gelukkig geen megafoon debiel zoals in de arena....quote:
Al 15 jaar seizoenskaart pikkie. Dus ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:16 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Zo is elk publiek op dat soort momenten. Kijk je wel eens voetbal?
Dan ga je waarschijnlijk met je oren dicht.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Al 15 jaar ssc pikkie. Dus ja.
Maar de scheids een hoerenjong noemen is wat onnodig
Mag een dekbed als ontbijt wel?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef Adames het volgende:
Saibari heeft niet aan Ramadan gedaan zo te zien
Je mag als het donker is toch zovel vreten als je wil?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef Adames het volgende:
dat ik het hoor is wat anders dan dat het er wel of niet zou moeten zijn he..quote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Dan ga je waarschijnlijk met je oren dicht.
Dat zal het islamitische opperwezen niet leuk vinden.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef Adames het volgende:
@KingRolandquote:Op zondag 30 maart 2025 15:18 schreef GGMM het volgende:
Rust
Ik zie jullie graag over een kwartiertje terug(op enkele uitzonderingen na)
Bozigquote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef PSVCL het volgende:
Commentator en media vinden het countervoetbal van ajax geweldig
Als een andere club het doet is het afbraak voetbal
Totale desillusie.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef PSVCL het volgende:
Mad?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef PSVCL het volgende:
Komt er nog een wedstrijd? Of heb je het over Feyenoord - GAE straks?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef Tjacka het volgende:
Tweede wedstrijd uitlopen naar 0-2 en ik zet de champagne koud
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef PSVCL het volgende:
quote:
Sorry maakte een foutjequote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Komt er nog een wedstrijd? Of heb je het over Feyenoord - GAE straks?
beetje vroeg voor de meltdownquote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef PSVCL het volgende:
Stukje zomertijd.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
beetje vroeg voor de meltdown
Maar PSV heeft geen kans gehad.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef PSVCL het volgende:
lastig voetballen als je er geen wedstrijd van kan maken door Gozubuyuk, fluit alles dood.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar PSV heeft geen kans gehad.
diep gezakt jaquote:Op zondag 30 maart 2025 15:22 schreef tong80 het volgende:
Ooit de beste voetballer ter wereld met een groot charisma. Nu kwakzalver pillen aan het promoten bij het inleg zooltje.
PSV bakt er niets van.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
lastig voetballen als je er geen wedstrijd van kan maken door Gozubuyuk, fluit alles dood.
Ajax trekt elke moment tijd en dan een mimuut erbij
Dit kan echt nietquote:Op zondag 30 maart 2025 15:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
lastig voetballen als je er geen wedstrijd van kan maken door Gozubuyuk, fluit alles dood.
Het is gewoon redelijk gelijkwaardig, allebei een tweetal flinke kansen gehad. Misschien Ajax na de goal iets sterker.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:23 schreef Tjacka het volgende:
Ajax is op alle vlakken de bovenliggende partij.
PSV-supporters: Serdar Hoerenjong
PSVCL: afbraakvoetbal
Lol PSV heeft jarenlang succes gehad met countervoetbal en kregen daar gewoon alle lof voor..quote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef PSVCL het volgende:
Psv heeft geen enkele kans gehadquote:Op zondag 30 maart 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is gewoon redelijk gelijkwaardig, allebei een tweetal flinke kansen gehad. Misschien Ajax na de goal iets sterker.
Gelijkwaardig?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is gewoon redelijk gelijkwaardig, allebei een tweetal flinke kansen gehad. Misschien Ajax na de goal iets sterker.
Schijtbakken voetbal was het toenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:24 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Lol PSV heeft jarenlang succes gehad met countervoetbal en kregen daar gewoon alle lof voor..
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:25 schreef GGMM het volgende:
Waar hebben we het over zegDit is gewoon een 100% overtreding
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is gewoon redelijk gelijkwaardig,
En PSV blijft helaas die engnek van een de Jong houden.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:18 schreef GGMM het volgende:
Rust
Ik zie jullie graag over een kwartiertje terug(op enkele uitzonderingen na)
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:25 schreef GGMM het volgende:
Niet in MSM... oh wacht die lees jij niet..quote:
Ja jammer dat wij niet zoals PSV een smerige schopploeg zijn die hem eventjes kunnen uitschakelen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:25 schreef The-BFG het volgende:
[..]
En PSV blijft helaas die engnek van een, de Jong houden.
Ik snap dat toch nooit. Hij zal het geld toch niet nodig hebben? En zelfs als dat wel zo is, wat doet Klopp met die reclames? Die heeft het geld zeker niet nodig.quote:
Psv grootste kans kwam uit een verkeerde ingooiquote:Op zondag 30 maart 2025 15:25 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat, daar een komma?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:25 schreef The-BFG het volgende:
[..]
En PSV blijft helaas die engnek van een, de Jong houden.
Middenveld staat beter ja. PSV voor een ploeg die moet ook te tandeloos en Ajax “hoeft” natuurlijk niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelijkwaardig?
Ajax is in alles beter.
Gullit heeft dat geld absoluut nodig, die scheidingen hebben hem volledig kaalgeplukt.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat toch nooit. Hij zal het geld toch niet nodig hebben? En zelfs als dat wel zo is, wat doet Klopp met die reclames? Die heeft het geld zeker niet nodig.
Ben geen npc neequote:Op zondag 30 maart 2025 15:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Niet in MSM... oh wacht die lees jij niet..
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ruudje Dil heeft nogal wat alimentatiekosten elke maand hè.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:22 schreef tong80 het volgende:
Ooit de beste voetballer ter wereld met een groot charisma. Nu kwakzalver pillen aan het promoten bij het inleg zooltje.
Ook twee uitzuigers van kinderen erbijquote:Op zondag 30 maart 2025 15:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gullit heeft dat geld absoluut nodig, die scheidingen hebben hem volledig kaalgeplukt.
Ik heb niet het idee dat je wedstrijden van Ajax dit seizoen heb gekeken. Klopt dit?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Middenveld staat beter ja. PSV voor een ploeg die moet ook te tandeloos en Ajax “hoeft” natuurlijk niet.
Maar eerste half uur niet bepaald duidelijk dat zij “wel even” de 0-1 zouden maken.
quote:
Leuk verhaal, maar Ajax is gewoon beter.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Middenveld staat beter ja. PSV voor een ploeg die moet ook te tandeloos en Ajax “hoeft” natuurlijk niet.
Maar eerste half uur niet bepaald duidelijk dat zij “wel even” de 0-1 zouden maken.
Alleen tegen die Letten. Dat was eenzelfde soort pot alleen toen scoorden die Letten ineens.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat je wedstrijden van Ajax dit seizoen heb gekeken. Klopt dit?
Brobbey mist alleen een gigantische kans na een uitstekende voetballende aanval.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen tegen die Letten. Dat was eenzelfde soort pot alleen toen scoorden die Letten ineens.
Dit is gigantische onzin, verder. Ajax speelde toen zonder Hato en met een centraal duo Rugani - Sutalo, op een akker. Traag tempo, amper kansen en geen voetbalslimheid.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen tegen die Letten. Dat was eenzelfde soort pot alleen toen scoorden die Letten ineens.
Ik verheug me op de lofzang van BLACKED op dit meesterwerk van FF.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is gigantische onzin, verder. Ajax speelde toen zonder Hato en met een centraal duo Rugani - Sutalo, op een akker. Traag tempo, amper kansen en geen voetbalslimheid.
Als je dat wil vergelijken met de eerste helft van PSV v Ajax, sterkte.
Doe maar even kalm aan. Er is nog een helft te spelen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik verheug me op de lofzang van BLACKED op dit meesterwerk van FF.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:07 schreef Zipportal het volgende:
Hoe is het met je dode maten in Oosterhout? @:PSVKKD
Straks z'n spelers voor de bus gooien dat ze het niet goed uitgevoerd hebben.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Bosz-implosie is weer compleet.
Dit wordt genieten. Kijken of Bergosso Luuk nog even op kan naaien.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
PSV denkt dat ze met nog ruwer spel wel gaan winnen, zielig
Die drie seconden janken kost je bijna een tegengoal. Je hoort vanzelf het fluitje ofniet.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
PSV denkt dat ze met nog ruwer spel wel gaan winnen, zielig
Takes one to know one.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb het idee dat Rosa nog in de kast zit.
Ja het lijkt wel verschil te maken dat PSV nu drie middenvelders hebben die lopen in plaats van 2.quote:
jij bent zelf belachelijikquote:
Is gewoon incompetentquote:Op zondag 30 maart 2025 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Guzubuyuk heeft orders vanuit Zeist gekregen in de rust, dat is nu al duidelijk
Klopt, een corner was veel gevaarlijker geweest dan zo'n vrije trap.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Guzubuyuk heeft orders vanuit Zeist gekregen in de rust, dat is nu al duidelijk
Het is een complot denk ik.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:48 schreef Pablo84 het volgende:
Besef dat Taylor eerste helft ook al geel had moeten hebben
Knvb hequote:Op zondag 30 maart 2025 15:48 schreef Pablo84 het volgende:
Samen met de niet gegeven gele in de eerste helft klopt dat gewoon.quote:
Besef dat die dan deze overtreding niet gemaakt hadquote:Op zondag 30 maart 2025 15:48 schreef Pablo84 het volgende:
Je moet niet zo zeiken manquote:Op zondag 30 maart 2025 15:48 schreef Pablo84 het volgende:
Ik heb een wasser en droger ineen. Ideaal. Vooral als je Ajax gebruikt.quote:
Jij doet nou net of die dat snaptquote:Op zondag 30 maart 2025 15:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Besef dat die dan deze overtreding niet gemaakt had
Dat weet je niet. Taylor is niet de slimstequote:Op zondag 30 maart 2025 15:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Besef dat die dan deze overtreding niet gemaakt had
Ach, Taylor gaf Cruijff in de rust van de WK-finale 74 geel.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:48 schreef Pablo84 het volgende:
Zo werkt dat nietquote:Op zondag 30 maart 2025 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
3 minuten later heeft de keeper ook ineens last. Geef gewoon een kaart man
Wachtte gewoon netjes op zijn beurt.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
3 minuten later heeft de keeper ook ineens last. Geef gewoon een kaart man
FF pissen en het laatste half uur in m'n tv-stoel. Tot na de wedstrijd.quote:
best aardig gespeeld in de wedstrijden waarin hij meedeed?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:50 schreef Adames het volgende:
Ach Rugani
Wij feliciteren PSV met de overwinning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:51 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Staan alleen maar 1e omdat psv het al een tijdje kwijt is...verder kunnen ze er niks van
Je bedoelt dat Ajax het niet kwijt is.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:51 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Staan alleen maar 1e omdat psv het al een tijdje kwijt is...verder kunnen ze er niks van
Heel vorig seizoen gedomineerd en de 1e seizoenshelft..kan gebeurenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Ajax het niet kwijt is.
We zijn enorm degelijk. Aantal spelers laten zien dat ze er wel degelijk wat van kunnen.quote:
Jij ben vorig jaar vergeten?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
We zijn enorm degelijk. Aantal spelers laten zien dat ze er wel degelijk wat van kunnen.
Psv is (kennelijk) minder goed dan men denkt.
Omdat die 1 sprint won😅quote:Op zondag 30 maart 2025 15:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kutje Sjowie zit nog huilend in de kleedkamer van de eerste helft tegen Taylor.
Jullie worden gewoon overklast in eigen huis.quote:
POPLA, Koning Keizer Admiraal Hoppa kennen we allemaal. Kampioenen.quote:
PSV wordt geen kampioen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:57 schreef Pablo84 het volgende:
Zelfs met lelijk voetbal kun je kampioen worden
Kun je nagaan hoe slecht PSV dan is.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:51 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
FOK! is niet doot.quote:
Dankzij FarioliGODquote:Op zondag 30 maart 2025 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
POPLA, Koning Keizer Admiraal Hoppa kennen we allemaal. Kampioenen.
Dat ging snelquote:30-03-2025 15:56:32
A2 Eindhoven Rit: 46434
Adres:
Eindhoven
1123132
Brabant-Zuidoost Spoed ambu Eindhoven 22-132
Ja die kan er geen reet meer van. Ik weet overigens niet waarom je mij altijd tagt, ik was geen lid van de fanclub itt Geertruida.quote:
Geen enkele Ajacied. Geloof me.quote:
Jawel jij vond altijd dat hij in het Nederlands elftal moestquote:Op zondag 30 maart 2025 15:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja die kan er geen reet meer van. Ik weet overigens niet waarom je mij altijd tagt, ik was geen lid van de fanclub itt Geertruida.
Ajax heeft voetballend meer laten zien dan PSV vandaag.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:58 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Dus je bent trots op dit lelijk voetbal van ajax?
Wat een held. Ben trots zelf een halve Italiaan te zijn. Wat een helden brengt dat land voort.quote:
Heb je dit jaar vrij weinig aanquote:Op zondag 30 maart 2025 15:59 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Heb het meer over het dominante psv van vorig jaar
Man hou toch op😅quote:Op zondag 30 maart 2025 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ajax heeft voetballend meer laten zien dan PSV vandaag.
En dat zegt volgens mij al genoeg.
Uit medelijden.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja die kan er geen reet meer van. Ik weet overigens niet waarom je mij altijd tagt,
Dit is helemaal geen fout van malaciaquote:Op zondag 30 maart 2025 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel jij vond altijd dat hij in het Nederlands elftal moest
Denk maar niet dat ik dat vergeten ben.
"meer"
Vaak zo met Bosz. Op een gegeven moment kraakt iemand de code.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:59 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Heb het meer over het dominante psv van vorig jaar
Dat is toch duidelijk? Vooral de 1e helft was Ajax sterker. De 2e helft leunen ze meer achteruit, maar dat is ook niet zo gek natuurlijk.quote:
Psv wint niet van Groningen uitquote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef Paul het volgende:
Geen zorgen boys. Utrecht zal alsnog van Ajax winnen met pasen. Promise
Bosz zou vandaag juist de Farioli code hebben gekraaktquote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vaak zo met Bosz. Op een gegeven moment kraakt iemand de code.
Maar dit helpt alleen FC Utrecht en verder niemand.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef Paul het volgende:
Fok toto had 1 iemand Ajax op winst hahaquote:Op zondag 30 maart 2025 16:01 schreef tong80 het volgende:
Allebei nog één keer scoren en ik heb weer eens goed gepouled.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef Paul het volgende:
Graag gedaan, ik neem aan dat je voor Feyenoord bent ?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
met deze uitslag is de 2e plek mogelijk haalbaar voor 010
Ik kan de PSV'er overigens precies aanwijzen wanneer die code gekraakt werd.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Bosz zou vandaag juist de Farioli code hebben gekraakt
Bij Feyenoord heeft hij een uitstekende periode gehad met terechte uitverkiezing voor Oranje als gevolg. Daarna alleen maar bergafwaarts gegaan. Dus stop met taggen!!!quote:Op zondag 30 maart 2025 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel jij vond altijd dat hij in het Nederlands elftal moest
Denk maar niet dat ik dat vergeten ben.
"meer"
Nee maar gewoon als goedmakertje en troost voor de Ajax haters onder onsquote:Op zondag 30 maart 2025 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?
PSV gaat met dat programma nog punten genoeg verspelen.
Nou vooruitquote:Op zondag 30 maart 2025 16:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij Feyenoord heeft hij een uitstekende periode gehad met terechte uitverkiezing voor Oranje als gevolg. Daarna alleen maar bergafwaarts gegaan. Dus stop met taggen!!!
neequote:Op zondag 30 maart 2025 16:02 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik neem aan dat je voor Feyenoord bent ?
Of jaag hem weg zoals bij Ajax toen. Man wat was ik over de zeik toen ie pleite ging. Achteraf was het een zegen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
Als je Peter Bosz aanstelt als trainer, ontsla hem dan na het 1e seizoen.
Ook al zou dat zo zijn, zie ik PSV niet alles winnen en Ajax nog 2 keer extra verliezen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef Paul het volgende:
Ik vind anti-voetbal altijd zo'n domme term.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV speelt de bal maar weer eens over de zijlijn.
Maar Ajax speelt anti-voetbal.
Nou en.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef Paul het volgende:
Wie heb jij wel eens zeer onterecht Oranje ingepraat?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Ik wil ook niet vervelend worden natuurlijk
Anitaquote:Op zondag 30 maart 2025 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie heb jij wel eens zeer onterecht Oranje ingepraat?
Het seizoen erna sloeg echter nergens opquote:Op zondag 30 maart 2025 16:03 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Of jaag hem weg zoals bij Ajax toen. Man wat was ik over de zeik toen ie pleite ging. Achteraf was het een zegen.
Er waren tijden dat we een Anita - Strootman - Clasie - Fer topic hadden om ellenlang te discussieren.quote:
Dit ga ik op een tegeltje zetten.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is zo ontzettend grappig dat in een land waar iedere trainer met zijn filosofie dweept, de afgestudeerde filosoof om iedereen rondjes rent.
Ik dacht dat die rondjes schaatstequote:Op zondag 30 maart 2025 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is zo ontzettend grappig dat in een land waar iedere trainer met zijn filosofie dweept, de afgestudeerde filosoof om iedereen rondjes rent.
Van der Looi vindt dit een leuke post.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |