Oost westquote:Op zondag 30 maart 2025 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beste genot is schijten op je eigen pot
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg!!! even over mij nu he? IK HEB EEN FP POST NU JA!
Kan zo op een tegeltjequote:Op zondag 30 maart 2025 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oost west
Thuis schijt je het best
Waarover?quote:Op zondag 30 maart 2025 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wauw dat is coolquote:Op zondag 30 maart 2025 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ik was ook zeer gelukkig in japanquote:Op zondag 30 maart 2025 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je moet ook niet boeken bij Noord Koreaanse BBQ, dat is altijd vol want te weinig eten![]()
Maar ik vind van de Aziatische keuken het Vietnamees en Zuid Koreaans wel het lekkerst ook al woon ik in gedachten al in Thailand.
Wat een held ook he.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel dankzij @:Paul zonder hem was dit nooit mogelijk geweest.
er is gereageerdquote:Op zondag 30 maart 2025 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel dankzij @:Paul zonder hem was dit nooit mogelijk geweest.
Ja zoiets. Ben nog niet zo lang thuis en moet echt even m’n hoofd leeg maken.quote:
Kan ik beter tot dinsdag wachtenquote:Op zondag 30 maart 2025 20:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou gewoon niet gaan slapen en de hele nacht bolken
Dat kan her beste hier tijdens het bolkenquote:Op zondag 30 maart 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ben nog niet zo lang thuis en moet echt even m’n hoofd leeg maken.
Ga je het ook in je kleinste kamertje ophangen?quote:Op zondag 30 maart 2025 20:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zet hem morgen op een tegeltje.. heb de site er voor niet op mijn mobiel
Ja maar op woensdag ben ik vrij. Vandaarquote:Op zondag 30 maart 2025 20:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan her beste hier tijdens het bolken
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Op de spreuk van de dag ook al zie ik.
Nee ik wou het tegeltje hier dan posten..quote:Op zondag 30 maart 2025 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je het ook in je kleinste kamertje ophangen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |