Nou vooruitquote:Op zondag 30 maart 2025 16:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij Feyenoord heeft hij een uitstekende periode gehad met terechte uitverkiezing voor Oranje als gevolg. Daarna alleen maar bergafwaarts gegaan. Dus stop met taggen!!!
neequote:Op zondag 30 maart 2025 16:02 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik neem aan dat je voor Feyenoord bent ?
Of jaag hem weg zoals bij Ajax toen. Man wat was ik over de zeik toen ie pleite ging. Achteraf was het een zegen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
Als je Peter Bosz aanstelt als trainer, ontsla hem dan na het 1e seizoen.
Ook al zou dat zo zijn, zie ik PSV niet alles winnen en Ajax nog 2 keer extra verliezen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef Paul het volgende:
Geen zorgen boys. Utrecht zal alsnog van Ajax winnen met pasen. Promise
Ik vind anti-voetbal altijd zo'n domme term.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV speelt de bal maar weer eens over de zijlijn.
Maar Ajax speelt anti-voetbal.
Nou en.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef Paul het volgende:
Geen zorgen boys. Utrecht zal alsnog van Ajax winnen met pasen. Promise
Wie heb jij wel eens zeer onterecht Oranje ingepraat?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Ik wil ook niet vervelend worden natuurlijk
Anitaquote:Op zondag 30 maart 2025 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie heb jij wel eens zeer onterecht Oranje ingepraat?
Het seizoen erna sloeg echter nergens opquote:Op zondag 30 maart 2025 16:03 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Of jaag hem weg zoals bij Ajax toen. Man wat was ik over de zeik toen ie pleite ging. Achteraf was het een zegen.
Er waren tijden dat we een Anita - Strootman - Clasie - Fer topic hadden om ellenlang te discussieren.quote:
Dit ga ik op een tegeltje zetten.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is zo ontzettend grappig dat in een land waar iedere trainer met zijn filosofie dweept, de afgestudeerde filosoof om iedereen rondjes rent.
Ik dacht dat die rondjes schaatstequote:Op zondag 30 maart 2025 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is zo ontzettend grappig dat in een land waar iedere trainer met zijn filosofie dweept, de afgestudeerde filosoof om iedereen rondjes rent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |