Ergens op de wereld is het 4 uur.quote:
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 7 april 2025 08:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens op de wereld is het 4 uur.
Denken in mogelijkheden en drinken in moeilijkheden!quote:
Tegeltjes wijsheid.quote:Op maandag 7 april 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denken in mogelijkheden en drinken in moeilijkheden!
Dat gaat me te ver. Dan zou ik 24/7 aan de old fashioneds moeten zitten. Ik trek een grens bij 20/7. Ik moet immers ook slapen.quote:Op maandag 7 april 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denken in mogelijkheden en drinken in moeilijkheden!
De barre reis weer overleefd? Blij dat je eindelijk weer aan het werk mag?quote:
Ja gelukkig wel. Er gaat niets boven werken hoor.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De barre reis weer overleefd? Blij dat je eindelijk weer aan het werk mag?
Precies!quote:Op woensdag 16 april 2025 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Er gaat niets boven werken hoor.
Jezus, al dat geslaap en ge-eetquote:Op woensdag 16 april 2025 16:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Precies!
Ik zie er nu al tegenop dat ik vrijdag vrij ben. En dan maandag ook nog verplicht vrij![]()
En dan nog moeten reizen ook. Ga veel liever gewoon sloven voor de baas.
You sound like my grumpy uncle. Das ook een Tukker. Kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet nog een andere taal lullen ook. Echt geen zin in!
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You sound like my grumpy uncle. Das ook een Tukker. Kan geen toeval zijn.
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het weerbericht is ook kut!quote:Op woensdag 16 april 2025 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij lijkt ook best op je oom. Weet je dat?quote:Op woensdag 16 april 2025 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets met appel, vallen en boom?quote:Op woensdag 16 april 2025 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij lijkt ook best op je oom. Weet je dat?
Klinkt logisch. Barb kan zulke momenten van reflectie erg waarderen, vandaar dat ik het zei.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iets met appel, vallen en boom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |