLAND. Het land dat een woord heeft voor "dronken worden op de bank terwijl je alleen ondergoed draagt zonder enige intentie om de deur uit te gaan". Dat land. Die drinken niet, uhu
[ afbeelding ]
Of je stookt gewoon je eigen vodka in een schuurtje in je tuin, zoals een vader van een maat van me doetquote:Op zondag 6 april 2025 18:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar hebben we hier ook een woord voor hoor: schultenbrau.
*BOEM*quote:Op zondag 6 april 2025 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of je stookt gewoon je eigen vodka in een schuurtje in je tuin, zoals een vader van een maat van me doet
Er is nog niks boem gegaan voor zover ik weet. Behalve misschien z'n lever.quote:
Ergens op de wereld is het 4 uur.quote:
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 7 april 2025 08:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens op de wereld is het 4 uur.
Denken in mogelijkheden en drinken in moeilijkheden!quote:
Tegeltjes wijsheid.quote:Op maandag 7 april 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denken in mogelijkheden en drinken in moeilijkheden!
Dat gaat me te ver. Dan zou ik 24/7 aan de old fashioneds moeten zitten. Ik trek een grens bij 20/7. Ik moet immers ook slapen.quote:Op maandag 7 april 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denken in mogelijkheden en drinken in moeilijkheden!
De barre reis weer overleefd? Blij dat je eindelijk weer aan het werk mag?quote:
Ja gelukkig wel. Er gaat niets boven werken hoor.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De barre reis weer overleefd? Blij dat je eindelijk weer aan het werk mag?
Precies!quote:Op woensdag 16 april 2025 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Er gaat niets boven werken hoor.
Jezus, al dat geslaap en ge-eetquote:Op woensdag 16 april 2025 16:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Precies!
Ik zie er nu al tegenop dat ik vrijdag vrij ben. En dan maandag ook nog verplicht vrij![]()
En dan nog moeten reizen ook. Ga veel liever gewoon sloven voor de baas.
You sound like my grumpy uncle. Das ook een Tukker. Kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet nog een andere taal lullen ook. Echt geen zin in!
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You sound like my grumpy uncle. Das ook een Tukker. Kan geen toeval zijn.
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het weerbericht is ook kut!quote:Op woensdag 16 april 2025 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij lijkt ook best op je oom. Weet je dat?quote:Op woensdag 16 april 2025 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets met appel, vallen en boom?quote:Op woensdag 16 april 2025 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij lijkt ook best op je oom. Weet je dat?
Klinkt logisch. Barb kan zulke momenten van reflectie erg waarderen, vandaar dat ik het zei.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iets met appel, vallen en boom?
Ik ben ook een Tukker, maar heb me losgevochten van de negatieve mentaliteitquote:Op woensdag 16 april 2025 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Barb kan zulke momenten van reflectie erg waarderen, vandaar dat ik het zei.
You go girl 💪🏻quote:Op woensdag 16 april 2025 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ook een Tukker, maar heb me losgevochten van de negatieve mentaliteit
quote:Op woensdag 16 april 2025 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar niet op die grumpy Tukker.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er niet meer woon?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Zijn hometown staan ook in rechte verbinding met tukkerland
Omdat je wist dat de nieuwe n18 25 jaar na eerste plan eindelijk gelegd zou worden?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er niet meer woon?
Toen ik van Enschede naar Aalten moest vond ik het wel chill dat die A18 net gereed wasquote:Op woensdag 16 april 2025 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat je wist dat de nieuwe n18 25 jaar na eerste plan eindelijk gelegd zou worden?
Faxiequote:
Wat deed jij in Aalten?!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen ik van Enschede naar Aalten moest vond ik het wel chill dat die A18 net gereed was
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klaagpost: ik moest door wasdag een string aan en ok blijf het ondingen vinden. Einde bericht.
Vechten is voor plebejersquote:
Daarom stel ik het ook voor.quote:
Ik heb dan altijd zo'n onooglijke onderbroek aan met van die lange pijpjes die in je... nou ja je snapt me vast.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klaagpost: ik moest door wasdag een string aan en ok blijf het ondingen vinden. Einde bericht.
Ik ben geen plebejerquote:
Dan moet je met iemand anders gaan vechten, sorryquote:
JA! En die pijpjes geven nog meer vulling op plekken die je niet wilt. Daarom een string maar ik was zo blij dat de was weer klaar wasquote:Op woensdag 16 april 2025 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd zo'n onooglijke onderbroek aan met van die lange pijpjes die in je... nou ja je snapt me vast.
Niemand die het ziet en hopen dat ik niet in het ziekenhuis beland. Sowieso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |