En wij met Coenradie de criminelen kniffelaar. Als je als minister van Justitie ervoor pleit om criminelen vrij te laten dan verdien je een motie van wantrouwen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:23 schreef Szura het volgende:
Ook Coenradie is klaar met Faber
https://www.ad.nl/politie(...)netsbeleid~a05e2a34/
Ze is geen minister van Justitie.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En wij met Coenradie de criminelen kniffelaar. Als je als minister van Justitie ervoor pleit om criminelen vrij te laten dan verdien je een motie van wantrouwen.
Ok staatsecretaris.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze is geen minister van Justitie.
Spreek voor jezelf kortzichtig figuur dat zich nooit ergens in verdieptquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En wij met Coenradie de criminelen kniffelaar. Als je als minister van Justitie ervoor pleit om criminelen vrij te laten dan verdien je een motie van wantrouwen.
Mooi, nu je eindelijk de feiten op een rijtje hebt kun je vast ook wel een alternatief bedenken die Coenradie zou kunnen uitspelen in dit euvel van genoodzaakte eerdere vrijlating.quote:
Volstrekt bizar inderdaad dat ik nu geen cent kwijt ben aan vuurwerk en er dan nu beslist wordt dat mijn portemonnee wel daarvoor getrokken moet worden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:02 schreef cherrycoke het volgende:
en een verbod en een tegemoetkoming uit de staatskas (die u en ik betaald) voor de vuurwerkbranche,
waar zijn we nou eigenlijk daadwerkelijk mee bezig?
Uiteraard betaal je nu ook gewoon voor de zorgkosten voor de vuurwerkslachtoffers en de opgeblazen verkeersborden, etc. Heb je daar wel toestemming voor gegeven?quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Volstrekt bizar inderdaad dat ik nu geen cent kwijt ben aan vuurwerk en er dan nu beslist wordt dat mijn portemonnee wel daarvoor getrokken moet worden.
Drugs legaliseren en alle capaciteit inzetten om criminelen vast te houden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooi, nu je eindelijk de feiten op een rijtje hebt kun je vast ook wel een alternatief bedenken die Coenradie zou kunnen uitspelen in dit euvel van genoodzaakte eerdere vrijlating.
Die uitzonderingen zijn niet zo heel spannend, die zingen ook al een poosje rond.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Met uitzonderingen dus. Wellicht handig om je daar in te verdiepen voordat je reageert.
Ik hield er rekening mee dat jij over informatie beschikte waar dat uit zou blijken, maar je liep weer eens onzin te verkondigen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Leuk zeg, beleid baseren op emotionele individuele jankverhalen van handhavers.
Gelukkig gaat het er niet van komen.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Drugs legaliseren en alle capaciteit inzetten om criminelen vast te houden.
Iedereen 24 uur op zijn cel laten zitten zodat er minder begeleiding nodig is.
Van mijn part zetten we het leger in om cellen te bewaken.
Hoe veel nachten in het jaar zijn er nog meer dat vrijwel iedere inwoner tot ver na middernacht wakker is, voor een goed deel op straat en voor een goed deel onder invloed van alcohol?quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:18 schreef Hanca het volgende:
En toch is 31 dec de gevaarlijkste dag op straat in het jaar voor hulpverleners.
Dat ja. Volgende week gaan we door voor de volgende ronde. Gaat Faber de jam verbieden in Ter Apel ofzo, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:00 schreef KaheemSaid het volgende:
Nou ja de PVV heeft weer alle aandacht, doel bereikt.
Als je op komt voor je personeel zoals zij voor haar gevangenispersoneel verdien je applaus.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Koningsnacht, bijvoorbeeld? Toch lang niet zo gevaarlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe veel nachten in het jaar zijn er nog meer dat vrijwel iedere inwoner tot ver na middernacht wakker is, voor een goed deel op straat en voor een goed deel onder invloed van alcohol?
Ik zeg niet dat vuurwerk geen invloed zou hebben, maar aan deze statistiek liggen echt veel meer variabelen ten grondslag dan dat vuurwerk alleen.
Oud en nieuw kost de samenleving miljarden per jaar en een goed deel daarvan is toe te schrijven aan vuurwerk (acute zorg, mensen met permanente schade, schade op straat). Dus geen cent kwijt klopt niet. Er gaat ook geen cent rechtstreeks van jouw portemonnee naar die schadeloosstelling.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Volstrekt bizar inderdaad dat ik nu geen cent kwijt ben aan vuurwerk en er dan nu beslist wordt dat mijn portemonnee wel daarvoor getrokken moet worden.
Als je je middelvinger opsteekt naar de samenleving verdien je een motie van wantrouwen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je op komt voor je personeel zoals zij voor haar gevangenispersoneel verdien je applaus.
Dat komt door de VVD: steeds roepen om strenger straffen (de straffen hier zijn al absurd streng), het aantal taakstraffen en enkelbanden verminderen en tegelijkertijd fors bezuinigen op het gevangeniswezen gaat niet zo goed samen. Allemaal VVD voorstellen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als je je middelvinger opsteekt naar de samenleving verdien je een motie van wantrouwen.
Het is toch een bananen republiek als je geen eens criminelen hun straf kan laten uitzitten.
mensen die slachtoffer zijn geworden van het kinderopvangschandaal hebben forse straf gekregen door het afpakken van hun kinderen zodat ze een baan konden zoeken om die "schuld" terug te betalenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als je je middelvinger opsteekt naar de samenleving verdien je een motie van wantrouwen.
Het is toch een bananen republiek als je geen eens criminelen hun straf kan laten uitzitten.
Dat is wel een beetje jouw specialiteit hè, onevenredige verbanden zoeken?quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mensen die slachtoffer zijn geworden van het kinderopvangschandaal hebben forse straf gekregen door het afpakken van hun kinderen zodat ze een baan konden zoeken om die "schuld" terug te betalen
onverwachte verbandenquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jouw specialiteit hè, onevenredige verbanden zoeken?
Omdat de VVD ondertussen weer lekker in de plus staat en ze waarschijnlijk denken met een groter CDA stabiel rechts conservatief beleid te kunnen voeren.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom zou de coalitie willen breken op migratie?
Niet zonder de VVD. Wel een beetje opletten hé.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf: zelfs als de VVD het voorstel wil afzwakken, dan krijgt zij daar de ruimte niet voor. Er is al een meerderheid voor een verbod op alle consumentenvuurwerk.
Zonder de VVD zou het 75 tegen 75 zijn. Moeilijk te zeggen hoe dat precies af zou lopen na meerdere stemmingen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niet zonder de VVD. Wel een beetje opletten hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |