Dit wordt genieten. Kijken of Bergosso Luuk nog even op kan naaien.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
PSV denkt dat ze met nog ruwer spel wel gaan winnen, zielig
Die drie seconden janken kost je bijna een tegengoal. Je hoort vanzelf het fluitje ofniet.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
PSV denkt dat ze met nog ruwer spel wel gaan winnen, zielig
Takes one to know one.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb het idee dat Rosa nog in de kast zit.
Ja het lijkt wel verschil te maken dat PSV nu drie middenvelders hebben die lopen in plaats van 2.quote:
jij bent zelf belachelijikquote:
Is gewoon incompetentquote:Op zondag 30 maart 2025 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Guzubuyuk heeft orders vanuit Zeist gekregen in de rust, dat is nu al duidelijk
Klopt, een corner was veel gevaarlijker geweest dan zo'n vrije trap.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Guzubuyuk heeft orders vanuit Zeist gekregen in de rust, dat is nu al duidelijk
Het is een complot denk ik.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:48 schreef Pablo84 het volgende:
Besef dat Taylor eerste helft ook al geel had moeten hebben
Knvb hequote:Op zondag 30 maart 2025 15:48 schreef Pablo84 het volgende:
Samen met de niet gegeven gele in de eerste helft klopt dat gewoon.quote:
Besef dat die dan deze overtreding niet gemaakt hadquote:Op zondag 30 maart 2025 15:48 schreef Pablo84 het volgende:
Je moet niet zo zeiken manquote:Op zondag 30 maart 2025 15:48 schreef Pablo84 het volgende:
Ik heb een wasser en droger ineen. Ideaal. Vooral als je Ajax gebruikt.quote:
Jij doet nou net of die dat snaptquote:Op zondag 30 maart 2025 15:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Besef dat die dan deze overtreding niet gemaakt had
Dat weet je niet. Taylor is niet de slimstequote:Op zondag 30 maart 2025 15:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Besef dat die dan deze overtreding niet gemaakt had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |