Ruudje Dil heeft nogal wat alimentatiekosten elke maand hè.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:22 schreef tong80 het volgende:
Ooit de beste voetballer ter wereld met een groot charisma. Nu kwakzalver pillen aan het promoten bij het inleg zooltje.
Ook twee uitzuigers van kinderen erbijquote:Op zondag 30 maart 2025 15:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gullit heeft dat geld absoluut nodig, die scheidingen hebben hem volledig kaalgeplukt.
Ik heb niet het idee dat je wedstrijden van Ajax dit seizoen heb gekeken. Klopt dit?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Middenveld staat beter ja. PSV voor een ploeg die moet ook te tandeloos en Ajax “hoeft” natuurlijk niet.
Maar eerste half uur niet bepaald duidelijk dat zij “wel even” de 0-1 zouden maken.
Leuk verhaal, maar Ajax is gewoon beter.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Middenveld staat beter ja. PSV voor een ploeg die moet ook te tandeloos en Ajax “hoeft” natuurlijk niet.
Maar eerste half uur niet bepaald duidelijk dat zij “wel even” de 0-1 zouden maken.
Alleen tegen die Letten. Dat was eenzelfde soort pot alleen toen scoorden die Letten ineens.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat je wedstrijden van Ajax dit seizoen heb gekeken. Klopt dit?
Brobbey mist alleen een gigantische kans na een uitstekende voetballende aanval.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen tegen die Letten. Dat was eenzelfde soort pot alleen toen scoorden die Letten ineens.
Dit is gigantische onzin, verder. Ajax speelde toen zonder Hato en met een centraal duo Rugani - Sutalo, op een akker. Traag tempo, amper kansen en geen voetbalslimheid.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen tegen die Letten. Dat was eenzelfde soort pot alleen toen scoorden die Letten ineens.
Ik verheug me op de lofzang van BLACKED op dit meesterwerk van FF.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is gigantische onzin, verder. Ajax speelde toen zonder Hato en met een centraal duo Rugani - Sutalo, op een akker. Traag tempo, amper kansen en geen voetbalslimheid.
Als je dat wil vergelijken met de eerste helft van PSV v Ajax, sterkte.
Doe maar even kalm aan. Er is nog een helft te spelen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik verheug me op de lofzang van BLACKED op dit meesterwerk van FF.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:07 schreef Zipportal het volgende:
Hoe is het met je dode maten in Oosterhout? @:PSVKKD
Straks z'n spelers voor de bus gooien dat ze het niet goed uitgevoerd hebben.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Bosz-implosie is weer compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |