SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik maakte donderdag? een grapje op niveau op werk.
Liepen 2 mannen op de gang zeiden: er moet minder geluld worden op werk. Ik zei: meer vrouwen aannemen. Man 1: nee dan wordt er juist meer geluld. Ik: nee meer gekut. Man 2: ohhhhh het kwartje valt.I assure you. I have no notion of treating men with such respect. That is the way to spoil them. (Jane Austen, Northanger Abbey)
This is a man's world but women hold it up (Carter Fatih, Man)
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Volg mij voor meer humor op nivea
I assure you. I have no notion of treating men with such respect. That is the way to spoil them. (Jane Austen, Northanger Abbey)
This is a man's world but women hold it up (Carter Fatih, Man)
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!![]()
Ik had gisteren trouwens een Jehova getuige aan de deur, ik zei wil je koffie? Hij zegt ja graag. Zit ie bij me aan de keukentafel vraag ik hem wat wil je nou eigenlijk? Zegt ie.... Geen idee, ben nog nooit zo ver geweest.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik had gisteren trouwens een Jehova getuige aan de deur, ik zei wil je koffie? Hij zegt ja graag. Zit ie bij me aan de keukentafel vraag ik hem wat wil je nou eigenlijk? Zegt ie.... Geen idee, ben nog nooit zo ver geweest.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is wel echt fijn eten, ga je vaker doen erna.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoop het wel, staat al even op het lijstjeLach met een schone bips![]()
de agenda zit altijd redelijk snel volquote:Op zondag 30 maart 2025 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel echt fijn eten, ga je vaker doen erna.
en op de bonnefooi een tentje binnenlopen is ook heel vaak een no go want alles is altijd vol vol volHey there sunshine lift my heart![]()
Mop van de Dagquote:Op zondag 30 maart 2025 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik had gisteren trouwens een Jehova getuige aan de deur, ik zei wil je koffie? Hij zegt ja graag. Zit ie bij me aan de keukentafel vraag ik hem wat wil je nou eigenlijk? Zegt ie.... Geen idee, ben nog nooit zo ver geweest.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Je moet ook niet boeken bij Noord Koreaanse BBQ, dat is altijd vol want te weinig etenquote:Op zondag 30 maart 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de agenda zit altijd redelijk snel vol
en op de bonnefooi een tentje binnenlopen is ook heel vaak een no go want alles is altijd vol vol vol![]()
Maar ik vind van de Aziatische keuken het Vietnamees en Zuid Koreaans wel het lekkerst ook al woon ik in gedachten al in Thailand.Lach met een schone bips![]()
Ze komen hier echt zelden aan de deur tegenwoordig.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik had gisteren trouwens een Jehova getuige aan de deur, ik zei wil je koffie? Hij zegt ja graag. Zit ie bij me aan de keukentafel vraag ik hem wat wil je nou eigenlijk? Zegt ie.... Geen idee, ben nog nooit zo ver geweest.Everyone has a plan...
until they get punched in the face.
- Mike Tyson![]()
jGA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Oeh zo 1 had ik ook op een gegeven, om de twee weken stipt om negen uur stonden ze voor de deurquote:Op zondag 30 maart 2025 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik had gisteren trouwens een Jehova getuige aan de deur, ik zei wil je koffie? Hij zegt ja graag. Zit ie bij me aan de keukentafel vraag ik hem wat wil je nou eigenlijk? Zegt ie.... Geen idee, ben nog nooit zo ver geweest.
Koffie maken enzo dus ... sup?
Wij luisteren alleen maar
Ijshockey dus
Gegeven moment kwamen ze niet meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Morgenvroeg beginnen met sporten, dan appeltaart eten en dan misschien een ritje naar de IKEA.quote:Everyone has a plan...
until they get punched in the face.
- Mike Tyson![]()
Liep weer bijna uit mijn broek toen ik thuis kwam
Moet altijd keinodig als ik bijna thuis benUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:Paul heeft me een FP post gemaakt![]()
Voltooid leven nu![]()
![]()
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Beste genot is schijten op je eigen potquote:Op zondag 30 maart 2025 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
Liep weer bijna uit mijn broek toen ik thuis kwam
Moet altijd keinodig als ik bijna thuis ben![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgenvroeg beginnen met sporten, dan appeltaart eten en dan misschien een ritje naar de IKEA.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: