Oeh zo 1 had ik ook op een gegeven, om de twee weken stipt om negen uur stonden ze voor de deurquote:Op zondag 30 maart 2025 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik had gisteren trouwens een Jehova getuige aan de deur, ik zei wil je koffie? Hij zegt ja graag. Zit ie bij me aan de keukentafel vraag ik hem wat wil je nou eigenlijk? Zegt ie.... Geen idee, ben nog nooit zo ver geweest.
Morgenvroeg beginnen met sporten, dan appeltaart eten en dan misschien een ritje naar de IKEA.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:Paul heeft me een FP post gemaakt![]()
Voltooid leven nu
Beste genot is schijten op je eigen potquote:Op zondag 30 maart 2025 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
Liep weer bijna uit mijn broek toen ik thuis kwam
Moet altijd keinodig als ik bijna thuis ben
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgenvroeg beginnen met sporten, dan appeltaart eten en dan misschien een ritje naar de IKEA.
Oost westquote:Op zondag 30 maart 2025 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beste genot is schijten op je eigen pot
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg!!! even over mij nu he? IK HEB EEN FP POST NU JA!
Kan zo op een tegeltjequote:Op zondag 30 maart 2025 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oost west
Thuis schijt je het best
Waarover?quote:Op zondag 30 maart 2025 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zet hem morgen op een tegeltje.. heb de site er voor niet op mijn mobielquote:
Wauw dat is coolquote:Op zondag 30 maart 2025 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ik was ook zeer gelukkig in japanquote:Op zondag 30 maart 2025 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je moet ook niet boeken bij Noord Koreaanse BBQ, dat is altijd vol want te weinig eten![]()
Maar ik vind van de Aziatische keuken het Vietnamees en Zuid Koreaans wel het lekkerst ook al woon ik in gedachten al in Thailand.
Wat een held ook he.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel dankzij @:Paul zonder hem was dit nooit mogelijk geweest.
er is gereageerdquote:Op zondag 30 maart 2025 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel dankzij @:Paul zonder hem was dit nooit mogelijk geweest.
zou gewoon niet gaan slapen en de hele nacht bolkenquote:
Ja zoiets. Ben nog niet zo lang thuis en moet echt even m’n hoofd leeg maken.quote:
Kan ik beter tot dinsdag wachtenquote:Op zondag 30 maart 2025 20:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou gewoon niet gaan slapen en de hele nacht bolken
Dat kan her beste hier tijdens het bolkenquote:Op zondag 30 maart 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ben nog niet zo lang thuis en moet echt even m’n hoofd leeg maken.
Ga je het ook in je kleinste kamertje ophangen?quote:Op zondag 30 maart 2025 20:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zet hem morgen op een tegeltje.. heb de site er voor niet op mijn mobiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |