SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik maakte donderdag? een grapje op niveau op werk.
Liepen 2 mannen op de gang zeiden: er moet minder geluld worden op werk. Ik zei: meer vrouwen aannemen. Man 1: nee dan wordt er juist meer geluld. Ik: nee meer gekut. Man 2: ohhhhh het kwartje valt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik had gisteren trouwens een Jehova getuige aan de deur, ik zei wil je koffie? Hij zegt ja graag. Zit ie bij me aan de keukentafel vraag ik hem wat wil je nou eigenlijk? Zegt ie.... Geen idee, ben nog nooit zo ver geweest.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik had gisteren trouwens een Jehova getuige aan de deur, ik zei wil je koffie? Hij zegt ja graag. Zit ie bij me aan de keukentafel vraag ik hem wat wil je nou eigenlijk? Zegt ie.... Geen idee, ben nog nooit zo ver geweest.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is wel echt fijn eten, ga je vaker doen erna.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoop het wel, staat al even op het lijstjeLach met een schone bips![]()
de agenda zit altijd redelijk snel volquote:Op zondag 30 maart 2025 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel echt fijn eten, ga je vaker doen erna.
en op de bonnefooi een tentje binnenlopen is ook heel vaak een no go want alles is altijd vol vol volHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mop van de Dagquote:Op zondag 30 maart 2025 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik had gisteren trouwens een Jehova getuige aan de deur, ik zei wil je koffie? Hij zegt ja graag. Zit ie bij me aan de keukentafel vraag ik hem wat wil je nou eigenlijk? Zegt ie.... Geen idee, ben nog nooit zo ver geweest.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je moet ook niet boeken bij Noord Koreaanse BBQ, dat is altijd vol want te weinig etenquote:Op zondag 30 maart 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de agenda zit altijd redelijk snel vol
en op de bonnefooi een tentje binnenlopen is ook heel vaak een no go want alles is altijd vol vol vol![]()
Maar ik vind van de Aziatische keuken het Vietnamees en Zuid Koreaans wel het lekkerst ook al woon ik in gedachten al in Thailand.Lach met een schone bips![]()
Ze komen hier echt zelden aan de deur tegenwoordig.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik had gisteren trouwens een Jehova getuige aan de deur, ik zei wil je koffie? Hij zegt ja graag. Zit ie bij me aan de keukentafel vraag ik hem wat wil je nou eigenlijk? Zegt ie.... Geen idee, ben nog nooit zo ver geweest.How can I make this topic about me?![]()
Oeh zo 1 had ik ook op een gegeven, om de twee weken stipt om negen uur stonden ze voor de deurquote:Op zondag 30 maart 2025 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik had gisteren trouwens een Jehova getuige aan de deur, ik zei wil je koffie? Hij zegt ja graag. Zit ie bij me aan de keukentafel vraag ik hem wat wil je nou eigenlijk? Zegt ie.... Geen idee, ben nog nooit zo ver geweest.
Koffie maken enzo dus ... sup?
Wij luisteren alleen maar
Ijshockey dus
Gegeven moment kwamen ze niet meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Morgenvroeg beginnen met sporten, dan appeltaart eten en dan misschien een ritje naar de IKEA.quote:How can I make this topic about me?![]()
Liep weer bijna uit mijn broek toen ik thuis kwam
Moet altijd keinodig als ik bijna thuis benUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:Paul heeft me een FP post gemaakt![]()
Voltooid leven nu![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Beste genot is schijten op je eigen potquote:Op zondag 30 maart 2025 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
Liep weer bijna uit mijn broek toen ik thuis kwam
Moet altijd keinodig als ik bijna thuis ben
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgenvroeg beginnen met sporten, dan appeltaart eten en dan misschien een ritje naar de IKEA.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oost westquote:Op zondag 30 maart 2025 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beste genot is schijten op je eigen pot
Thuis schijt je het bestUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg!!! even over mij nu he? IK HEB EEN FP POST NU JA!![]()
Nu wil je handtekening
How can I make this topic about me?![]()
Kan zo op een tegeltjequote:Op zondag 30 maart 2025 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oost west
Thuis schijt je het best
Waarover?quote:Op zondag 30 maart 2025 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg!!! even over mij nu he? IK HEB EEN FP POST NU JA!
Ik zet hem morgen op een tegeltje.. heb de site er voor niet op mijn mobielquote:
Wauw dat is coolquote:Op zondag 30 maart 2025 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg!!! even over mij nu he? IK HEB EEN FP POST NU JA!![]()
ik was ook zeer gelukkig in japanquote:Op zondag 30 maart 2025 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je moet ook niet boeken bij Noord Koreaanse BBQ, dat is altijd vol want te weinig eten![]()
Maar ik vind van de Aziatische keuken het Vietnamees en Zuid Koreaans wel het lekkerst ook al woon ik in gedachten al in Thailand.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
5 u wekkertje
Wil nog niet naar bed.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat een held ook he.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel dankzij @:Paul zonder hem was dit nooit mogelijk geweest.
er is gereageerdquote:Op zondag 30 maart 2025 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel dankzij @:Paul zonder hem was dit nooit mogelijk geweest.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
zou gewoon niet gaan slapen en de hele nacht bolkenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja zoiets. Ben nog niet zo lang thuis en moet echt even m’n hoofd leeg maken.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan ik beter tot dinsdag wachtenquote:Op zondag 30 maart 2025 20:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou gewoon niet gaan slapen en de hele nacht bolkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat kan her beste hier tijdens het bolkenquote:Op zondag 30 maart 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ben nog niet zo lang thuis en moet echt even m’n hoofd leeg maken.
zit ik moeilijk foto van hemarookworst te uploaden
is niet nodig natuurlijk want alle avatars staan al op fok-servers hiihihiWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ga je het ook in je kleinste kamertje ophangen?quote:Op zondag 30 maart 2025 20:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zet hem morgen op een tegeltje.. heb de site er voor niet op mijn mobielUw ADH vitamine Worst
Ja maar op woensdag ben ik vrij. Vandaarquote:Op zondag 30 maart 2025 20:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan her beste hier tijdens het bolken
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Op de spreuk van de dag ook al zie ik.
Nee ik wou het tegeltje hier dan posten..quote:Op zondag 30 maart 2025 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je het ook in je kleinste kamertje ophangen?
BolkislikeakissI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Deze spreuk verdiend wel meer goedkeuringen: Spreuk van de Dag door: hemarookworstLach met een schone bips![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
en mij taggen daarin is nuttig omdaaaaaaaaaaaaat?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
omdat je er ook beetje instaatquote:Op zondag 30 maart 2025 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
en mij taggen daarin is nuttig omdaaaaaaaaaaaaat?
Was een liefdevolle bolkquote:Op zondag 30 maart 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
dacht dat we vriendjes waren, mij keihard bolken
I'm surrounded by morons!
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Groot gelijk, kut tarantula|s hier altijd.![]()
![]()
Burning Page, deel 3 van de Invisible Library seriesquote:Trotste mama van Ambar
oh zegt me weinig, ff googlenquote:Op zondag 30 maart 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Burning Page, deel 3 van de Invisible Library seriesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dadelijk eten halen, ga ik voor de friet oorlog of de friet speciaal @spec en anderen?Lach met een schone bips![]()
oorlogquote:Op zondag 30 maart 2025 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dadelijk eten halen, ga ik voor de friet oorlog of de friet speciaal @:spec en anderen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En feeën, en vampiers, en weerwolven, en parallelle wereldenquote:Trotste mama van Ambar
Oorlogquote:Op zondag 30 maart 2025 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dadelijk eten halen, ga ik voor de friet oorlog of de friet speciaal @:spec en anderen?I'm surrounded by morons!
Nooit oorlogquote:Op zondag 30 maart 2025 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dadelijk eten halen, ga ik voor de friet oorlog of de friet speciaal @:spec en anderen?Trust nobody![]()
Shameless is leukquote:Op zondag 30 maart 2025 20:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kijk nu de Belgische mol
Maar verveel me toch![]()
![]()
Lekker lekkerquote:Op zondag 30 maart 2025 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dadelijk eten halen, ga ik voor de friet oorlog of de friet speciaal @:spec en anderen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
weet hier in U echt geen goede snackbar dichtbij huis
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier op 100m lopen is echt een top snackbar wel...quote:Op zondag 30 maart 2025 21:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
weet hier in U echt geen goede snackbar dichtbij huisLach met een schone bips![]()
hier nietquote:Op zondag 30 maart 2025 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier op 100m lopen is echt een top snackbar wel...
in de stad zit mannekepis, die zijn best okeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die had ik alquote:Op zondag 30 maart 2025 21:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en nu heb je een suikerbuikje?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja, volgende keer ook maar komen, voor de vrolijke verhalenquote:
dat si amy helemaal nietquote:Op zondag 30 maart 2025 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leugens! Je zat er gistermiddag nog zo bij
[ afbeelding ]
amy heeft krullenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En jouw slechte grapjes?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, volgende keer ook maar komen, voor de vrolijke verhalen![]()
![]()
Ik ook. Ben ik dan Amy?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat si amy helemaal niet
amy heeft krullen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Oh kut, verkeerde Amy dus.... ff verder zoeken in mijn database van foksters.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat si amy helemaal niet
amy heeft krullenLach met een schone bips![]()
Hadden we je maar nooit geleerd hoe je plaatjes moet postenquote:Op zondag 30 maart 2025 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leugens! Je zat er gistermiddag nog zo bij
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hadden we je maar nooit geleerd hoe je plaatjes moet posten
Lach met een schone bips![]()
Maar soms heb ik stijl haar en zie ik er acceptabel uitquote:Op zondag 30 maart 2025 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat si amy helemaal niet
amy heeft krullen
Jah, dan is er misschien iemand die er om lacht, zou wel eens leuk zijn voor de veranderingquote:
Jij trekt toch altijd volle zalen?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, dan is er misschien iemand die er om lacht, zou wel eens leuk zijn voor de verandering![]()
![]()
Maar hoe weet ik dan wanneer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Doet ze goed dan!quote:Op zondag 30 maart 2025 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast! ze heeft maar 2 handen.![]()
Wat kijk je nou boos joh.quote:
Hoeveel ongeboren kindjes sterven bij hele zalen trekken?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:16 schreef HappyCharly het volgende:
Elke dag worden in België 65.000 pasgeboren haantjes gedoodLach met een schone bips![]()
Godverquote:Op zondag 30 maart 2025 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoeveel ongeboren kindjes sterven bij hele zalen trekken?
Ik moest een beetje lachenquote:Op zondag 30 maart 2025 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoeveel ongeboren kindjes sterven bij hele zalen trekken?
Huh watquote:Op zondag 30 maart 2025 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoeveel ongeboren kindjes sterven bij hele zalen trekken?Trust nobody![]()
Ik hoorde dat Dr Who dinsdag van Prime verdwijnt
Dr Who??quote:Op zondag 30 maart 2025 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoorde dat Dr Who dinsdag van Prime verdwijnt![]()
kan donderdag nog een pitstop maken in limburg zie ik nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk nog maar even the wheel of time kijken, past wel bij dit weekendIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik las pikstopquote:Op zondag 30 maart 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan donderdag nog een pitstop maken in limburg zie ik nu
Soms helemaal niks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo de grens over en dan meteen mcrib scoren![]()
![]()
Bij mij de grens over?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo de grens over en dan meteen mcrib scorenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Soms Okura, 8 gangen
Soms tempura, Champagne
Soms, soms Visvim
Soms Gucci
Soms Comme des Garçons
Soms Louis
Soms dansen
Soms lichtjes
Soms, soms drankjes
Soms flitsen
Soms 150 paar kicks
En soms Helemaal Niks
Soms New York
Soms Londen
Soms, soms high en stomdronken
Soms, soms Tokyo
Soms Parijs
Soms Puur
Soms met ijs
Soms shows
Soms aandacht
Soms, soms weekend vanaf maandag
Soms, soms allemaal chicks
En soms Helemaal Niks
Dit is de leven
En ik weet dat dit de leven is
En ik weet niet of het nog lang duurt
Maar zolang het er nog even is
Geniet ik ervan, elke dag
Soms balen
Soms huilen
Soms, soms liever niet naar buiten
Soms, soms bang zijn voor later
Soms, soms mis ik mijn vader
Soms, soms crisis
Soms verdriet
Soms, soms eventjes niet
Soms, soms even een dip
En soms helemaal niks
Soms gezeik
Soms gehaat
Soms, soms gekijk
Soms op straat
Soms uitschelden, omkijken
Soms bekhouden, doorbijten
Soms, soms flippen, doorslaan
Soms, soms slikken, doorgaan
Soms, soms een tand door een lip
En soms helemaal niks
Dit is de leven
Als het morgen over is
En er helemaal niks meer over is
Dan, kan ik zeggen dat ik heb geleefd
En dat ik meer ben vergeten dan je weet, snap je?
Stapje voor stapje, dichterbij het einde
Jij leeft je leven, ik leef de mijne
En mijne is bijna met geen pen te beschrijven
Daarom flitsen in me hoofd allemaal lijnen, voorbij als HSL-treinen
Of sneller, Concordes, Waarschijnlijk
Nergens spijt van, alles was mooi
Ook de dalen, en die andere zooi
Alles gepakt, niks laten liggen
De vijver van de leven, heb ik leeg zitten vissen
Ik heb niks gemist, echt helemaal niks
Dit is de leven
Geniet ik ervan, elke dagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik heb wilde plannen vanaf donderdagquote:Op zondag 30 maart 2025 21:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt te ver zijn gegaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4068 / +124 / +62 / 11218 / 12354
2. _UserName_ / 1274 / +16 / +12 / 1356 / 1759
3. KoningWouter / 1107 / +1 / +3 / 4185 / 4750
4. KillemWieft / 984 / +40 / +39 / 775 / 1161
5. Dr.Mikey / 956 / +14 / +12 / 1273 / 1632
6. gebrokenglas / 737 / +82 / +19 / 2815 / 3253
7. Moeraskat / 731 / +19 / +17 / 4472 / 4859
8. kree / 560 / +14 / +41 / 2495 / 2841
9. HappyCharly / 559 / +24 / +23 / 2325 / 2625
10. loveislikeakiss / 545 / +1 / +44 / 1879 / 2226
11. hemarookworst / 525 / +33 / +10 / 1845 / 2203
12. Bally-b / 493 / +38 / +1 / 89 / 160
13. mario390 / 477 / +18 / +34 / 261 / 418
14. devzero / 469 / +0 / +0 / 428 / 547
15. Lovely / 458 / +2 / +10 / 2679 / 3111
16. sp3c / 452 / +0 / +2 / 754 / 913
17. loveyoulongtime / 351 / +38 / +3 / 1612 / 1817
18. ToT / 335 / +12 / +8 / 2348 / 2535
19. Pinnenmutske / 312 / +0 / +5 / 686 / 901
20. Grotetijd / 308 / +20 / +0 / 1522 / 1735SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Gekkigheid hoorquote:Op zondag 30 maart 2025 21:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb wilde plannen vanaf donderdag![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij woont vet dichtbij de grens1200 meter ongeveer
de poes is vol interesse de computermuis op het scherm aan het volgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Smakelijk!quote:Op zondag 30 maart 2025 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Frietgod! ik ga eten halen....
Laters allen
Allemaal een eitje!quote:![]()
Wel wit natuurlijk
ja staat op het lijstje dat het wit moet zijnquote:Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal een eitje!![]()
Wel wit natuurlijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga echt eten halen voor ik hier weer dubbelzinnige opmerking op ga makenquote:Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
de poes is vol interesse de computermuis op het scherm aan het volgen
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja staat op het lijstje dat het wit moet zijn
Smakelijk!quote:Op zondag 30 maart 2025 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Frietgod! ik ga eten halen....
Laters allenLaters
![]()
![]()
definier gek
noten? praline? alchol? marsepein? pistache?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gerookte zalm zou ik ook wel een gekke smaak vinden
Gewoon chocola... melk, puurquote:Op zondag 30 maart 2025 21:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
definier gek
noten? praline? alchol? marsepein? pistache?![]()
Dat vind ik ook al als het niet in een ei zitquote:Op zondag 30 maart 2025 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Gerookte zalm zou ik ook wel een gekke smaak vinden![]()
![]()
poah een ei in een ei
ga volgend jaar molds halen en dat doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ja, jij houdt niet van visquote:Op zondag 30 maart 2025 21:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat vind ik ook al als het niet in een ei zitIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
SefThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SooooooowWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Een kruik?quote:Op zondag 30 maart 2025 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik weet wel iets om je aan op te warmen
Wat is I Believe In A Thing Called Love toch een érg lekker nummer. Zowel om te luisteren als om te gitaren
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nope, maar kruip zo ver onder dekens en dan word ik wel warmquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook al vroeg avondeten. Ben jij stiekem een bejaarde?quote:
22:12They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: