Ik verheug me op de lofzang van BLACKED op dit meesterwerk van FF.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is gigantische onzin, verder. Ajax speelde toen zonder Hato en met een centraal duo Rugani - Sutalo, op een akker. Traag tempo, amper kansen en geen voetbalslimheid.
Als je dat wil vergelijken met de eerste helft van PSV v Ajax, sterkte.
Doe maar even kalm aan. Er is nog een helft te spelen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik verheug me op de lofzang van BLACKED op dit meesterwerk van FF.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:07 schreef Zipportal het volgende:
Hoe is het met je dode maten in Oosterhout? @:PSVKKD
Straks z'n spelers voor de bus gooien dat ze het niet goed uitgevoerd hebben.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Bosz-implosie is weer compleet.
Dit wordt genieten. Kijken of Bergosso Luuk nog even op kan naaien.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
PSV denkt dat ze met nog ruwer spel wel gaan winnen, zielig
Die drie seconden janken kost je bijna een tegengoal. Je hoort vanzelf het fluitje ofniet.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
PSV denkt dat ze met nog ruwer spel wel gaan winnen, zielig
Takes one to know one.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb het idee dat Rosa nog in de kast zit.
Ja het lijkt wel verschil te maken dat PSV nu drie middenvelders hebben die lopen in plaats van 2.quote:
jij bent zelf belachelijikquote:
Is gewoon incompetentquote:Op zondag 30 maart 2025 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Guzubuyuk heeft orders vanuit Zeist gekregen in de rust, dat is nu al duidelijk
Klopt, een corner was veel gevaarlijker geweest dan zo'n vrije trap.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Guzubuyuk heeft orders vanuit Zeist gekregen in de rust, dat is nu al duidelijk
Het is een complot denk ik.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:48 schreef Pablo84 het volgende:
Besef dat Taylor eerste helft ook al geel had moeten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |