Het leven is vermoeiend.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd moe he
Soms wel, soms wat minder.quote:
Nee, ik ben er altijd moe vanquote:Op donderdag 3 april 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd moe he
Doe er wat aan!quote:
Ik zit erover te denken om in een klein bergdorpje met max 500 inwoners een katten café te beginnen.quote:
Met meer katten dan inwoners wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om in een klein bergdorpje met max 500 inwoners een katten café te beginnen.
Dat is alleen maar beter.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met meer katten dan inwoners wel.
Ik zou het doen met konijnen.quote:
Ik ben allergisch voor konijnen. Tenzij in een stoofpotje van rode wijn.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het doen met konijnen.
Sneuquote:Op donderdag 3 april 2025 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor konijnen. Tenzij in een stoofpotje van rode wijn.
Knienen!quote:Op donderdag 3 april 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het doen met konijnen.
I knowquote:
quote:
quote:
Ik vind knijntjes echt heel toffe beestjes, maar ik kan niet bij ze in de buurt komenquote:
Foto's dan maarquote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind knijntjes echt heel toffe beestjes, maar ik kan niet bij ze in de buurt komen
quote:
Laatst nog gezien, topfilmquote:
CotSiequote:
Lekker slapen danquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stig
En ik ga denk ik nog eventjes twee uurtjes liggen. Ben zo moe...
Geef een onderwerp om het over te hebbenquote:
Poepseks?quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef een onderwerp om het over te hebben
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, ik ga wel verder met naaien
Ja nou, ik heb niks met dat onderwerp, maar als jij het er graag met anderen over wil hebben, I'm out of your wayquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef ik een onderwerp, is het ook niet goed.![]()
Ik ook niet gelukkig.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb niks met dat onderwerp, maar als jij het er graag met anderen over wil hebben, I'm out of your way
Dus het eerste waar je aan dacht was poepseksquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook niet gelukkig.
Het kwam omdat ik verder ook geen idee heb voor een onderwerp.
Nou ben ik ook niet de meest geschikte persoon om aan te vragen.
Ik ben een kleuter, wat had je anders verwacht.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus het eerste waar je aan dacht was poepseks
Geen poepseksquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben een kleuter, wat had je anders verwacht.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen poepseks![]()
Ik ga slapen, fijne avond
Want ze verkopen geen drank in Finland?quote:Op zondag 6 april 2025 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Vriendinlief is op industriele schaal drank aan het inslaan voor familie in Finland
Voor de prijs van een doos wijn hier heb je daar 1 glaasje johquote:
Of, en dit is natuurlijk een vrij ver gezocht idee, ze drinken simpelweg niet.quote:Op zondag 6 april 2025 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor de prijs van een doos wijn hier heb je daar 1 glaasje johEn ze heeft ook al die zooi gehaald die daar moeilijk te vinden is. Dus een lading port, muscatel, ginja, pastel de nata likeur, Licor Beirão en vino verde. Volgens mij mag zoveel niet eens ingechecked worden, plus ze verkopen het ook in de tax free shop op het vliegveld
Je hebt het over Finland. FINLAND. Het land dat een woord heeft voor "dronken worden op de bank terwijl je alleen ondergoed draagt zonder enige intentie om de deur uit te gaan". Dat land. Die drinken niet, uhuquote:Op zondag 6 april 2025 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Of, en dit is natuurlijk een vrij ver gezocht idee, ze drinken simpelweg niet.
Daar hebben we hier ook een woord voor hoor: schultenbrau.quote:Op zondag 6 april 2025 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt het over Finland. FINLAND. Het land dat een woord heeft voor "dronken worden op de bank terwijl je alleen ondergoed draagt zonder enige intentie om de deur uit te gaan". Dat land. Die drinken niet, uhu
[ afbeelding ]
Of je stookt gewoon je eigen vodka in een schuurtje in je tuin, zoals een vader van een maat van me doetquote:Op zondag 6 april 2025 18:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar hebben we hier ook een woord voor hoor: schultenbrau.
*BOEM*quote:Op zondag 6 april 2025 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of je stookt gewoon je eigen vodka in een schuurtje in je tuin, zoals een vader van een maat van me doet
Er is nog niks boem gegaan voor zover ik weet. Behalve misschien z'n lever.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |