Is wel echt fijn eten, ga je vaker doen erna.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoop het wel, staat al even op het lijstje
de agenda zit altijd redelijk snel volquote:Op zondag 30 maart 2025 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel echt fijn eten, ga je vaker doen erna.
Mop van de Dagquote:Op zondag 30 maart 2025 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik had gisteren trouwens een Jehova getuige aan de deur, ik zei wil je koffie? Hij zegt ja graag. Zit ie bij me aan de keukentafel vraag ik hem wat wil je nou eigenlijk? Zegt ie.... Geen idee, ben nog nooit zo ver geweest.
Je moet ook niet boeken bij Noord Koreaanse BBQ, dat is altijd vol want te weinig etenquote:Op zondag 30 maart 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de agenda zit altijd redelijk snel vol
en op de bonnefooi een tentje binnenlopen is ook heel vaak een no go want alles is altijd vol vol vol
Ze komen hier echt zelden aan de deur tegenwoordig.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik had gisteren trouwens een Jehova getuige aan de deur, ik zei wil je koffie? Hij zegt ja graag. Zit ie bij me aan de keukentafel vraag ik hem wat wil je nou eigenlijk? Zegt ie.... Geen idee, ben nog nooit zo ver geweest.
Wat staat erin dan bolkquote:
Oeh zo 1 had ik ook op een gegeven, om de twee weken stipt om negen uur stonden ze voor de deurquote:Op zondag 30 maart 2025 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Morgenvroeg beginnen met sporten, dan appeltaart eten en dan misschien een ritje naar de IKEA.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:Paul heeft me een FP post gemaakt![]()
Voltooid leven nu
Beste genot is schijten op je eigen potquote:Op zondag 30 maart 2025 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
Liep weer bijna uit mijn broek toen ik thuis kwam
Moet altijd keinodig als ik bijna thuis ben
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgenvroeg beginnen met sporten, dan appeltaart eten en dan misschien een ritje naar de IKEA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |