Shameless is leukquote:Op zondag 30 maart 2025 20:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kijk nu de Belgische mol
Maar verveel me toch
Lekker lekkerquote:Op zondag 30 maart 2025 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dadelijk eten halen, ga ik voor de friet oorlog of de friet speciaal @:spec en anderen?
Hier op 100m lopen is echt een top snackbar wel...quote:Op zondag 30 maart 2025 21:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
weet hier in U echt geen goede snackbar dichtbij huis
hier nietquote:Op zondag 30 maart 2025 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier op 100m lopen is echt een top snackbar wel...
Die had ik alquote:Op zondag 30 maart 2025 21:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en nu heb je een suikerbuikje?
Ja, volgende keer ook maar komen, voor de vrolijke verhalenquote:
dat si amy helemaal nietquote:Op zondag 30 maart 2025 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leugens! Je zat er gistermiddag nog zo bij
[ afbeelding ]
En jouw slechte grapjes?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, volgende keer ook maar komen, voor de vrolijke verhalen
Ik ook. Ben ik dan Amy?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat si amy helemaal niet
amy heeft krullen
Oh kut, verkeerde Amy dus.... ff verder zoeken in mijn database van foksters.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat si amy helemaal niet
amy heeft krullen
Hadden we je maar nooit geleerd hoe je plaatjes moet postenquote:Op zondag 30 maart 2025 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leugens! Je zat er gistermiddag nog zo bij
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hadden we je maar nooit geleerd hoe je plaatjes moet posten
Maar soms heb ik stijl haar en zie ik er acceptabel uitquote:Op zondag 30 maart 2025 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat si amy helemaal niet
amy heeft krullen
Jah, dan is er misschien iemand die er om lacht, zou wel eens leuk zijn voor de veranderingquote:
Jij trekt toch altijd volle zalen?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, dan is er misschien iemand die er om lacht, zou wel eens leuk zijn voor de verandering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |